Stel je persoonlijke vraag #43

Dan kan ik maar beter niet stoppen met roken…

Misschien is het wel een complot van de overheid. Rookvrije samenleving: ze willen ons gewoon dood!!!

1 like

Zal ik dan blijven helpen de staatskas te spekken?

3 likes

“Die slaapt al een tijdje buiten”

9 likes

Huh om jou bang te maken ofzo? Wat triest zeg. En fucking eng.

Ik heb altijd al de angst gehad dat ik op een moment suprême niet kan gillen en blokkeer

HEMA was vroeger mijn bijbaan als student haha. en daar wilde ik altijd huilen als mensen een hotdog zonder saus bestelden

6 likes

Ik droom dit heel vaak echt zo kut

8 likes

Ja ik ook!!! Of dat je weg probeert te rennen maar niet vooruit komt

4 likes

Ja classic!!

Ja dat was in die tijd dat het een soort hype was dat mensen zich als horror clown verkleedde om mensen te laten schrikken.

Was ook heel eng. Toen ik m in de bosjes zag staan dacht ik eerst nog wat een gek, maar toen kwam ie eruit en ging aan het begin van de tunnel staan waar ik net in fietste en toen begon ineens te rennen. Ik gilde eerst nee rot op, ga weg en daarna ben ik gewoon hysterisch gaan gillen. Was echt heel eng en ik heb ook heel lang niet door dat tunneltje durven fietsen en fietste ook altijd om. De eerste keer dat ik weer door dat tunneltje ging, zat ik ook huilend op de fiets. Daarna nooit meer daar gefietst.

5 likes

Ik ook!! Laatst werd ik dus wakker omdat het me ineens na lang proberen in m’n droom wél lukte, ik schreeuwde dus écht kei hard en maakte mezelf wakker met dat geluid :smiling_face_with_tear:

5 likes

Droom je wel eens dat jij iemand vermoord?

• Ja
  • Nee, maar wel dat ik het wil of probeer
  • Nee

0 stemmers

Droom je wel eens dat je vermoord wordt?

• Ja
  • Nee, maar wel dat iemand het wil of probeert
  • Nee

0 stemmers

Droom je wel eens dat iemand die dicht bij je staat vermoord wordt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Oh mijn hemel dit is echt mijn ergste nachtmerrie :sob::sob::sob: Wat k*t zeg dat je dit moest meemaken. En wat een mafkees ook, stel je voor dat je als clown achter de verkeerde aanrent en wordt neergestoken omdat iemand in pure paniek is.

Maar niet als psycho in de bosjes, meer dat ik dan met mijn Krav Maga skills aan aanslag voorkom ofzo (hahahah as if :smiling_face_with_tear:)

1 like

Vind jij het over het algemeen leuk wanneer mensen onverwacht bij je langskomen? Dus dat ze bij je aanbellen zonder appje of belletje vantevoren

• Ja
  • Nee

0 stemmers

In mijn hoofd vindt niemand dat leuk, dus vraag me soms echt af waarom mensen het dan toch blijven doen.

En als ze van tevoren appen of bellen?

• Minstens 15 minuten van tevoren vind ik oke
  • Minstens 30 minuten
  • Minstens een uur of langer

0 stemmers

2 likes

Overdag en in het weekend prima. 's avonds na werk is een ander geval.

3 likes

ik vind het zo jammer dat dit niet gebruikelijker is :frowning:

ik haat plannen

10 likes

Als mijn huis altijd op orde zou zijn en ik altijd al gedoucht zou zijn, superleuk!

47 likes

Ja, precies dit inderdaad! Ik ben het eigenlijk ook echt eens met wat @instantramen zegt. Maar tegelijkertijd wil ik graag even een heads-up van tevoren zodat ik mezelf of mn huis even kan fatsoeneren

2 likes

ik vind het andersom wel leuk, spontaan bij vrienden langsgaan :crazy_face: gelukkig vinden zij dat alleen maar leuk en weten ze van mij dat ik dat andersom vaak niet zo chill vind haha

2 likes

Ben jij een talig persoon?

• Ja
  • Nee
  • Er tussen in

0 stemmers

3 likes

Ja maar ik kende ad hominem en de vrouwelijke vorm ook niet :frown:

9 likes