Sudoku’s (en andere puzzels) zijn ook een goede manier om snel je humeur te verbeteren als je een kutdag hebt. Elke keer als je iets ‘vindt’ (een getal, woord, stukje wat past whatever) komt er gelukshormoon vrij!
Ligt eraan. Die van de lidl vind ik kut want die schreeuwt zo.
Heb je zelf ook nog tips toevallig? Ik ben hetzelfde type lezer en verslind thrillers dus kan altijd namen van schrijvers gebruiken!
Finch sport combi tussen tamagotchi en selfcare app waarbij je hem dus laat groeien door je doelen te behalen (dat kan al zijn maak je bed op of poets je tanden, tot zo uitdagend als je het zelf wilt). Uiteraard willen ze graag dat je een mega duur abbo neemt maar is echt niet nodig.
Als je hem gaat gebruiken laat het me ff weten, dan delen we friendship codes en krijgen we beide een micropet (het hartje met vleugeltjes op mijn screenshot is er 1).
Ik lees daardoor wel eens twee keer dezelfde. 1x in het engels en dan later per ongeluk in het nederlands. Dat je het plot zo lekker voorspelbaar vindt en opeens realiseert… Oh dit boek heb ik al gelezen.
Ik vergeet het voor mezelf al, laat staan voor een ander.
Zet een reminder op je telefoon. We leven niet meer in 1980.
Mail check ik niet, als ik geappt word (heb geen aparte werktelefoon) ga ik er vanuit dat het urgent is en kijk ik wel even
Ik vind het leuk om mee te lezen want er gebeuren echt doldwaze dingen bij ons met partners en accountmanagers
Dikke kans dat ik me alleen herinner dat ik iets voor iemand moest herinneren.
Ik heb mijn werktelefoom dan uit, maar ik heb wel wat collegas op mijn persoonlijke app. Die bekijk ik dan wel nog
Ooooh leuk, ga er vanavond even naar kijken! Ik zal je laten weten als ik een account heb
De werktelefoon gaat in een schuif als ik vakantie heb.
Belangrijke zaken (bvb datumprikkers) verneem ik dan via collega’s die ik ook privé spreek.
Ik stap zelfs tijdelijk uit allemaal appgroepen van mijn werk als ik op vakantie ga. En sinds ik op huwelijksreis werd geappt om te vragen waar een bepaalde afbeelding was opgeslagen in het interne systeem ( ) blokkeer ik ook mensen zodat ik echt niet gestoord word
Ja op mn 15e toen ik op vakantie ging met vriendinnen. Heeft niet geholpen want het kwam alsnog gewoon :’). Geen idee meer wat de naam van die pilletjes was.
Wow dat dat nodig is
Denk jij dat de gemiddelde forummer zuurder is dan de gemiddelde nl’er/belg?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nou ja simpelweg het feit dat je doet wat je wilt doen…. Maakt het verder niet naar hoor wat mij betreft, ik ben geen Schopenhauer, gelukkig zijn er genoeg die het lekker vinden om iets voor een ander te doen.
Rebecca Makkai - I have some questions for you
@Evenveel ik laat alles waarop ik voor werk bereikbaar ben thuis en ga er vanuit dat ze me privé wel weten te vinden als er echt iets is
Ja ik denk dat echt, maar dat kan ook komen omdat mensen veel geklaag in het dagelijks leven voor zich houden en het hier op het forum allemaal wel zwart op wit staat.
Datumprikkers voor bedrijfsuitjes moet je sowieso als laatste invullen want dan weet je op welke dagen je niet beschikbaar moet zijn