Stel je persoonlijke vraag #43

Hahah ja omg wij moesten dat ook doen! Inderdaad zo naar achter laten vallen met je ogen dicht enzo.
Hoe oud ben jij? Ik ben van '96.

Ik vond het ook altijd wel grappig en leuk, die kanjertraining ook. Bij ons hielp het ook goed inderdaad.

1 like

Wij gebruiken dit op het werk heel vaak. :joy:

Is mevr H. al gehemeld? Oh nog niet, wel een taaie zeg.

Klinkt toch vriendelijker dan: is ze nou al dood?!

13 likes

dierenartsen zeggen blijkbaar over een dier: ‘hij is aan het uitstappen’ of ‘hij is uitgestapt’ :smiling_face_with_tear:

6 likes

Dat klinkt echt alsof het dier suĂŻcidaal is/ zelfmoord heeft gepleegd :sob:

13 likes

Laatst belde ik de IC om te vragen hoe het met een patiënt ging en toen zei die verpleegkundige bloedserieus en heel plechtig: mevrouw is op dit moment het leven los aan het laten en de aarde aan het verlaten

En ik: ow 
 da’s nie zo mooi he. :grimacing:

33 likes

Een kennis zei toen ik naar zijn moeder vroeg, die is naar een beter oord, en ik toen dacht dat ie het over een vakantie had

18 likes

Jaa ik zie ook zo’n mooi glooiend groen landschap hierbij, lijkt me echt een mooie plek die jachtvelden

Beetje de Microsoft 98 achtergrond

14 likes

Wat? Wanneer?

1 like

Gestopt met roken.

Dat zei mijn zwager een keer om iemand te omschrijven bij 30 seconds, maar het hielp niet om mij op de juiste naam te laten komen.

Edit: oh, dat zei @anon3219017 al, beetje scheel gekeken op deze vroege ochtend.

1 like

Dan kan ik maar beter niet stoppen met roken

Misschien is het wel een complot van de overheid. Rookvrije samenleving: ze willen ons gewoon dood!!!

1 like

Zal ik dan blijven helpen de staatskas te spekken?

3 likes

“Die slaapt al een tijdje buiten”

9 likes

Huh om jou bang te maken ofzo? Wat triest zeg. En fucking eng.

Ik heb altijd al de angst gehad dat ik op een moment suprĂȘme niet kan gillen en blokkeer

HEMA was vroeger mijn bijbaan als student haha. en daar wilde ik altijd huilen als mensen een hotdog zonder saus bestelden

6 likes

Ik droom dit heel vaak echt zo kut

8 likes

Ja ik ook!!! Of dat je weg probeert te rennen maar niet vooruit komt

4 likes

Ja classic!!

Ja dat was in die tijd dat het een soort hype was dat mensen zich als horror clown verkleedde om mensen te laten schrikken.

Was ook heel eng. Toen ik m in de bosjes zag staan dacht ik eerst nog wat een gek, maar toen kwam ie eruit en ging aan het begin van de tunnel staan waar ik net in fietste en toen begon ineens te rennen. Ik gilde eerst nee rot op, ga weg en daarna ben ik gewoon hysterisch gaan gillen. Was echt heel eng en ik heb ook heel lang niet door dat tunneltje durven fietsen en fietste ook altijd om. De eerste keer dat ik weer door dat tunneltje ging, zat ik ook huilend op de fiets. Daarna nooit meer daar gefietst.

5 likes

Ik ook!! Laatst werd ik dus wakker omdat het me ineens na lang proberen in m’n droom wĂ©l lukte, ik schreeuwde dus Ă©cht kei hard en maakte mezelf wakker met dat geluid :smiling_face_with_tear:

5 likes