Zo vieslekkere tonno pizza van dr. Oetker kan je prima (evt in stukken) in een koekenpan met deksel op laag vuur bakken.
Mijn moeder zei altijd 'Zorg dat je altijd netjes ondergoed aan hebt (dus zonder gaten/versleten/ā¦) want je weet nooit dat je onverwacht in het ziekenhuis terecht komt. Advies dat ik altijd opvolg
Ik heb in mijn hoofd sowieso al ingepakt dan, dus het daadwerkelijke inpakken kan ik wel in een kwartiertje. Soms ben ik super voorbereid en begin ik al een paar dagen voor ik vertrek, maar heb ook wel eens de ochtend van vertrek ingepakt (7u vertrekken, wekker om half zes, zes uur opstaan, douchen aankleden e.d., inpakken, ontbijten, gaan)
Ik moest vorig jaar naar een nieuwe fysio n toen dacht ik āoh ik trek even deze oude onderbroek aan met gaten, ik kom voor mijn schouder dus ik hou sws mn sportlegging aanā
Niet dus het was zo genant.
Ik ben vrij schaamteloos denk ik, ik heb onlangs een geplande keizersnede gehad en ik heb niks geschoren. Ook al ging de verpleegkundige nog mijn āonderkantjeā (her words not mine) schoonmaken vlak na de operatie, kon mij echt weinig uitmaken.
Ja het is makkelijk praten. If it helps; ik heb heel wat mensen naakt op een operatietafel gehesen en kan me echt weinig details herinneren.
Maar ik ging laatst mijn bikinilijn laten laseren en werd me toch een partij ongemakkelijk
Mijn kind is wat vroeg en onverwacht (nouja, niet helemaal onverwacht) geboren en tijdens het persen zat de verloskundige de hele tijd over mijn scheenbeen te aaien. En ik dacht alleen maar: ik heb mijn benen niet geschoren, ik heb mijn benen niet geschoren.
Er zijn heel veel vrouwen die zich daar wel zorgen over maken haha. En ik had wel mijn benen kunnen scheren, maar had ik geen zin in.
Groot gelijk. Wat gaan ze zeggen als ze thuiskomen; nouuuu wat ik nu toch voor iets heftigs heb meegemaakt!! Lag iemand met een ongeschoren poes te bevallen OMG!!
Lichaamshaar boeit me allemaal niet alleen ik heb op de een of andere manier heel vaak vieze nagels en daar voel ik me soms wel onverzorgd door. Ik was mān handen ook gewoon met regelmaat en maak mān nagels elke ochtend schoon maar aan het einde van de dag heb ik toch altijd rouwrandjes
oooh nee wat erg, kan het me zo voorstellen
Waarom moest je broek dan uit?
Heb jij al blikjes ingeleverd voor statiegeld?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lang leve Picnic, zij nemen alles mee š«¶
Ohhhh men dit had ik een keer in IJsland toen we gingen ijsraften ofzo. Ik moest toen zon wetsuit aantrekken en dat moest uiteraard in een kleedkamer met anderen. Ik had letterlijk DE slechtste onderbroek ever aan. Echt gaten, en slap elastiek omg
Normaal schaamde ik mij hier altijd wel voor. Maar vorige zomer heb ik een paar weken op de IC in kunstmatige coma gelegen en had daarvoor ook al een paar weken niet geschoren. Dus ik had aardig wat lichaamshaar, maar dat boeide mij toen ik wakker werd echt niet. Op zoān moment sta je er geen eens bij stil. Ik vond/vind het achteraf alleen meer vervelend dat er dus mensen mijn lichaam hebben gezien/aangeraakt/schoongemaakt zonder dat ik mij daar iets van kan herinneren. Maar natuurlijk vooral dankbaar dat ze dat hebben gedaan!
Ik heb dus ooit als puber op de IC gelegen, zwaar aan de morfine etc dus haluccineren natuurlijk. En kan me iets āherinnerenā dat 2 verpleegkundigen bij mān bed stonden en het met elkaar over hadden dat ik me daar beneden wel even had mogen scheren. Tot op de dag van vandaag weet ik dus niet of ik me dat verbeelde of niet haha. Sindsdien houd ik alles altijd netjes bij haha zo stom eigenlijk.
Ooh wat een ontzettend vervelende opmerking als ze dat gezegd hebben. Wel herkenbaar trouwens dat je achteraf niet meer weet wat echt is gebeurd of gedroomd/gehallucineerd. Heb dat ook nog bij verschillende dingen haha. Denk ook niet dat we daar ooit nog achter zullen komen.
Ik snap dat het voor jezelf echt minder prettig kan voelen maar ik wil echt benadrukken: we zien een patiƫnt. Ik kan mij wel voorstellen dat het gek voelt achteraf te zijn gewassen terwijl je er niet bij was.
Heel raar hè! Van sommige dingen is het duidelijk (toen ik dingen letterlijk zag vliegen haha) maar dit soort dingen blijven voor altijd een mysterie. Hopelijk gaat het nu weer oké met je, trouwens!