Stel je persoonlijke vraag #43

Je neemt whatsapp wel heel serieus

4 likes

Staat toch duidelijk whatsappprofielfoto in de aangehaalde post. Linkedin snapt denk iedereen wel

Oh, wat anderen ervan vinden maakt me ook niet uit, ik vind het van mezelf gewoon cringe dat ik mijn kat als achtergrond heb, en zou het ook cringe vinden als ik mijn partner als achtergrond zou hebben (kinderen nvt, die heb en wil ik niet). Mag ook hopen dat andere mensen zich er geen reet van aantrekken dat ik het cringe vind om je partner/kind/huisdier als achtergrond te hebben.

Voor profielfoto’s vind ik het nog een stapje erger idd, al helemaal als je er zelf niet eens op staat (defeats the purpose) en dan nog eens nog een stapje erger als het op LinkedIn is zoals iemand hierboven schreef. Maar de facebookisering van LinkedIn is real

Hij lijkt zo erg op Jenna Ortega (Wednesday)

3 likes

Ja dat bedoel ik ook. @kika zegt in haar post dat ze vrienden heeft die als whatsappprofiel foto een foto hebben samen hun partner. En daarvan een beetje moet overgeven in haar mond. Snap dus niet wat daar erg aan is. En idd als achtergrond op je mobiel vind ik heel anders.

3 likes

Oh, die leuke helemaal niet misogyne vent :face_vomiting:

A report from April blamed the show’s overhaul on Tesfaye, who was reportedly unhappy that the story was focusing too much on Depp’s character, according to Deadline . A source with knowledge seconds that Tesfaye was the reason behind the shakeup, wanting to tone down the cult aspect of the storyline and pivot into something else entirely, dropping the “feminist lens” through which the show was being told as a result. “It was like the Weeknd wanted one show that was all about him

“It was a show about a woman who was finding herself sexually, turned into a show about a man who gets to abuse this woman and she loves it.”

2 likes

In mijn post ervoor, waar @Era op reageerde, had ik het erover dat ik een foto van mijn kat als achtergrond heb en dat net zo cringe vind als een foto van partner of kind als achtergrond

2 likes

Nooit veranderd sinds het instellen 8 jaar geleden hahaha

3 likes

Heb jij een foto van jezelf op WhatsApp als profielfoto?

• Ja, daar sta alleen ik op
  • Ja, sta ik op samen met partner
  • Ja, sta ik samen op met anderen
  • Ik heb sowieso geen profielfoto
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Juist ja

Ohh jee ik krijg nu flashbacks naar mijn Hatari obsessie en toen ik Matthias als achtergrond had :sob: Never again hahaha.

4 likes

Ik + ‘anderen’ = mn kind. Heb dr niet herkenbaar online, dus familie vindt het leuk om zo dr foto te kunnen zien zonder dat ik ze foto’s moet sturen, want dat vind ik irritant. Ik update hem dus ook regelmatig met een nieuwe foto van ons samen.

3 likes

Oh wat onlogisch. Hoezo is dit handiger dan gewoon even foto doorsturen, heb je gelijk interactie

En dan moeten die mensen ook steeds jouw profielfoto in de gaten houden?

10 likes

Met mijn kat :’)

2 likes

Regelmatig is 1 keer in de paar maanden ofzo. Ze is bijna 2 en ik zit nu op de 4e geloof ik in die tijd. Geen zin om bij te houden wie behoefte heeft aan een nieuwe foto.
Begon niet met die intentie hoor, had gewoon een foto van ons en toen kreeg ik van een paar familieleden dat ze het zo leuk vonden dr snoetje eens te zien. Dus toen ben ik dat gaan doen en ze blijven reageren, dus blijkbaar valt het toch op.

1 like

Haha ja dat is zo kut. Iemand bij mij van de verzuimregistratie heeft op haar intranet account haar 2 bulldogs als profielfoto :sob:

1 like

Een dertig of veertiger heeft een hart- of longtransplantatie nodig. Zou iemand dan meer ‘punten’ moeten krijgen aka hoger op de lijst moeten komen als diegene jonge kinderen heeft?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een collega vindt van wel, ik niet. Zou dat echt raar vinden als zoiets mee gaat tellen. Voor die kinderen zou ik het heel erg vinden maar van mij zou die score objectief moeten blijven.

2 likes

Dan kun je ook met argumenten komen dat een tiener nog een heel leven voor zich heeft en een veertiger al richting ouderdom gaat dus who cares.

9 likes

Ik woon op 45 m2 met z’n tweeĂ«n haha, gaat prima

Ik heb nog steeds het plaatje wat ik ooit 13 jaar geleden op mijn BB ping had :joy:

Toevallig zei een vriendin van de week dat ik een foto moest doen. Dacht het niet. Echttt geen zin in