Stel je persoonlijke vraag #43

Ik ook, maar vind er ook gewoon geen reet aan. Ben dan altijd blij als er een streber zoals @Lula tussenzit die me van die ellende verlost

3 likes

Ik vind Escape Rooms leuk om op dates te doen. Zit je niet zo ongemakkelijk tegenover elkaar, maar kun je elkaar wel een beetje (beter) leren kennen. En als je daarna nog wat gaat drinken samen kun je er nog even over napraten etc. Het breekt het ijs wel

12 likes

Oh dit lijkt me wel echt lastig want je hebt nog geen idee wat je aan elkaar hebt!

2 likes

Zou me juist leuk lijken als ze je er niet na een uur uitlaten maar dat je écht moet escapen. Zonder iemand die je constant via camera’s bekijkt en ongevraagde hints geeft. Neem maar een lunchpakket en een slaapzak mee voor het geval je er niet uitkomt. Met een noodknop wel want anders is het vast niet toegestaan.

En dan nog iets bedenken voor die vieze voorwerpen en prullaria die iedereen al 1000 keer aangeraakt heeft.

7 likes

Ik vind het concept heel leuk, maar ik ben claustrofobisch, bang in het donker en sowieso heel schrikachtig, dus meestal ben ik meer bezig met mezelf rustig te houden dan met de puzzels. Komt ook doordat mijn zussen juist van spanning houden en dan voor kamers kiezen waar dat een rol speelt, er zijn er natuurlijk ook die niet eng zijn.

5 likes

Same hahaha :joy: aan mij heb je sowieso geen fuck

Misschien Escape from Wonderland? Zelf nog niet gedaan maar dat is meer een vrolijke escape room ipv spannend! En zeer goed beoordeeld.

4 likes

Nee maar daar kom je dan snel genoeg achter :stuck_out_tongue_winking_eye:. Misschien niet direct geschikt voor een 1e date trouwens, maar als 2e vind ik het persoonlijk wel heel leuk!

1 like

Ja dat heb ik als ik mensen iets zie posten als “Dikke knuffel :smiling_face_with_three_hearts:” komt gemaakt over. Maar zo vaak post ik hier niet dus misschien kennen die mensen elkaar dan of zo

1 like

Dan zit er dus iemand tijdens je eerste date mee te luisteren en kijken. Wat een nachtmerrie.

4 likes

Ja dikke knuffels komen alleen gemeend over als ze van @Lentex zijn. De rest vind ik nep.

8 likes

of “virtual hug” met zo’n kutgifje. virtuele kokhals.

6 likes

Als ik het gevoel heb dat we er zelf nog wel uit hadden kunnen komen leuk, maar was laatst met een groep, waarin het voor een aantal mensen de eerste keer was dat ze een ER deden, en hadden we blijkbaar de moeilijkste kamer. Alles wat zo vergezocht :sweat_smile: of het moet aan mij/ons liggen haha

1 like

Oh die ziet er goed uit op de website, dankjewel voor de tip!

Als ik een tip terug mag geven: ik vond Kamer 237 heel goed in elkaar zitten! Mijn zus moest wel mijn hand vasthouden en ik heb daadwerkelijk een beetje gehuild, maar echt goed gemaakt. Als je tegen een beetje spanning kunt, vind je ‘m waarschijnlijk ook helemaal niet eng, ik ben echt een geval apart op dat gebied.

3 likes

Dankjewel! Die staat idd nog op mijn lijstje! En Lost & Found daar ook (nieuwe). Ik heb de Conciërge daar al wel gedaan, die is voor 2p en was ook top! Vond hem zelf niet eng of spannend.

Er is hier trouwens ook een escape room topic, daar post ik regelmatig :crazy_face:
En op escapetalk.nl kun je ook de top 50 kamers vinden van de benelux, daar staat dan een score bij. Daarmee zit je altijd wel goed!

1 like

Lekker boeiend :joy:. De gesprekken tijdens het eerste uur dat je elkaar überhaupt ziet zijn vaak toch niet bepaald heel diepgaand en je hebt het meerendeel gewoon over de puzzels enzo die je op moet lossen

1 like

Ik ga gewoon goed op het geluksgevoel dat je daarvan krijgt (en ben van mening dat je er sowieso dus iets voor terugkrijgt).

Plus mijn doelenapp zegt dat ik elke dag iets voor iemand anders moet doen om een beter mens te worden en ik kan hier geen nee tegen zeggen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Gloeiende gloeiende upload mn mobiel het foute plaatje :joy: nu wel goed.

7 likes

Je vriend heeft gelijk @Erato :sweat_smile:

7 likes

Ik dacht nee, maar vandaag nog een klusje gedaan voor een collega die op vakantie is waar ik vooral geïrriteerd van raakte en 0 geluksgevoel aan overhield dus op werk doe ik dit zeker wel :”)

4 likes

Een soort escaperoom moderator dus :grimacing: