Stel je persoonlijke vraag #43

Vind jij Jumbo ook de rip-off van AH

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe vaak was jij je jas?

• Nooit
  • Alleen bij aankoop
  • Aan het begin van elk nieuw seizoen
  • Enkel als er een vlek in zit of 't een vieze geur heeft, vrijwel nooit
  • Enkel als er een vlek in zit of 't een vieze geur heeft, en dat komt regelmatig voor
  • Wekelijks
  • Regelmatig, maar niet wekelijks

0 stemmers

1 like

Mayo + appelmoes door elkaar :sunglasses:

8 likes

Haha ook helemaal prima :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Memories unlocked. Dit at ik vroeger altijd bij de friet, zo lekker!

1 like

ik heb daar gewerkt en altijd als mensen dat bestelden dacht ik ook echt ā€˜NEEEEEEE’

2 likes

Kan jij van thee genieten? Ik kreeg net te horen dat koffie ook alleen maar wordt gedronken om wakker te blijven en niemand voor zn lol thee gaat drinken. Wtffff. Nouja ik ben het er niet mee eens iig.

• Ja ik kan wel van een kop thee genieten
  • Nee bah

0 stemmers

2 likes

is deze poll specifiek aan mij gericht omdat ik HEMA hotdog zonder saus zonde vind? hahaha

Waar hoor jij zulke dingen altijd? Uit de muren?

49 likes

Ben jij wel eens bang in het donker op de fiets?

• Ja, altijd
  • Ja, soms (op bepaalde plekken, bepaalde tijdstippen, ect)
  • Nee, nooit

0 stemmers

Ben je wel eens een andere route gefietst omdat je dacht dat die veiliger zou zijn?

• Ja, vaak genoeg
  • Ja, wel eens
  • Nee, teveel gedoe

0 stemmers

Wat zou jij roepen als je iets overkomt in t donker?

• Help, help!
  • Brand!!
  • Help, bel 112 pls!
  • gewoon gillen als in: ā€œahhhhhhhhhh, AAAAAAHā€
  • geen idee

0 stemmers

2 likes

voor de mensen die op de laatste vraag ā€œgeen ideeā€ stemmen, denken jullie daar nooit over na als een soort scenario? Zo van ā€œals er nu iemand om de hoek zou stuiven en me zou grijpen/schoppen/pakken, dan zou ik richting die huizen dit en dat schreeuwen want daar is de grootste kans dat iemand me hoortā€ ??

• Nee dat denk ik idd nooit zo gedetailleerd
  • Ja, dat wel maar ik weet gewoon niet wat ik op dat moment precies zou zeggen
  • Anders…

0 stemmers

Oja edit: het schijnt dus het beste te zijn om ā€œBrand! te roepen omdat mensen daar op durven te reageren of zo? Maar denk toch dat ik dat niet zou doen.

1 like

Hoeveel echte* push ups kun jij?
*Dus niet op je knieƫn, en je lichaam in een rechte lijn.

• 0
  • 1
  • 2-3
  • 4-5
  • 6-7
  • 8-10
  • 10-14
  • 14-18
  • 19-25
  • 25-30
  • 30-40
  • 40-50
  • 50-60
  • 60-70
  • 70+
  • Weet ik veel
  • Ik heb geen armen
  • Ik sport nooit en ik ga dit ook niet nu testen dus pleur op met je irritante vraag

0 stemmers

Ik zat namelijk naar zo’n overzichtje te kijken naar hoeveel vrouwen ongeveer zouden moeten kunnen, maar volgens mij kan bijna niemand dat?

2 likes

Ben ooit achtervolgd door een horror clown en toen ben ik heel hard gaan gillen. Zo hard dat toen ik thuis de politie belde, ze vertelde dat iemand ze gebeld had omdat ze dus iemand hadden horen gillen. Kreeg daar nog wel compliment voor.

Maar helaas sindsdien dus wel bang om 's avonds te fietsen.

14 likes

Oja, sorry stemmers, heb 0 ook toegevoegd!

2 likes

Even nieuwsgierig maar hoeveel zouden vrouwen er moeten kunnen dan? En vind het ook wel een breed begrip, hoeveel vrouwen moeten kunnen, want vrouwen die hun armen trainen (/zware boodschappen tillen/kinderen tillen/whatever) versus iemand die dat nooit doet kan vast veel schelen. Dus ben wel nieuwsgierig

3 likes

Ik was zelf nieuwsgierig want was heel trots dat ik er vanochtend 7 achter elkaar kon, maar toen ik ging googlen bleek dat nog tegen te vallen.

Hier gaan ze uit van de gemiddelde vrouw in de VS volgens mij. Tussen de 20 en 40 kan iedereen gemiddeld 13 - 20 pushups zeggen ze? Leek me best veel. Geen idee hoe betrouwbaar deze bronnen zijn verder.

En volgens dit overzicht kun je zien wat een beetje beginners / gevorderden getallen zijn voor jouw leeftijd en gewicht. Vind ik alsnog best hoog allemaal.

4 likes

Ik denk er denk ik echt teveel over na? Ga tegenwoordig vaker met ov en lopen door het donker dan op de fiets trouwens. Ga dan in de tram bv bewust in het beeld van de camera zitten zodat het goed duidelijk is waar ik uitstap, app m’n vriend altijd waar ik ben en heb al bedacht dat als ik ontvoerd word ik indien mogelijk zoveel mogelijk DNA wil achterlaten (haren op de grond, zoveel mogelijk dingen aanraken) :smiling_face_with_tear:. Maargoed ik doe in het verkeer uit schrik m’n ogen dicht als er iets gebeurd ipv dat ik adequaat handel dus wss bevries ik als zoiets echt zou gebeuren.

2 likes

Ik bedacht vroeger altijd wat ik zou zeggen in een situatie dat ik bijna gegrepen zou worden door een man die me de bosjes in wil slepen :sweat_smile:. Ik dacht dan dat als ik zou zeggen dat ik een gekke soa had, ik wel met rust gelaten zou worden.

6 likes

Nee van visite die bij mn ouders waren. Altijd neen.

En drink je wel eens bubble tea?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Soms

0 stemmers

Ik sport nooit maar 2 is opzich denk ik voor de gemiddelde vrouw wel te halen. Moet dan wel moeite doen maar het lukt wel.

1 like

Ik vroeg me gisteren ook ineens af of het zou helpen om nu te roepen dat ik zwanger ben. Ze zeggen wel altijd dat je persoonlijke dingen moet delen als iemand je wil vermoorden, toch? Zodat je een persoon wordt ipv een object voor de belager. Je SOA benoemen kan dan ook wel denk ik :woman_shrugging:t3:

3 likes