Stel je persoonlijke vraag #43

Droom je wel eens dat jij iemand vermoord?

• Ja
  • Nee, maar wel dat ik het wil of probeer
  • Nee

0 stemmers

Droom je wel eens dat je vermoord wordt?

• Ja
  • Nee, maar wel dat iemand het wil of probeert
  • Nee

0 stemmers

Droom je wel eens dat iemand die dicht bij je staat vermoord wordt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Oh mijn hemel dit is echt mijn ergste nachtmerrie :sob::sob::sob: Wat k*t zeg dat je dit moest meemaken. En wat een mafkees ook, stel je voor dat je als clown achter de verkeerde aanrent en wordt neergestoken omdat iemand in pure paniek is.

Maar niet als psycho in de bosjes, meer dat ik dan met mijn Krav Maga skills aan aanslag voorkom ofzo (hahahah as if :smiling_face_with_tear:)

1 like

In mijn familie gebruiken we ‘die moet echt gaan hemelen’ als doodswens

6 likes

Hahaha het is vooral grappig dat de ouderen iets als sterf onbeleefd vinden, maar ‘die moet eens lekker gaan hemelen’ er wel in gaat

8 likes

Vind jij het over het algemeen leuk wanneer mensen onverwacht bij je langskomen? Dus dat ze bij je aanbellen zonder appje of belletje vantevoren

• Ja
  • Nee

0 stemmers

In mijn hoofd vindt niemand dat leuk, dus vraag me soms echt af waarom mensen het dan toch blijven doen.

En als ze van tevoren appen of bellen?

• Minstens 15 minuten van tevoren vind ik oke
  • Minstens 30 minuten
  • Minstens een uur of langer

0 stemmers

2 likes

Overdag en in het weekend prima. 's avonds na werk is een ander geval.

3 likes

ik vind het zo jammer dat dit niet gebruikelijker is :frowning:

ik haat plannen

10 likes

Als mijn huis altijd op orde zou zijn en ik altijd al gedoucht zou zijn, superleuk!

47 likes

Ik moet wel even een paar minuten hebben om te doen aslof het hier geen zwijnenstal is

12 likes

Ja, precies dit inderdaad! Ik ben het eigenlijk ook echt eens met wat @instantramen zegt. Maar tegelijkertijd wil ik graag even een heads-up van tevoren zodat ik mezelf of mn huis even kan fatsoeneren

2 likes

ik vind het andersom wel leuk, spontaan bij vrienden langsgaan :crazy_face: gelukkig vinden zij dat alleen maar leuk en weten ze van mij dat ik dat andersom vaak niet zo chill vind haha

2 likes

Ben jij een talig persoon?

• Ja
  • Nee
  • Er tussen in

0 stemmers

3 likes

Ja maar ik kende ad hominem en de vrouwelijke vorm ook niet :frown:

9 likes

Vanuit de tuin met iemand binnen communiceren, dus half schreeuwend. Er is geen brand o.i.d. en je woont in een gemiddelde woonwijk met aangrenzende tuinen.

• Prima, lekker levendig juist
  • Als het af en toe gebeurt is dat oke
  • Nee dat is aso
  • Geen mening over

0 stemmers

1 like

Herkenbaar ja! Mijn vriend vindt dit ook leuk en ik niet. Of dan zijn we bijvoorbeeld aan het wielrennen/hardlopen. En dan: “Oh we fietsen langs het huis van die en die, zullen we even langsgaan?”
Eeh how about no?

Kom je daar met je bezwete sportkleding + ik heb echt mentale voorbereiding nodig voor op bezoek gaan. Vind het vaak heel gezellig, maar zo in één keer schakelen kan ik gewoon echt niet.

9 likes

Heb jij (vrijwel) altijd een diepvriespizza in huis?

• Ja
  • Nee, ik heb wel een vriezer
  • Nee, ik heb geen vriezer

0 stemmers

Edit: geen vriezer = geen vriezer waar een pizza in past

Ik heb wel een vriezer maar dat is zo’n klein vakje in m’n koelkast dus als daar één of twee andere dingen inliggen past er al geen pizza meer bij

3 likes

Ik ben te verwend geworden om diepvries pizza’s ge eten :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ughhhh deze is so good :sparkling_heart:

19 likes

Ik kon laatst een ruzie bij de buren horen met de tuindeuren open en ik vond dat eigenlijk wel iets hebben dat ik dat kon horen. Idd die levendigheid.

3 likes