werk jij:
- parttime
- fulltime
- niet
0 stemmers
werk jij:
0 stemmers
fulltime maar dat is in mijn werk 36 uur (4 dagen)
Ik hoorde laatst dat iemand zich ergerde aan mensen die even naar de automobilist zwaaien, ook zo zuur
Ik erger me daar niet aan, maar ik denk wel altijd van hoezo bedank je mij, is toch gewoon de regel.
Ken iemand die plonk wordt genoemd
Ene week 40 uur, andere week 32 uur
Als ze niet werken terwijl ze dat wel kunnen en teren op uitkeringen*
Ik weet nog dat een keer zo’n jonge gast uit het raam schreeuwde dat ik hem moest bedanken want hij liet me voorgaan ja!!! Helemaal boos
Was daar bij het rembrandtplein dus alsof hij specifiek mij alleen liet voorgaan rrright, was druk toen. Ik schrok ervan. Maar meestal doe ik dat wel btw.
Steek jij wel eens je middelvinger uit naar iemand in het verkeer?
0 stemmers
Alleen jaloezie als ze minder werken dan ik
Duimpje omlaag vaak. Dan zie je ze echt even verward kijken en minder kans op road rage haha
Ik was voorheen wel vrij eh duidelijk in mijn verkeerscommunicatie maar sinds mijn vriend een keer achterna is gezeten met een of andere ijzeren staaf door een automobilist na zo’n voorval ben ik ermee gestopt. Het is me het risico echt niet waard en ik weet niet wat voor idioot er achter het stuur zit. Ik hoef niet de headline ‘vrouw krijgt hersens ingeslagen na verkeersruzie’ te worden.
ik vind de middelvinger zo’n non gebaar, krijg er altijd een soort voetbalhooligan-associatie bij
ben zelf meer van de oogrol o.i.d. maar dat zie je natuurlijk minder goed
Soms ook het kleine piemelteken, is m’n favo bij ouwe mannen in grote auto’s.
Ik probeer de laatste tijd me ook echt in te houden, rijden zoveel gekken op de weg. Sowieso als ik richting huis ga let ik er extra op
Vriendin van me doet dit ook altijd. Vind ik echt een goeie, maar heb nog geen kans gehad het toe te passen.
“tante piemel”
Maar liever doe ik dit:
Al vraag ik me af of ze dan direct weten wat je bedoelt, sowieso oude mannen denk ik niet. Vroeger deden wij vaak het loser teken zo op ons voorhoofd en dat vonden we heel cool. Vet sneu haha
Oh flikker op hoor