Stel je persoonlijke vraag #43

Nee want ik heb geen oven in dit huis :broken_heart:

Er is veel kut aan geen oven hebben maar het gemis van ovenpizza’s is echt het allerergst

1 like

haha oh ja dat kan ook nog, vergeten

1 like

Omg ik moet deze lessen geven en ben niet zo’n fan

3 likes

Ik heb een extra vriezer voor aanbiedingen inslaan en die zit nu vol met vleesvervangers, maar soms ook wel een lade met pizza als daar een goede aanbieding op was. Nu niks in huis, want volle vriezers.

6 likes

Ongevraagde tip maar ik heb in dit huis eigenlijk ook alleen een magnetron maar heb nu een elektrische mini oven die bij m’n ouders in de kast stond te verstoffen. De pizza’s zijn niet zo lekker als uit een fatsoenlijke oven maar het is beter dan niks :yum:

2 likes

Ze passen ebt ook in gedeeltes in de airfryer

3 likes

Ik weet niet waar je woont maar ik verkoop mijn oventje! Let me know

5 likes

Als je ‘s nachts om 04:00 van huis vertrekt op vakantie, krijg je dan stress als je de avond ervoor om 19:00 nog moet beginnen met inpakken?

• Ja dikke paniek helemaal vreselijk
  • Milde paniek, komt vast goed
  • Nee is standaard voor mij
  • Is niet standaard maar zou me geen stress geven

0 stemmers

1 like

Haha superlief hoe jij altijd anderen probeert te helpen! Ik heb uitzicht op na de zomer verhuizen naar een huis met oven dus tot die tijd moet wel lukken zonder :smile:

3 likes

Als er op een onverwacht moment iets met je gebeurd waardoor je naakt in het ziekenhuis komt te liggen, hoe groot is dan de kans dat je je geneert voor de staat van je lichamelijke verzorging?

Edit: Dit gaat dus niet over of je je schaamt voor je gewicht of striae o.i.d. Alleen over je lichaamshaar, hygiëne, eeltvoeten etc.

• 0% want ook al heb ik me een week niet gewassen, ik schaam me nergens voor
  • 0% want ik ben iedere dag van het jaar verzorgd ( of in ieder geval goed genoeg zodat ik me er niet voor zou schamen)
  • 2-5%
  • 5 - 10%
  • 10 - 20 %
  • 20 - 40 %
  • 40 - 60 %
  • 60 - 80 %
  • 80 - 90 %
  • 90 - 95 %
  • 95 - 100 %

0 stemmers

Ik zou me sowieso wel schamen als ik onverwachts naakt in het ziekenhuis kom te liggen, ook al ben ik goed verzorgd

8 likes

Ik ook sowieso, maar dit gaat puur over of je wel een schone onderbroek aanhebt en of de lengte van je beenhaar er volgens je eigen maatstaven mee doorkan.

1 like

0 schaamte, alles is toch natuur :woman_shrugging:

3 likes

Same. Als je ‘s ochtends een schone onderbroek hebt aangetrokken en gedoucht… who cares!

11 likes

Als je voor patienten zorgt beoordeel je zo’n lichaam eigenlijk helemaal niet en heb je hele andere standaarden dan bij je eigen lichaam. Als er haar zit, zit er haar. Benen, ruggen en tenen zijn soms harig :woman_shrugging:t3:

11 likes

Nja schamen is een groot woord. Maar als ik daar naakt ben is er denk ik wel iets heftigs aan de hand dus dan boeit mn konthaar me ook niks.

3 likes

Nouja, daar gaat het bij mij al regelmatig mis. :joy:

4 likes

Fair enough, als ze me daar uit een krokante onderbroek zouden moeten knippen, zou ik ook minder enthousiast zijn.

Maar daarom zei mijn oma ook altijd dat je iedere dag een schone onderbroek aantrekt met het ziekenhuis in je achterhoofd want je weet maar nooit :rofl:

14 likes

Deze heb ik zo vaak gehoord thuis. Als je straks op straat ligt en ze je kleding uit moeten knippen……

2 likes

Ik heb dus een keer gehad dat ik met de dochter van de vriendin van mn moeder ( zij was 11 ik begin 20) een dagje naar amsterdam ging. Ik had helemaal mn best gedaan om haar de dag van dr leven te geven. Wat heeft zij onthouden: De naakte man die op een brancard werd vervoerd.

22 likes