Ik weet nog dat een keer zo’n jonge gast uit het raam schreeuwde dat ik hem moest bedanken want hij liet me voorgaan ja!!! Helemaal boos
Was daar bij het rembrandtplein dus alsof hij specifiek mij alleen liet voorgaan rrright, was druk toen. Ik schrok ervan. Maar meestal doe ik dat wel btw.
Steek jij wel eens je middelvinger uit naar iemand in het verkeer?
- Nooit
- Zelden
- Af en toe
- Regelmatig
0 stemmers
Alleen jaloezie als ze minder werken dan ik
Duimpje omlaag vaak. Dan zie je ze echt even verward kijken en minder kans op road rage haha
Ik was voorheen wel vrij eh duidelijk in mijn verkeerscommunicatie maar sinds mijn vriend een keer achterna is gezeten met een of andere ijzeren staaf door een automobilist na zo’n voorval ben ik ermee gestopt. Het is me het risico echt niet waard en ik weet niet wat voor idioot er achter het stuur zit. Ik hoef niet de headline ‘vrouw krijgt hersens ingeslagen na verkeersruzie’ te worden.
ik vind de middelvinger zo’n non gebaar, krijg er altijd een soort voetbalhooligan-associatie bij
ben zelf meer van de oogrol o.i.d. maar dat zie je natuurlijk minder goed
Soms ook het kleine piemelteken, is m’n favo bij ouwe mannen in grote auto’s.
Ik probeer de laatste tijd me ook echt in te houden, rijden zoveel gekken op de weg. Sowieso als ik richting huis ga let ik er extra op
Vriendin van me doet dit ook altijd. Vind ik echt een goeie, maar heb nog geen kans gehad het toe te passen.
“tante piemel”
Maar liever doe ik dit:
Al vraag ik me af of ze dan direct weten wat je bedoelt, sowieso oude mannen denk ik niet. Vroeger deden wij vaak het loser teken zo op ons voorhoofd en dat vonden we heel cool. Vet sneu haha
Oh flikker op hoor
Ik zeg toch niet dat ik het aan de buitenkant kan zien? Maar er blijft een groep die prima kan werken al is het maar een paar uur per week maar liever een uitkering ontvangt.
Ik zou dit echter nooit zo benoemen naar anderen. Maar ja, in het algemeen heb ik hier wel een mening over.
Edit:
Voor de groep die niet kan werken heb ik gewoon begrip. Maar ik geloof gewoon niet dat alle uitkering gerechtigden niet kunnen werken. Al is het maar een paar uur per week.
Doen we de laatste tijd een wedstrijdje onsympathiek overkomen?
Ik doe deze vaak
Ja dat weten ze want ze worden altijd boos hahaha
Oh dan ga ik dat vanaf nu zeker doen, nu al zin in
Dat er weinig mensen zijn die zo leven, neemt niet weg dat je er een mening over kan hebben. Ik heb familie die zo leeft, uitkering met een beetje zwarte inkomsten en bewust in een gemeente gaan wonen waar het beleid soepel is. Als reden wordt opgegeven geen zin om te werken, en er is een hele community van gelijkgestemden.
Nogmaals, ik zou nooit persoonlijk mensen persoonlijk afvallen op hun situatie of in discussie gaan. En als je niet kan werken vanwege je psychische of lichamelijke situatie heb ik daar alle begrip voor.
Maar het kan gewoon niet zo zijn dat iedereen met een uitkering niet kan werken. Hoe dan? Dan gaat er iets mis qua begeleiding.