Ligt tussen vier (of zes) planken
Ligt aan de verkeerde kant van het gras!
Hahah die eeuwige jachtvelden en de pijp aan Maarten gegeven
Ook wel eens gehoord: Ze draagt een houten jas
Die is de pijp uit. Maar dat blijkt dus hetzelfde te zijn als dat met jagen en de pijp aan maarten gegeven blijkbaar. Nooit geweten.
de pijp uit gaan (herkomst en betekenis) | Genootschap Onze Taal.
Die met roken is wel mijn favo gezien mijn vakgebied.
Maar die ātuintje op dr buikā is ook prachtig, vooral als het lekker plat uitgesproken wordt met een āuiā die meer een āaā wordt.
HĆØ hef 'n zandwinkeltjen
Ze is dood, ze is de hoek om, ze is overleden ze is de pijp uit of ze is mol.
Hele tijd āzeā alsof alleen vrouwen doodgaan ik zeg zelf wel eens, nou dan trek ik nog liever de stekker eruit. Maarja slaat eigenlijk nergens op.
Hebben jullie wel eens de politie moeten bellen voor een verdachte situatie?
(Dus niet op het eerste gezicht een heterdaad, zoals een vechtpartij oid)
- Ja wel eens
- Ja meerdere malen
- Nee nog nooit
- Nee maar had ik achteraf misschien wel moeten doen
0 stemmers
Vrijdag nog. Was in het park met mān dochter van 1,5 en zag voor me dat een jonge meid van rond de 20 bellend aan het heen en weer lopen was en niet door had dat er een man van in de 50 met een fiets al 3 keer verplaatst was van bankje om goed naar dr kont te kunnen kijken.
Toen ik dr aansprak kwam ie daarna langs ons om naar het volgende bankje te gaan en zijn wij de andere kant weer op gelopen. Toen ie weer aanstalten maakte om op te staan om haar te volgen ben ik in zijn blikveld gaan staan en uitgebreid de politie gaan bellen terwijl zij het park uit liep.
Hij blijkt dit vaker te doen en werd doorgeschakeld met 112. Politie ging er direct naartoe.
Ik ken ook nog: āZe is uit de tijd gekomen.ā
Ben je sigarettenverkoper?
2x voorverkenning voor inbraak. Allebei de keren helaas niet meer gevonden
Ik heb ook gebeld voor inbraak bij de buren (daar is mān angst begonnen). Ze kwamen met sirenes aanrijden - sorry maar hoe dom? - en zijn dus weggekomen.
Hahaha nee ik behandel veel patiƫnten die nog roken en onderzoek de effecten daarvan
Mijn moeder zei wel eens als ze de rouwadvertenties in de krant ging bekijken āeven kijken wie de wehkamp gids niet meer ontvangtā
Oeh nee, die zie ik ook wel eens. Heb daar inderdaad ook nog nooit voor gebeld. Ook omdat ik vaak geen goede signalementen of kenteken heb en dan houd het al snel op.
Ik heb een keer gebeld omdat er rond half 1 ās nachts iemand met camouflageschmink bij mij (en naar wat ik hoorde ook bij de buren) aanbelde en ik de deur niet open durfde te doen om zelf te kijken maar het wel weird vond. (Bleek een nieuwe buurman die met een kleimasker op een waspas wilde lenen om zān was te kunnen doen, dat had ik ff flink verkeerd ingeschat).
Hahaha is dit serieus, wat random