Ik geloof er niet in dat je al iemands behoeften kan vervullen en dat iemand anders dat bij jou kan. Utopie/geromantiseerd disneyidee die veel frustratie oplevert.
edit:
Ook als het gezellig met z’n snolmate is?
Ik geloof er niet in dat je al iemands behoeften kan vervullen en dat iemand anders dat bij jou kan. Utopie/geromantiseerd disneyidee die veel frustratie oplevert.
edit:
Ook als het gezellig met z’n snolmate is?
Nee, als je dat van iemand verwacht ben je echt gedoemd om ongelukkig te zijn.
Mijne heeft gelukkig geen snolmate, anders was ik niet met hem getrouwd haha.
Uit nieuwsgierigheid: ook als de snolmate niet op mannen zou vallen?
Joh da’s het punt totaaaaal niet. Vind jíj het confronterend
Zou jij tijdelijk maar langdurig (paar maanden tot half jaar) terug bij je ouders kunnen gaan wonen?
0 stemmers
NVT = nooit uit huis geweest
Nee, als het een vrouw was waar hij niet op zou kunnen vallen of andersom is het geen snolmate.
Ja, niet gezellig maar ook geen hel, gewoon een beetje oncomfortabel (heb het wel eens een paar weken gedaan ivm verbouwing en was er toen wel klaar mee)
Als ik anders dakloos zou zijn zou het wel een optie zijn maar in elke andere situatie niet
Waarom zijn er nu ineens geen trigger warnings?!
Wat wordt er hier gespoild dan?
Sorry verkeerde term, ik bedoelde trigger warnings maar het kwam er fout uit.
Wat is het punt dan wel?
Ik vind snolmate eigenlijk een leuk synoniem voor fwb.
Bij mijn moeder zou nog wel lukken, al praat ze wel HEEL VEEL.
Met mijn vader zou het knokken worden.
O relax, alsof iemand dat ook echt in ‘t echt gebruikt.
Echt? Ik hou er juist van!!
Dat dat gefocus op gruwelijke details in die zaak iets onsmakelijks heeft. Dat is “alles”.
Ik heb ruim twee jaar in een dergelijke situatie gezeten (relatie net uit, ziektewet in, niet financieel of mentaal mogelijk zelf een huis te huren) en ben ze nog altijd heel dankbaar. Het was soms prima, soms verschrikkelijk, het merendeel van de tijd gewoon iets ertussenin. Nu heb ik gelukkig een eigen woning en hebben ze die slaapkamer verbouwd tot opberging dus denk dat het niet meer zo makkelijk zou zijn, en ik weet ook niet of ik het zelf weer zou willen. Maar soms is er eenmaal weinig keus.
Ik ging even googlen en ik woon blijkbaar verder van woerdrn af dan ik dacht.
Muziek van een overleden artiest waar je graag naar luistert die post-mortem wordt uitgebracht:
0 stemmers
En als het geen solo-artiest is maar bijvoorbeeld een band waarvan de zanger is overleden:
0 stemmers