Stel je persoonlijke vraag #43

Lekker eten is mijn prioriteit

9 likes

Hahaha mijne ook :joy: dacht aan gezelligheid en borrelen

2 likes

Ik heb natuurlijk @Soy.peor gestemd! Ben ik in ieder geval familie

4 likes

Blijf uit de buurt van mn pa engerd

6 likes

Mijn ouders waren meestal echt wel van de hollandse pot, en af en toe iets van rijst etc. daardoor vroeger niet gevarieerd gegeten.

Erg blij toen ik mijn eigen huisje kreeg, ik doe mijn best gevarieerd te eten. En wil vaak nieuwe dingen proberen. Mag van mezelf ook pas zeggen dat ik iets niet lus, als ik het eerst geprobeerd heb.

1 like

GeĆÆnspireerd door @desecretaris die haar opa liet langskomen om een spin weg te halen

Heb jij zo’n angst ergens voor dat je dus niet zelf het probleem kan oplossen?

• Ja
  • Ja maar het wordt beter/werk eraan
  • Nee maar vroeger wel
  • Nee nooit gehad

0 stemmers

2 likes

Loop jij wel eens tijdens het tandenpoetsen of sta je altijd stil voor de wasbak?

• Ik loop alleen maar rondjes
  • Ja soms
  • Nee ik loop nooit

0 stemmers

Ik kan echt wel janken als ik terugdenk aan het moment dat ik een soort koliekaanval op de fiets in Albaniƫ kreeg en uiteindelijk in een greppel belandde omdat ik e het niet verder kon. Wat een ellende.

3 likes

Ik had bij mijn ouderlijk huis eens een vogel in het portiek wat heel hysterisch aan het fladderen was tegen de ramen. Ik moest naar de winkel en durfde er echt niet langs, alle buren waren weg en toen is mijn stiefvader gekomen om hem weg te halen. Ik was echt zo bang! Ik heb vanaf het balkon gekeken en zag dat beest niet naar buiten komen terwijl mijn stiefvader aangaf dat hij wel weg was. Dus toen heb ik 2 dagen binnen gezeten omdat ik bang was dat hij weer ineens zou opduiken als ik langs zou lopen :joy:

Het idee dat zo’n beest in paniek naar je hooft komt en dan met die vieze pootjes in je haar komt te zitten ofzo :scream::sob:

3 likes

Awh arm ding

Ik heb als student ook wel eens mn ouders gebeld voor een spin haha, was vroeger zo panisch voor ze en nu is dat gewoon helemaal weg en vergeet ik ook vaak dat ik toch 25 jaar doodsbang voor ze was ofzo

1 like

Dat ja :joy:

1 like

Ik snap @desecretaris helemaal! Mijn fiets staat in de woonkamer omdat ik m niet uit de schuur durf te halen. Ik ben niet alleen bang voor spinnen maar ook voor spinnenweb. Vind het zó naar dat ik al helemaal spastisch schrik als ik het ergens zie hangen (en waarom :woman_shrugging:). Vooral kruisspin in web, zo’n dikke pussige in zo’n hoerig groot web. Janken.

Maar het slaat echt nergens op eigenlijk dus ik probeer nu bij mn vriend wel mijn fiets te pakken als hij eerst de zijne heeft gepakt. Dat lukt wel, maar of ik er ooit helemaal overheen kom betwijfel ik.

4 likes

:mouse2::mouse:

6 likes

Denk dat ik daar nog tegenaan moeten lopen.

Het is geen hobby om spinnen te vangen, maar als er niemand in de buurt is moet je wel. Dus gewoon gas op die stofzuigerslang toch.

4 likes

Als je muizen hebt, heb je in 99% van de gevallen geen ratten. Muizen zijn niet graag waar ratten zijn.

Toch een geruststelling.

15 likes

Oh tering wat kut. Vooral als t heel zijn opeens (geldt voor alle insecten of ander ongedierte). Kan geen stofzuiger, gif of heet water tegen op.

1 like

Ik.las hier wel eens verhalen van forummers die ze over hun plafond hoorde lopen, brrrr ik zou daar wel serieus mijn huis voor uitgaan. collega heeft een rat onder haar vloer die ze steeds hoort

2 likes

Als je denkt een inbreker te horen, ga je op onderzoek uit of blijf je onder de dekens?

• Ik ga kijken waar het geluid vandaan komt
  • Ik blijf liggen
  • Anders

0 stemmers

Pak je een wapen?

• Ja het eerste en beste wat ik zie liggen
  • Ja, ik heb speciaal iets liggen voor het geval dat. En dat is…
  • Nee

0 stemmers

Ik ben 100% de domme persoon uit een horror

Ik ga als een kudde buffels de trap af en HALLO WIE IS DAAR roepend

Echt suf

27 likes

Anders namelijk geen flauw idee. Ik heb nog geen consistentie in m’n fight or flight kunnen ontdekken, kan echt beide kanten op

6 likes