Naaah, ik geniet wel gewoon van mijn eten zonder zelfkastijding om ergens maar aan te wennen en te leren waarderen
Ik geniet er nu van dat ik geen plukjes koriander uit mn eten hoef te vissen
Schijnt bepaald te zijn door DNA!
Ja is wetenschappelijk vastgesteld dat het een genetisch(e) fout/ gebrek is om het niet te lusten.
naar mijn gevoel kan je dit ook soms wel omdraaien, niemand vindt de afspraak kennelijk belangrijk genoeg om die op korte termijn te laten plaatsvinden waardoor er een prikker nodig is.
Het is overigens wel zeker zo dat je ook opmerkingen moet kunnen incasseren als je uitdeelt.
En ik heb nogal eens verhitte discussies met vooral witte mannelijke vrienden die eens verder moeten kijken dan hun neus lang is.
Vind jij âdiegene is gaan hemelenâ een mooie manier om te zeggen dat iemand dood is gegaan ?
- Ja mooi
- Nee niet mooi
- Neutraal
0 stemmers
Ik vind dat dus echt heel cute. Vandaag is Jezus gaan hemelen.
ik ben groot fan van ânaar de eeuwige jachtveldenâ zo droog ofzo, heerlijk
Daar gaat mân excuus
Laatst een heel gesprek hierover gehad (met name of âdie heeft de pijp aan Maarten gegevenâ onaardig was om te zeggen, conclusie: ja) maar vind al die termen niet respectvol als het gaat om iemand die je van dichtbij kent of als het gezegd wordt als er iemand bij is die er heel veel verdriet van heeft.
Wij hadden dit iedere week op de basisschool. Dan ging je rollenspellen spelen en kreeg je een bepaalde pet op om te spelen.
Hahah ja omg wij moesten dat ook doen! Inderdaad zo naar achter laten vallen met je ogen dicht enzo.
Hoe oud ben jij? Ik ben van '96.
Ik vond het ook altijd wel grappig en leuk, die kanjertraining ook. Bij ons hielp het ook goed inderdaad.
Wij gebruiken dit op het werk heel vaak.
Is mevr H. al gehemeld? Oh nog niet, wel een taaie zeg.
Klinkt toch vriendelijker dan: is ze nou al dood?!
Dat klinkt echt alsof het dier suĂŻcidaal is/ zelfmoord heeft gepleegd
Laatst belde ik de IC om te vragen hoe het met een patiĂ«nt ging en toen zei die verpleegkundige bloedserieus en heel plechtig: mevrouw is op dit moment het leven los aan het laten en de aarde aan het verlatenâŠ
En ik: ow ⊠daâs nie zo mooi he.
Een kennis zei toen ik naar zijn moeder vroeg, die is naar een beter oord, en ik toen dacht dat ie het over een vakantie had
Jaa ik zie ook zoân mooi glooiend groen landschap hierbij, lijkt me echt een mooie plek die jachtvelden
Beetje de Microsoft 98 achtergrond
Wat? Wanneer?
Gestopt met roken.
Dat zei mijn zwager een keer om iemand te omschrijven bij 30 seconds, maar het hielp niet om mij op de juiste naam te laten komen.
Edit: oh, dat zei @anon3219017 al, beetje scheel gekeken op deze vroege ochtend.