Ik ben bij dit soort posts soms echt bang dat ik dit ben, maar het niet door heb
Jawel, behalve als mensen het van je verwachten en het dan ook voor lief nemen. Zo had ik me bijvoorbeeld voorgenomen een taart te gaan bakken voor de verjaardag van mijn nichtjes en neefjes omdat ik dat leuk vind om voor ze te doen, en vorig jaar kon het niet omdat ik mijn elleboog had gebroken. Alleen toen zei mijn nichtje:’ Ik wil een red velvet taart voor mijn verjaardag van jou!’, op een super dominante en veeleisende toon , dan heb ik ook zoiets van…ok…nu heb ik er geen zin meer in hahaha Maar ja blijft een kind natuurlijk dus zal het alsnog doen haha.
Dit is ook weer zoiets waar ik graag naar zou willen kijken op tv.
Ik ben hier gewoon heel slecht in. Haal heel veel uit de gesprekken van anderen en 't voelt vaak alsof mijn inbreng niet interessant genoeg is, al genoemd is, zoals @Espoir zegt, ik weet niet goed hoe ik me moet verwoorden of zoals het nu ook een beetje voelt, te laat komt. Het gesprek gaat als even ergens anders over en dan kom ik weer hiermee.
Maar omdat ik dus weinig reageer op anderen, voel ik me weer bezwaard om wel mijn eigen dingen te posten, waardoor ik 9 van de 10 keer maar een paar posts per maand heb.
Heb je wel eens je menstruatie uitgesteld dmv een medicijn (en dan niet dmv de anticonceptiepil doorslikken)?
- Ja en was goeie ervaring
- Ja maar was geen goeie ervaring
- Nee
0 stemmers
Jemig wat ontzettend klote zeg!! Sterkte, snap dat de stress er dan uit komt hoor. Alleen maar logisch denk ik.
Gelukkig heb je fijne afleiding gehad! Succes met de laatste puinzooi opruimen.
Hebben jullie het gevoel dat je verslaafd bent aan je telefoon?
- Ja
- Nee
- Een beetje misschien
0 stemmers
Lieve Evert, denk je ook een beetje aan jezelf als je zulke posts schrijft? Je kunt niet alleen maar geven 🫶🏻
Ik heb nu sheets/leaves. Dat zijn een soort vellen eetpapier die je in de machine gooit. Ik koop ze bij DM. Ik bijd ze erg fijn, ruiken goed en nemen weinig plek in. Ook schijnt het beter voor het milieu te zijn.
Ja dat herken ik wel haha
Als jij in bed een toetje eet en er valt een beetje toetje op je lakens, wat doe je dan?
- Ik veeg het een beetje weg met mn hand
- Ik pak een doekje ofzo of iets om het iets grondiger mee schoon te maken
- Ik verschoon mijn bed
0 stemmers
Opeten.
Mvp’s
Niet het gevoel, maar ik weet gewoon dat ik het ben. Ik zou hier zo graag vanaf willen, maar ook weer niet want verslaafd ik was een keer bij een vriendin toen mijn mobiel uitviel en er was geen lader en ik voelde gewoon echt paniek
het is echt heel erg.
Hangt een beetje van het toetje af.
Cake/taart dan doe ik noonoo van de Teletubbies na.
Maar dingen als vla even snel een doekje.
Goed om te horen en zien dat de meesten een goeie ervaring hebben. Ik heb nl ook echt geen zin om ongesteld te zijn op vakantie (ben ook echt 6 of 7 dagen ongesteld pfffff zo geen zin in).
Ik werd 6 dagen eerder dan normaal ongesteld. Alsof het opgewekt werd juist, heel hinderlijk.
Hoeveel koekenpannen heb jij? Koekenpan-adjacent zoals een crepepan ofzo mag je meerekenen
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7+
0 stemmers
En wat voor soort koekenpannen heb je?
- Geen
- Teflon/ptfe