Stel je persoonlijke vraag #43

ik had dit heel erg tijdens mijn scriptie. echt ineens aften terwijl ik die sinds de basisschool niet heb gehad, keelontsteking, slechte huid terwijl ik dat normaal nooit heb. echt bizar.

2 likes

Sommige mensen vinden het misschien ook gewoon oké om te geven zonder daar iets voor terug te krijgen van diegene.

15 likes

Een tweede account kan toch helemaal niet meer op dit forum? Dat vind ik wel echt een verrijking trouwens

1 like

ja want hier vraag je naar andermans mening dus is niet interessant

3 likes

Ik ook! Wil vaak ook wel reageren op bepaalde dingen, maar vind het zo lastig om me goed te verwoorden soms en dan klik ik het maar weer weg.

9 likes

Ligt er natuurlijk aan wat er gepost wordt en wat er gereageerd wordt! Maar een langere reactie met tips/advies vind ik zelf wel iets geven. Kost toch wat tijd en energie.

Maar dat zul je altijd houden

1 like

Ondanks of die ander er echt wat uithaalt, als ik een kwartier bezig ben met iets typen (gebeurt hier zelden, maar via whatsapp bijvoorbeeld vaker) dan heb ik echt wel wat gegeven. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Die mensen vind ik juist vaak heel irritant en nep :sob:

11 likes

Daar is het hier volgens mij ook wel eens over gegaan en vgm was de meerderheid hier het eens met je vriend

3 likes

ja van die mensen die zichzelf te graag ‘horen’ praten ew

3 likes

Wow? Plotseling ontslagen klinkt heel heftig, denk dat ik alleen al daarvan ziek zou kunnen worden

@Erato ben het ook eens met je vriend. Het is niet dat ik niet geloof dat altruïsme bestaat, maar ik denk dat heel veel van wat mensen als altruïstisch zien ook gewoon iets oplevert en mensen zich daar prima van bewust zijn. Al is het maar leuk/aardig gevonden worden.

1 like

Nee want robijn etc ruikt wel fris en ik reinig heel vaak de wasmachine

Wat vind je van escaperooms? Zonder nuance

• Leuk
  • Neutraal
  • Stom
  • Geen mening
  • Geen idee

0 stemmers

3 likes

Vooral met collega’s te dom om te poepen en je in 2044 nog steeds die kutpuzzel niet hebt opgelost

13 likes

Ben verslaafd zelfs. As vrijdag mijn 20e kamer binnen 1 jaar ofzo.

Als mensen dit stom vinden heb je denk ik de juiste kamer gewoon niet gedaan?? Zelfs al houd je niet van puzzelen, het verhaal en decor en de beleving van goede kamers is echt :heart_eyes:

15 likes

Ik stem neutraal want ik vind het wel leuk maar verander in de 1e seconde in een complete tiran die alles beter weet dan de rest. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik iemand aan de kant duw die iets niet snel genoeg oplost.

51 likes

Wow ik wist niet eens dat er zoveel verschillende waren in NL dat je er binnen een jaar 20 kan doen. Heb je een favoriete voor in Amsterdam?

1 like

haha love jouw vurige passie voor escaperooms

9 likes

Nou idd. Ik snap niet hoe mensen hier goed in kunnen zijn. Ik heb het 1 keer gedaan met wat vrienden en er waren blijkbaar drie kamers, we waren de eerste echt nét aan uit :joy: Sowieso ben ik gewoon te fucking dom voor dit soort dingen haha

4 likes

Zelf nog geen kamers in Amsterdam gespeeld die ik echt aanraad, maar goed beoordeeld zijn; Amsterdam Catacombs, The Vault.

Mijn eigen topkamers:
Soup du Jour & Poppet in Amersfoort, Here I Am in Katwijk, alles van DarkPark (zoetermeer en Vlaardingen), Harbor Hotel in Lier. Oh en Slaughterhouse in Parijs.

4 likes