Stel je persoonlijke vraag #43

Vooral akelig voor jezelf ook

2 likes

Ik heb een ‘vriendin’ die dit constant doet en het draagt ook zeker bij aan dat ik haar steeds minder mag

3 likes

Helemaal niet raar!

Hier wisselt het van
Kind
Ik en kind
Pinterest plaatjes hahaha

4 likes

Same! Vind het ram irritant en ik reageer er niet op en spel daarna vaak expres het woord nogmaals een aaantal keer verkeerd.

3 likes

Alleen mijn partner corrigeer ik spelfouten, en dan niet vervoegingen maar wel woorden die niet kloppen

Maar hoe gaat dit dan? Haha. Dan appt iemand jou van “echt leuk hier op vakantie, maar volgende week word het wel slecht weer helaas”. En dan app je terug “fijn! Wordt* trouwens”?
Haha snap gewoon niet hoe dit gaat als je gewoon gezellig met vrienden zit te appen

31 likes

Ja eigenlijk precies zo! Ik heb hier wel eens verteld over die vriendin die mij verbeterde en die gaat dan ook nog uitleggen waarom: het is dubbel n want het is meervoud!
:rage:

4 likes

Omg er is werkelijk waar publiek tijdens biljarten (op eurosport)

Kan jij biljarten?

• Ja als geen ander
  • Nee
  • Beetje
  • N.v.t. /nog nooit geprobeerd

0 stemmers

Omg er zit echt klappend publiek omheen WTF.

2 likes

Schuilt diep van binnen in Jumpsuit een ware professionele biljartster?

• Ja, ze kan wel knallen tegen de ballen
  • Nee, houdt het maar bij polls
  • Ze is stiekem een witte man op leeftijd, waarom deze vraag?
  • Anders

0 stemmers

Wat lijkt/vindt je leuker om te doen?

• biljart
  • jeu de boules

0 stemmers

Als iemand vertelt dat hij/zij doet aan _____ waar ben je het meest van onder de indruk?

• het spel met de ballen
  • biljart
  • curling

0 stemmers

1 like

Ik kreeg voor de zillionste keer de vraag of ik van “lijstjes maken” houd. Ja ik ben geen imbeciel, ik weet koekoeloe wat dat is. Rot op met je lijstjes. Maak er vooral veel van als je er WEL baat bij hebt hoor

Maak jij zogeheten lijstjes?

• Ja af en toe
  • Regelmatig
  • Nooit

0 stemmers

2 likes

ik snap hier echt helemaal niks van

24 likes

Dat scheelt dan hoef je niet te stemmen vuile bitch.

23 likes

Boodschappenlijstjes :joy:

Ja, maar ik word nog brakker wakker dan ik al was helaas. :joy:

6 likes

En dan doe ik er vervolgens geen reet mee.

5 likes

Middagdutjes zijn de aller beste

10 likes

Ik vind het juist verbazingwekkend hoe goed ik overdag, in het licht, op een bank, met geluid van druk verkeer, op een sierkussen kan slapen vs s nachts in mijn bed: niet in slaap kunnen vallen, elk geluidje houdt me wakker, 2 oogmaskers op vanwege het licht (niet overdreven, 1 verschuift, 2e voorkomt dat), mijn hoofd ligt niet lekker etc.

32 likes

Dit :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja, zoiets zou ik dan appen idd. Maar dat is dan bij vrienden die ook zo zijn en hetzelfde bij mij zouden doen, dus die kunnen dat ook prima hebben. We zijn allemaal nogal pedant als het op grammatica aankomt :sweat_smile:

Edit: mijn ex maakte trouwens ook altijd grapjes over dat ik zijn taal beter sprak dan hijzelf, die nam me dat ook nooit kwalijk als ik hem verbeterde. En ik doe het natuurlijk niet bij iedereen, maar mensen waarvan ik weet dat ze het niet erg vinden en/of die het zelf ook (zouden) doen zullen het wel van me horen als ze (domme) fouten maken als “ik wordt”

2 likes

Haha wat ongezellig :joy:

1 like