Stel je persoonlijke vraag #43

Lijkt me heerlijk!

1 like

Verpest mn nieuwe dagbesteding nou niet

3 likes

Oh ja zou best kunnen :grimacing: ik zat er alleen aan te denken n.a.v. die poll en als ik weer bij mn ouders zou wonen dat mn moeder me dan gewoon niet met rust laat. :dizzy_face:
Als ik alleen al bij hun wil koken loopt ze 100000 keer de keuken in. Hallo ik maak eten ook voor jullie ga weg :cry:

2 likes

ik bedoelde de konijnen

:clown_face:

2 likes

Haha ja mn post was ironisch :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Mijn vader is hemelen dus heb weinig keus :joy:

3 likes

Ik zag gisteren op de fiets iemand die op mijn vader leek en m’n eerste reactie was om weg te kijken en doen alsof ik hem niet zag :smiling_face_with_tear: voelde me daarna wel slecht erover, maar dat is gewoon de makkelijke weg.

Dus nee, geen goede band met mijn vader haha

5 likes

hahahaha love dat jouw polls altijd echt dezelfde vibe hebben als zo’n random wiskundevraagstuk

“pietje heeft 3 appels en jantje at er 1. konijnen zijn geen knaagdieren. lijkt 2 konijnen als huisdieren jou leuk?”

28 likes

Basically de ronde ‘open deur’ in de slimste mens haha

6 likes

Drink jij 's morgens koffie voordat je iets gegeten hebt?

• Ja vaak/altijd
  • Ja soms
  • Nee, maar ik drink wel koffie
  • Nee, maar ik drink ook geen koffie

0 stemmers

2 likes

Ik ben ook echt de hele dag van slag als ik niet met ren bakkie koffie kan beginnen :see_no_evil:

9 likes

Ken jij iemand met een goeie bijnaam, die vaak gebruikt wordt ipv diegenes naam?

• Ja meerdere
  • Ja 1
  • Ja ikzelf
  • Nee

0 stemmers

Voorbeelden graag als ze echt goed zijn

Iemand met een soort jeroen naam
Noemen we link / linkeloeder
:joy:

Nee, maar lijkt me echt vet leuk om zelf een leuke te hebben.

1 like

Ik luister nauwelijks naar de laatste EP van mijn favo zanger. De groep daarentegen heb ik echt 0 problemen mee. Laat die maar snel een comeback maken.

2 likes

Maar een Suzanne die door iedereen Suus genoemd wordt is toch geen bijnaam? Ik denk dat Zemraluani opzoek is naar de volgende shetland tony

4 likes

Een Aars en een Naad, die vind ik wel top allebei :joy:

Bij een vriendengroep van mijn man hebben ze bijna alleen maar bijnamen voor elkaar. Sommige snap ik, sommige niet en sommige wil ik niet snappen. Ik ga ze hier niet delen ivm privacy.
Het is bij sommige zo erg dat ik ze dus alleen bij de bijnaam ken en gewoon niet weet (of eingelijk steeds vergeet) wat hun echte naam is.

1 like

Zo herkenbaar dit.

Ik heb ook zo vaak met dingen dat ik dan niet weet van wie t komt, laatst nog met een geboortekaartje, haha.
Tijdje terug hadden we een feestje bij ons thuis en ik stond een tijd te kletsen met paar van die gasten en toen vroegen mijn vrienden later aan mij hoe die persoon heet en toen ik geen antwoord kon geven, vonden ze dat toch wel even gek, haha.

1 like

Zwaai jij naar de automobilist als hij jou als voetganger voorlaat bij een zebrapad?

• Ja, altijd. Is gewoon vriendelijk!
  • Soms, als ie bijvoorbeeld echt ruim van te voren stopt
  • Nooit, is gewoon een regel, waarom moet ik daarvoor bedanken?

0 stemmers