Stel je persoonlijke vraag #43

Ja ik ben echt tijdsblind; ik kan gewoon echt niet goed vooruit denken en word er oprecht fysiek onrustig van :joy::smiling_face_with_tear:. Ik vind het wel belangrijk maar ik denk dan altijd van kut kut kut misschien had ik iemand al wat beloofd en dan gaat het helemaal mis in m’n hoofd.

Ik wil gewoon 1 datum horen en het gaat om 1 dag in het weekend dus er is een mouw aan te passen, ik verplaats dan gewoon wat ofzo dat komt wel goed. Maar ik vind die commitment gewoon echt heel kut. Weet ik veel wat ik over 3 maanden doe? Idk maar ik HAAAT het echt, er is bijna niks ter wereld dat ik erger haat dan datumplanners. Geen grapje.

4 likes

Haha ja ik denk dan gebruik een agenda, of zeg gewoon tegen die groep mensen letterlijk wat je hier zegt. Maar lang op je laten wachten en dan overal misschien invullen zou ik best pissig van worden denk ik.

6 likes

Ja dit zijn de vrienden van een vriendin want het is mijn tweede hel op aarde: een vrijgezellenfeest :sun_with_face: en het zijn allemaal heel drukbezette mensen met gezinnen dus voor hun is het niet zo flexibel als voor mij, ik bén het kind in mijn leven.

Dus niet m’n eigen vrienden, die Shame ik sowieso als ze iets zeggen over tijd en planningen.

5 likes

Nou ja, zolang je maar niet de persoon bent die dan bij de gekozen datum gaat jammeren dat 'ie niet kan, maar wel heuuul graag wil komen.
Dat vind ik echt vervelende mensen met datumprikken

6 likes

Toen ik voor mijn deur werd lastiggevallen door een man die zijn piemel uit zn broek trok, heb ik hem helemaal de huid vol gescholden. Ik wist niet dat ik zo heftig zou reageren in zo’n situatie. Daarna heb ik er heel veel last van gehad en zorgde ik dat ik niet in het donker over straat hoefde. Als ik bijvoorbeeld een week van tevoren al wist dat ik een week later in het donker over straat moest, zegde ik mijn afspraak af of zorgde ik dat iemand mij kon ophalen. Kwam ook omdat hij in mijn straat woonde :slightly_smiling_face:.
Inmiddels is hij strafrechtelijk vervolgd, en moet hij mij een schadevergoeding betalen.

11 likes

Zolang je geen koriander eet, zal het mij aan mn reet roesten wat je eet.

5 likes

Ik zou dat gewoon aangeven, doe ik wel vaker. Dat je het nog niet echt weet maar dat zij een datum kunnen prikken en jij je wel aanpast. Hoeven zij niet te wachten op jou en hoef jij niet in te vullen.

8 likes

Hier heb ik dus een mening over

18 likes

Koriander is 1 van de lekkerste (verse) kruiden omg :weary: je mist wat.

13 likes

Zo inderdaad zeg, zonde

Ik kan net zo goed een blok zeep door mijn eten gooien :weary:

5 likes

Gewoon blijven eten je went eraan en leert t waarderen

1 like

Nope, blijft na al die keren gewoon alsof ik een hap Dreft sta te vreten :face_vomiting:

5 likes

Is allemaal mindset :sunglasses: ik vond t ook naar zeep smaken maar gooi t gewoon steeds door mn eten en dan wordt het beter

4 likes

Naaah, ik geniet wel gewoon van mijn eten zonder zelfkastijding om ergens maar aan te wennen en te leren waarderen

16 likes

Ik geniet er nu van dat ik geen plukjes koriander uit mn eten hoef te vissen

1 like

Schijnt bepaald te zijn door DNA!

6 likes

Ja is wetenschappelijk vastgesteld dat het een genetisch(e) fout/ gebrek is om het niet te lusten.

6 likes

naar mijn gevoel kan je dit ook soms wel omdraaien, niemand vindt de afspraak kennelijk belangrijk genoeg om die op korte termijn te laten plaatsvinden waardoor er een prikker nodig is.

2 likes

Het is overigens wel zeker zo dat je ook opmerkingen moet kunnen incasseren als je uitdeelt.

En ik heb nogal eens verhitte discussies met vooral witte mannelijke vrienden die eens verder moeten kijken dan hun neus lang is.

3 likes