Stel je persoonlijke vraag #43

Als ik anders dakloos zou zijn zou het wel een optie zijn maar in elke andere situatie niet

4 likes

Waarom zijn er nu ineens geen trigger warnings?!

1 like

Wat wordt er hier gespoild dan?

3 likes

Sorry verkeerde term, ik bedoelde trigger warnings maar het kwam er fout uit.

1 like

Wat is het punt dan wel?

10 likes

Ik vind snolmate eigenlijk een leuk synoniem voor fwb.

14 likes

Bij mijn moeder zou nog wel lukken, al praat ze wel HEEL VEEL.

Met mijn vader zou het knokken worden.

O relax, alsof iemand dat ook echt in ā€˜t echt gebruikt.

3 likes

Echt? Ik hou er juist van!!

4 likes

Dat dat gefocus op gruwelijke details in die zaak iets onsmakelijks heeft. Dat is ā€œallesā€.

Ik heb ruim twee jaar in een dergelijke situatie gezeten (relatie net uit, ziektewet in, niet financieel of mentaal mogelijk zelf een huis te huren) en ben ze nog altijd heel dankbaar. Het was soms prima, soms verschrikkelijk, het merendeel van de tijd gewoon iets ertussenin. Nu heb ik gelukkig een eigen woning en hebben ze die slaapkamer verbouwd tot opberging dus denk dat het niet meer zo makkelijk zou zijn, en ik weet ook niet of ik het zelf weer zou willen. Maar soms is er eenmaal weinig keus.

7 likes

Ik ging even googlen en ik woon blijkbaar verder van woerdrn af dan ik dacht.

2 likes

Muziek van een overleden artiest waar je graag naar luistert die post-mortem wordt uitgebracht:

• Heel blij mee, nieuwe muziek!
  • Gemengde gevoelens, fijn dat er nieuwe muziek is maar wel een gek idee
  • Nee heel arelaxed/naar/ongemakkelijk
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

En als het geen solo-artiest is maar bijvoorbeeld een band waarvan de zanger is overleden:

• Dan ben ik er positiever over
  • Dan ben ik er negatiever over
  • Dan ben ik er nog steeds positief over
  • Dan heb ik er nog steeds gemengde gevoelens bij
  • Dan ben ik er nog steeds negatief over
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Zeg jij wel eens ā€œmensen met een baarmoederā€ ipv vrouwen als het gaat over dingen die te maken hebben met ongesteldheid, voortplanting etc?

• Nee, ik zeg dan vrouwen
  • Ja, ik zeg dan mensen met baarmoeders
  • Ik probeer erop te letten
  • Ik let daar niet op
  • Ik vind het een belangrijk onderwerp
  • Het boeit me echt te weinig
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Oeps ik stemde helemaal per ongeluk en nu ben ik genoodzaakt hier een mening over te hebben. Ik vind het wel altijd een beetje wrang ofzo als er muziek wordt uitgebracht die de overleden persoon niet wilde uitbrengen/niet goed genoeg vond.

4 likes

Niet persee mrnsen met baarmoeder maar meer zwangere mensen of ongestelde mensen enzo.

13 likes

Team David

En vooral Team waarom zit Amanda Holden, iemand geheel zonder talent, in de jury van een programma dat mensen beoordeelt op talent?

Ik vond leuk! Die andere juryleden waren te serieus dat ze niet konden genieten joh, jammer voor hun

2 likes

Ik vond het een geinige act en zag dat er nog meer nummers van haar waren. Knap dat ze zo serieus kan blijven, haha.

1 like

Ik ben laatst wel met een rode pen door een paar verouderde teksten gegaan om ze leesbaarder en inclusiever te maken, maar ik probeer de vorm ā€˜mensen met een baarmoeder’ te voorkomen. Ik vind dat gekunsteld overkomen in een tekst. Je kan het vaak anders verwoorden waarmee ook je niemand uitsluit.

14 likes