Stel je persoonlijke vraag #43

Hahahah ik denk niet dat iemand dit goed had kunnen inschatten.

18 likes

Het zal waarschijnlijk aan de situatie liggen maar ik denk dat het misschien niet eens in me op zou komen dat dat een optie is?
Zoals wat @anon86562306 vertelt, dat is echt een hele vervelende situatie maar ik zou er denk ik helemaal niet aan denken om de politie te bellen? Terwijl dat natuurlijk heel terecht is om te doen (en heel goed dat je dat gedaan hebt), maar ik zou er denk ik in die situatie niet aan denken :thinking: echt stom eigenlijk

7 likes

Hahaha dit is helemaal serieus en de politie is er nog voor gekomen ook. Was een aantal nieuwe internationale studenten op m’n gang die enthousiast gebruik hadden gemaakt van de toegang tot wiet en dachten dat dit het moment was voor de was? Ze gingen ook echt uitgebreid excuses maken aan de politie die echt was van “beter zeg je sorry tegen je buurvrouw”. Voelde me er achteraf wel lullig om want het is natuurlijk niet echt een lekker welkom in een nieuwe stad als meteen de politie op je af komt

3 likes

Ik heb vannacht nog gebeld, vandaar dat ik er op kwam :joy:. Ik kon niet goed zien wat diegene aan het doen was, maar het leek op benzinediefstal. Na controle van de politie bleek dat ook te kloppen! Hij heeft (van wat ik heb gezien) zeker van 4 auto’s benzine gestolen.

13 likes

Wat goed dat je dat gespot hebt zeg!

3 likes

Jawel heb wel een aantal keren gebeld en ook eens achteraf een melding gedaan online. Een keer was best raar. Je moest goed opletten op mogelijke brand ivm de droogte. Er was toen in een sloot brand waar ik toen voor heb gebeld. Werd me niet in dank afgenomen door die boer want het was een gecontroleerde brand.

Knip jij de lont van een (grotere)kaars?

• Ja altijd voor ik een kaars aansteek
  • Soms (als ik er aan denk)
  • Nog nooit gedaan
  • Lont knippen???

0 stemmers

Als je met de trein gaat vanaf iemand vandaan (of je hebt met iemand in een andere stad afgesproken) en jouw trein heeft vertraging: app je dan diegene daarover? Je hebt dus net afscheid genomen en dan kom je erachter. Bv “Omg nee trein rijdt niet” of “Shit ga m’n overstap niet redden”?

• Ja altijd of vaak
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

3 likes

Ja, ik spreek altijd af om te laten weten of we veilig thuis zijn, dus dan laat ik wel weten dat het later wordt.

2 likes

Thanks! Ik heb ook geen idee, maar hij was echt opvallend verdacht aan het doen. Toen hij bij de 2e auto stond, en mijn vriendin zei dat het leek alsof hij die andere auto schoonmaakte, viel ineens het kwartje.

2 likes

Ik wil een klein tafel lampje bestellen voor op m’n nachtkastje, die ook heel zacht licht kan geven. Ik zat te denken aan de Humble One. In onze slaapkamer hebben we vooral wit en licht eiken meubels / vloer.

Welke zouden jullie kiezen? Of heeft iemand toevallig een alternatief?

0 stemmers

2 likes

Hahaha dan is tie perfect in stijl: wil hem gebruiken tijdens het geven van borstvoeding snachts

28 likes

Als er nog maar 5 categorieën subfora mochten overblijven op het forum, welke zou je dan behouden mocht het aan jou liggen? De topics binnen deze categorieën die nu aanwezig zijn blijven hetzelfde

• Entertainment
  • Zwanger en kind
  • Members only
  • Centraal station
  • Culinair
  • Reizen
  • Shoppen
  • Beauty
  • Persoonlijk
  • Hobby’s
  • Liefde en relaties
  • Huisdieren
  • Steden
  • Wonen
  • Kunst en cultuur
  • Werk en studie
  • Sport
  • Gezondheid
  • Geld en recht
  • Actualiteit politiek en maatschappij

0 stemmers

3 likes

Jouw nagels zijn meestal (= meer dan 50% van de tijd)

• naturel (ongelakt)
  • zelf gelakt
  • gelnagels
  • gelnagels met verlenging
  • gelish
  • DIY gelnagels thuis, bv. PinkGellac of iets anders
  • anders (wat?)

0 stemmers

Jouw nagelkleur is

• iedere keer iets anders
  • meestal dezelfde/in dezelfde tinten

0 stemmers

Ik heb het liefst

• alle nagels hetzelfde
  • een of meerdere accentnagels in een andere kleur of met versiering bv. glitter

0 stemmers

Jouw favoriete nagelkleur is

• Rode of roze tinten
  • Blauwe of groene tinten
  • Nude tinten
  • Zwart of donkere tinten
  • Wit of grijze tinten
  • Oranje of gele tinten
  • Paarse tinten
  • Ongelakt

0 stemmers

Mijn vinger- en teennagels

• Ik lak enkel mijn vingernagels (of laat lakken)
  • Ik lak enkel mijn teennagels (of laat lakken)
  • Mijn vinger- en teennagels hebben altijd dezelfde kleur
  • Mijn vinger- en teennagels hebben meestal dezelfde kleur
  • Mijn vinger- en teennagels hebben soms dezelfde kleur
  • Mijn vinger- en teennagels hebben zelden dezelfde kleur
  • Mijn vinger- en teennagels hebben nooit dezelfde kleur
  • Ik lak beide nooit

0 stemmers

Ken jij iemand die visser is als beroep?

• ja, goede kennis (familie/vriendenkring)
  • ja, iemand die ik zelf ken maar niet heel dicht bij me staat (ex-klasgenoot)
  • ja, verre kennis (de man van de kapper van de bakker)
  • nee
  • ik ken iemand die het was, maar die is nu met pensioen
  • ik ken iemand die het was, maar die is nu overleden

0 stemmers

Heb jij wel eens van de scheepsramp van de Herald of Free Enterprise gehoord?

• ja, van horen zeggen/algemene kennis
  • ja, ik heb hier een actieve herinnering aan
  • nee
  • doet een belletje rinkelen maar ik zou het moeten opzoeken

0 stemmers

1 like

Ik vind het heel vervelend om de directe lichtbron in te kijken, vooral als het verder donker is. Verder lijkt dit me ook nogal fragiel als ie een keer valt (ja ik ben iemand met een zoutlamp)

3 likes

Ik heb voor mijn kind een playlist gemaakt met allemaal kinder nummers, daar staan veel liedjes op van Ageeth de Haan, 1 van die nummers is treintje naar dromeland. Maar ik dacht dat het haar nummer was. Tot ik hem zong waar mijn vader bij was en hij mee ging zingen.

3 likes

Heb je wel eens trek maar dan gewoon geen zin om te eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Dan eerder geen zin om eten te maken/pakken

22 likes

en eerder andersom
geen trek maar gewoon zin om te eten

67 likes