Stel je persoonlijke vraag #43

Had jij een mp3 speler vroeger?

• Ja
  • Nee
  • Wel iets vergelijkbaars

0 stemmers

Heb je nu nog een mp3 speler in gebruik?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Niet dat ik weet, maar ik heb sowieso niet het idee dat ik dingen doe die echt opvallen dus ook niet echt van toepassing denk ik?

zijn er bepaalde voedselwaren waarbij jij het (enigszins) aanstelgedrag vind als iemand het ECHT NIET lust?

• ja
  • nee
  • weet ik niet

0 stemmers

3 likes

Knoflook, uien, tomaten, sla, rijst eigenlijk heel veel dingen

24 likes

Mijn man lust ECHT GEEN courgette behalve als hij t zelf op heel specifieke wijze gesneden heeft. Ik heb deze snijwijze nog niet in de vingers, ondanks verwoede pogingen :disguised_face: en ook echt echt echt geen stukjes wortel in de pasta bolognese terwijl wortel verder wel in de top 3 van lekkerste groenten staat voor hem. Vind ik wel een beetje aanstellerij ja

21 likes

Water.

44 likes
  • ik lust (bijna) alles en at als kind gevarieerd
  • ik lust (bijna) alles en at als kind niet zo gevarieerd
  • ik lust veel niet en at als kind gevarieerd
  • ik lust veel niet en at als kind niet zo gevarieerd
  • anders

0 stemmers

1 like

Ja water en thee inderdaad

1 like

Hoort er wortel in een pasta bolognese?
Ik vind wortel in een pastasaus ook ranzig.

2 likes

ik kwam ook op deze vraag omdat ik laatst met iemand was die uit een voorverpakte sandwich alle stukjes komkommer ging ontleden

vond ik echt hysterisch

3 likes

Ik beschouw mezelf niet als een super moeilijke eter maar een voorverpakte sandwich eet ik echt pas tijdens de apocalyps

23 likes

Ui, wortel en selder als groenten. Mijn vriend doet er dan nog knoflook bij maar dat mag officieel niet.
Bij spaghettisaus doe ik wel alle groenten erbij die ik kan vinden haha

7 likes

Ik vind veel mannen hysterisch doen over champignons. Zo hadden we een tijd geleden pizza’s besteld en mn vriend doet zo overdreven over een fuckin champignon op zn pizza. Echt pff.

Lust jij champignons?

• Ja lekker
  • Wel oke
  • Nee gatverdamme

0 stemmers

2 likes

Ik zie mijn baas zo vaak tomaat uit broodjes halen en hij daalt toch elke keer een beetje in m’n achting

8 likes

Google vertelt het me :woman_shrugging:t3: maar ben geen Italië kenner verder

3 likes

Bijv iemand lust wel spaghetti, maar dan geen macaroni en fusilli. Belachelijk

18 likes

Ik vind picky eaters sowieso heel lastig, en zijzelf waarschijnlijk ook maarja. Ik heb dan zoiets van: PROBEER HET EERST! voordat je al gaat janken. 1 vriendin lust echt gewoon bijna niks, en na al die jaren irriteert me dat nog af en toe. Zelfs een dom pakje yumyum noodles mogen geen kruiden in wtf. Ik word weer geirriteerd :joy: echt het smakenpalet van een 8 maanden oude baby.

7 likes

Ooo ja deze vergat ik nog in de irritante eet-voorkeuren van mijn man :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik lust bijna alles maar als kind at ik niet gevarieerd omdat allebei mijn ouders extreem kieskeurige eters zijn en er daarom veel normale ingrediënten gewoon nooit in huis werden gehaald. Enkele voorbeelden: look mocht niet want ‘‘dat stinkt’’, spinazie heeft een ‘‘rare structuur’’, elke andere kaas dan jonge Gouda is raar. Omg, ik was zo blij toen ik op kamers ging wonen.

6 likes

Ik vond dit ook altijd aanstellerij, tot ik door corona een vervormde smaak kreeg en ik ook absoluut geen komkommer meer lust. Het smaakt nu zo intens bitter en ik ruik ook echt een vieze geur als iemand in mijn buurt komkommer eet. En een familielid omschrijft de smaak hetzelfde, maar had dit altijd al.
Dus ik heb nu geen oordeel meer over mensen die iets niet lusten, omdat een smaak dus echt anders ervaren kan worden.

7 likes