Stel je persoonlijke vraag #43

Op whatsapp praat ik zo.

Omg ik kwab rodney tegeb hjjs echt veranderf man.

En iedereen vind dat priem maar als ik soieso ipv sowieso typ word een vriendin helemaal leip. Typ ik het daardoor goed? Nee tuurlijk niet.

23 likes

Ik kan niet bewust een dutje doen maar val soms wel per ongeluk in slaap op de bank als ik tv kijk en dan wordt ik meestal wel binnen een half uurtje weer wakker en voel ik me veel fitter.

1 like

Technisch gezien kan ik het wel maar ik haat middagdutjes zo erg. Ik word alleen maar vermoeider wakker. Vriendinnen van mij doen wel eens powernaps, nou sorry maar als ik een half uur een powernap doe, kan je er vanuit gaan dat je de aankomende 3 uur niks meer van mij hoort.

6 likes

Omdat je dan voor 3 uur in slaap valt of omdat je er 3 uur van moet bijkomen?

Ik vind het heerlijk om hele middagen te slapen

4 likes

Waargebeurd verhaal

Ik deed gisteren boodschappen en er lag geen tussenschotje tussen mijn boodschappen en die van een andere vrouw. Ik ga er eigenlijk van uit dat de meeste mensen voor de volgende persoon een tussenschotje neerleggen, ook omdat zij vaak er makkelijker bij kunnen. Dat had die vrouw dus niet gedaan en omdat er bijna 2 meter tussen onze boodschappen lagen en de schotjes buiten mijn bereik, had ik het zo gelaten. De persoon achter de kassa ging toch ook mijn boodschappen scannen en alleen de filiaalmanager kon mijn boodschappen eraf halen. Dus lange wachttijd.

Wie zit hier fout?

• JIJ, jij moet gewoon niet zo lui zijn of aan die vrouw vragen of je een tussenschotje mag.
  • De vrouw, zij moet na haar boodschappen te hebben neergelegd gewoon een tussenschotje pakken voor de volgende persoon
  • De kassamedewerker, die moet begrijpen dat bij een lege tussenruimte van +/- 2 personen dat de boodschappen mogelijk van 2 verschillende mensen zijn.
  • Anders.
  • Het is de schuld van deze LIDL had gewoon ook een zelfscan gehad!

0 stemmers

Wat is jouw schotjesgedrag?

• Ik leg er alleen een voor mijzelf neer
  • Ik leg er alleen een voor de ander neer
  • Ik leg er zowel een voor mijzelf als voor de ander neer, als dit niet gebeurd is
  • Ik doe helemaal niks
  • Ik geef op een andere strategische wijze aan waar mijn boodschappen beginnen en eindigen
  • Het neerleggen van tussenschotjes laat ik afhangen van de drukte of de ruimte tussen de boodschappen van mensen
  • Ik ben gezegend met alleen zelfscanwinkels.
  • Ik laat boodschappen alleen maar bezorgen.

0 stemmers

2 likes

Als ik er niet bij kan dan ga ik het niet aan degene voor me vragen, maar dan let ik wel op of ze niet ook mijn boodschappen gaat scannen of ik leg er eentje neer zodra ik er wel eindelijk bij kan

12 likes

Ik doe er niemand kwaad mee, de mensen bij wie ik het doe vinden het prima of zelfs grappig, en als iemand het vervelend vindt om op zijn/haar taalfouten gewezen te worden dan doe ik het ook niet, dus ik zie het probleem niet?

En als het meerwaarde zou moeten hebben kunnen we 99% van alle whatsappberichten wel schrappen :woman_shrugging:t3:

1 like

Zou jij op je vrije dag om 7u opstaan, 2.5u in de trein zitten, om vervolgens 2u langs te kant te staan om je partner aan te moedigen bij een hardloopwedstrijd? En dan weer 2.5u terug!

• Ja
  • Zeker niet
  • Alleen als ik het kan combineren met iets anders
  • Anders

0 stemmers

Vraag me af of ik nu zo’n ontaarde vriendin ben

1 like

Niet elke week maar een keertje wel

62 likes

Ligt er aan hoe belangrijk die wedstrijd is voor mijn man. Als het iets is waar hij lang naar toe geleefd heeft, als hij keihard getraind heeft en dit HET moment is, dan zou ik zeker gaan en aanmoedigen. Als het gewoon de zoveelste simpele wedstrijd is niet EDIT (tenzij ik niks anders te doen heb en ik het idd kan combineren met iets anders wat ik ook leuk vind)

64 likes

Ik word altijd een klein beetje leip door jouw volledige toewijding om apart consequent als appart te schrijven haha

22 likes

Oh wat zijn jullie lief allemaal. In dit geval is het ergens ertussen, niet alsof hij al maanden aan het trainen is hiervoor, en hij heeft ook al eerder een halve marathon gelopen dit jaar, maar zeker niet alsof het elk weekend wedstrijd is.

Denk wel dat hij het echt heel leuk zou vinden hmm

1 like

Voor een volle marathon in een leuke stad wel. Nee grapje, ligt er denk aan hoe graag hij het wilt. Als ik niks beters te doen heb, waarom niet?

1 like

Doe ik dat? Oh… appart

14 likes

Haha nou mijn beste hardloopprestatie is een paar jaar geleden samen met de veegwagen na 45min de finish overstrompelen bij een rondje van 5km dus je weet maar nooit…

Maar ik ben erover uit, na overleg met de hardloper in kwestie, ik blijf thuis! Een volgende keer maken we er wel een weekendje weg van, maar nu is het net onhandig

12 likes

Ja, en alleen met lekker weer. Niet in de regen of vrieskou.

2 likes

Als jij merkt dat je ergens aandacht mee krijgt op dit of een ander forum (een bepaald onderwerp of gedrag etc.) maak je daar dan gebruik van?

• Ja heel vaak
  • Heel soms
  • Weet ik niet
  • Niet echt
  • Nee, helemaal niet

0 stemmers

2 likes

Bedoel je een persoonlijke situatie, of een grapje / opmerking maken in een bepaald topic waarvan je weet dat dat goed loopt?

Ja bijvoorbeeld.