hoe lang doe je daar dan mee? en is het echt zo kut met inbrengen en eruit halen? ik heb zo veel vragen want google is allemaal zo marketing
Je kunt ze ongeveer 8 uren laten zitten. Ik vind dit ideaal want dan doe ik er één in voor ik de deur uit ga en hoef je je pas weer te verschonen als je thuiskomt.
Het is helemaal niet kut om in en uit te doen. Ik kom er heel makkelijk bij als ik hurk. Er zit een soort gaatje in waar je je vinger door kunt doen om er makkelijk uit te halen, om eerlijk te zijn vind ik dat niet goed werken. Dat sponsje zit zo opgepropt dat je dat gaatje moeilijk kunt vinden.
Maar ik klem het sponsje tussen mân middelvinger en wijsvinger, pers een klein beetje en dan trek ik hem er zo uit.
En je kunt er echt makkelijk seks mee hebben ook. In mijn ervaring voelt een man het wel zitten, maar het is mega zacht dus niet op een vervelende manier.
Welke merk vind jij het fijnst?
Ik bestel ze via EasyToys, Soft-Tampons is t merk geloof ik. Iets goedkoper dan Beppy en ik merk verder weinig verschil in kwaliteit.
Maar kost alsnog meer dan een euro per stuk echt om te janken
Late reactie maar ik las dit alsof je je eigen oma mee moest brengen
Hahahaha, âoma neem je koffer met al je spullen mee, maar ik ga niet vertellen wat we gaan doenâ.
âHoi ik kom voor de tompouce-middag, is het goed dat ik ook mijn oma heb meegenomen?â
- Ja
- Nee wtf
- Gewoon nee
- Ik ben nooit op dieet
0 stemmers
Ik doe op vakantie juist het volledig tegenovergestelde. Alleen maar uit eten, alle chips en snacks die ik niet ken proberen, constant snaaien. Love it.
Vroeger wel en dan voelde ik extra soort van goed over mezelf omdat ik het vol hield. Ik weet nu nog de ijsjes die ik niet heb gegeten terwijl de rest van de familie dat wel lekker nam. (Nogal verstoorde relatie met eten zeg maar.)
Op vakantie geniet ik, en als ik zou willen diëten is dat echt niets voor mij tijdens welke vakantie dan ook
Hoe zou je een vrouw omschrijven zonder respectloos te zijn?
- Damn, sheâs a sexy bitch
- Ja, ik zou toch andere woorden gebruiken
0 stemmers
Sheâs nothing like a girl youâve ever seen before natuurlijk
Dit liedje ![]()
Als ik in een verdwaalde bui weer een zak in mijn mandje pleur.
Er dan eentje eet en weer teleurgesteld ben.
En toch dat riedeltje eens in het jaar weer herhalen
Heerlijk met jam of hagelslag
Haha echt precies dit. Met een laag roomboter. En daarna ben ik vaak kotsmisselijk.
Regelmatig, echt mn guilty pleasure met een dikke laag mascarpone, suiker en verse aardbeien of frambozen. Eventueel de eierkoek eerst nog even in tosti/grill apparaat zodat ie wat knapperiger wordt ![]()
Ik ga dit morgen maken
Wel alleen goede, Brabantse eierkoeken.