Stel je persoonlijke vraag #43

Naaah, ik geniet wel gewoon van mijn eten zonder zelfkastijding om ergens maar aan te wennen en te leren waarderen

16 likes

Ik geniet er nu van dat ik geen plukjes koriander uit mn eten hoef te vissen

1 like

Schijnt bepaald te zijn door DNA!

6 likes

Ja is wetenschappelijk vastgesteld dat het een genetisch(e) fout/ gebrek is om het niet te lusten.

6 likes

naar mijn gevoel kan je dit ook soms wel omdraaien, niemand vindt de afspraak kennelijk belangrijk genoeg om die op korte termijn te laten plaatsvinden waardoor er een prikker nodig is.

2 likes

Het is overigens wel zeker zo dat je ook opmerkingen moet kunnen incasseren als je uitdeelt.

En ik heb nogal eens verhitte discussies met vooral witte mannelijke vrienden die eens verder moeten kijken dan hun neus lang is.

3 likes

Vind jij “diegene is gaan hemelen” een mooie manier om te zeggen dat iemand dood is gegaan ?

• Ja mooi
  • Nee niet mooi
  • Neutraal

0 stemmers

Ik vind dat dus echt heel cute. Vandaag is Jezus gaan hemelen.

3 likes

ik ben groot fan van “naar de eeuwige jachtvelden” zo droog ofzo, heerlijk

20 likes

Daar gaat m’n excuus

2 likes

Laatst een heel gesprek hierover gehad (met name of “die heeft de pijp aan Maarten gegeven” onaardig was om te zeggen, conclusie: ja) maar vind al die termen niet respectvol als het gaat om iemand die je van dichtbij kent of als het gezegd wordt als er iemand bij is die er heel veel verdriet van heeft.

1 like

Wij hadden dit iedere week op de basisschool. Dan ging je rollenspellen spelen en kreeg je een bepaalde pet op om te spelen.

3 likes

Hahah ja omg wij moesten dat ook doen! Inderdaad zo naar achter laten vallen met je ogen dicht enzo.
Hoe oud ben jij? Ik ben van '96.

Ik vond het ook altijd wel grappig en leuk, die kanjertraining ook. Bij ons hielp het ook goed inderdaad.

1 like

Wij gebruiken dit op het werk heel vaak. :joy:

Is mevr H. al gehemeld? Oh nog niet, wel een taaie zeg.

Klinkt toch vriendelijker dan: is ze nou al dood?!

13 likes

Dat klinkt echt alsof het dier suĂŻcidaal is/ zelfmoord heeft gepleegd :sob:

13 likes

Laatst belde ik de IC om te vragen hoe het met een patiënt ging en toen zei die verpleegkundige bloedserieus en heel plechtig: mevrouw is op dit moment het leven los aan het laten en de aarde aan het verlaten

En ik: ow 
 da’s nie zo mooi he. :grimacing:

33 likes

Een kennis zei toen ik naar zijn moeder vroeg, die is naar een beter oord, en ik toen dacht dat ie het over een vakantie had

18 likes

Jaa ik zie ook zo’n mooi glooiend groen landschap hierbij, lijkt me echt een mooie plek die jachtvelden

Beetje de Microsoft 98 achtergrond

14 likes

Wat? Wanneer?

1 like

Gestopt met roken.

Dat zei mijn zwager een keer om iemand te omschrijven bij 30 seconds, maar het hielp niet om mij op de juiste naam te laten komen.

Edit: oh, dat zei @anon3219017 al, beetje scheel gekeken op deze vroege ochtend.

1 like