Stel je persoonlijke vraag #43

Dan kun je ook met argumenten komen dat een tiener nog een heel leven voor zich heeft en een veertiger al richting ouderdom gaat dus who cares.

9 likes

Ik woon op 45 m2 met z’n tweeĂ«n haha, gaat prima

Ik heb nog steeds het plaatje wat ik ooit 13 jaar geleden op mijn BB ping had :joy:

Toevallig zei een vriendin van de week dat ik een foto moest doen. Dacht het niet. Echttt geen zin in

Alsof een mensenleven meer waard is als je kinderen hebt.

22 likes

Ja ik ben ook blij dat er meer mensen zo denken. Was echt een beetje verbouwereerd dat iemand (een arts nog wel :roll_eyes:) zo dacht.

4 likes

Ik heb een collega die arts is die eens in de paar weken bij de lunch het onderwerp “we zouden iedereen met 75 gewoon een spuitje moeten geven” opbrengt dus ik kijk nergens meer van op

5 likes

Ja met covid hebben allerlei artsen ook de meest random shit gezegd, er zitten echt veel bijzondere types tussen die ik niet als arts zou willen

2 likes

leeftijd, onder de 18 jaar telt bij het Europese transplantatie systeem dat we hanteren.

1 like

Ik sta er op met een dier. Heb dus op de optie met anderen gestemd.

2 likes

Maar ik sta er ook niet alleen op?

Edit: en ja ik vind een dier eigenlijk wel een ander.

2 likes

Ik kan deze maand bezichtigen wat ik sowieso ga doen. Jullie reacties stemmen me wel positief dus fingers crossed dat ik eindelijk dit hok kan verlaten haha.

1 like

Mijn opa heeft mijn oma in bikini als profielfoto :smiling_face_with_three_hearts:

72 likes

Mijn ex schoonmoeder had een tijdje (wel toen de relatie nog gaande was haha) een foto van m’n vriend, mij en mijn hond als profiel foto op whatsapp hahaha. Was echt een hele gare selfie van ons waar we half de slappe lach hadden en de hond dan zo heel ongemakkelijk half omhoog gehouden werd en die keek dus echt not amused.

Begrijp het nog steeds niet want niemand van de hele familie vond dat passend voor haar haha. Haar redenatie was dat ze het zo’n leuke blije foto vond en dacht nou die wil ik op whatsapp.

3 likes

Dat is toch facking verwarrend. Dan weet je niet of je met die vent praat of met haar.

3 likes

Ben benieuwd wat de mensen die echt geen groenten eten (niet de trolls die grappig stemmen) dan iedere dag eten.

9 likes

Ik heb geen foto op whatsapp. Vinden mensen altijd maar moeilijk.

2 likes

Pannenkoeken met stroop.

4 likes

Cole en koeken als ik de boodschappen topics moet geloven.

2 likes

Er zijn Nederlanders die aardappels niet onder groente rekenen, misschien zijn het de aardappeleters.

1 like

Doet me denken aan mijn vorige baan waar een vrouw vertelde dat ze iedere ochtend 3 stroopwafels als ontbijt at en zich afvroeg hoe ze aan diabetes kwam

5 likes