Stel je persoonlijke vraag #43

Ik het eerste seizoen ook en vond de eerste paar afl echt marteling maar omg wat vond ik het leuk daarna :heart:

1 like

Maar echt, van alle series die hier staan en ik gezien heb is avatar de enige die echt het verhaal ook tot een goed einde bracht.

Biecht maar ik heb Breaking Bad niet afgekeken want vond het een kutserie :no_mouth:

5 likes

Ik vond Breaking Bad zeer goed, maar je moet zoals de meeste HBO-series het eerste seizoen volledig afkijken.

5 likes

Ik heb alle seizoenen gekeken omdat iedereen maar bleef zeggen dat je er even doorheen moest. Achteraf echt spijt van die 390 uur die ik daar in heb gestoken. Was het echt niet waard.

6 likes

Ik heb dat zoo vaak met series dat ik na een paar afl afhaal en als ik even doorzet wordt het echt goed!
Behalve Supernatural dat was liefde op de eerste aflevering.

3 likes

oei ja, verkeerd!

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Vind dit wel een aparte verzameling. Limited series zoals Band of Brothers en Chernobyl zijn niet te vergelijken met Breaking Bad of andere langer lopende series.

Zou eigenlijk nog wel eens The Sopranos en The Wire willen zien maar voor mij niks boven Band of Brothers. Heb die serieus al 15 keer gezien denk ik :upside_down_face:

4 likes

voelen jullie je als je slecht geslapen hebt de volgende dag ook ‘plakkerig’

• ja, heel erg
  • ik snap een klein beetje wat je bedoelt
  • nee

0 stemmers

Nee, maar ik denk dat dat ook wel een beetje door m’n ADD komt. Als het zou kunnen zou ik echt elke week een carrièreswitch maken. Gisteren was ik bijvoorbeeld op Schiphol en toen leek marechaussee me wel wat of stewardess. En vandaag heb ik zitten googelen naar een werk leertraject om doktersassistente te worden.

Het lijkt me echt heel chill om gewoon heel duidelijk een passie te hebben voor iets of echt een beroep waar je heel gelukkig van wordt en waar je dan helemaal voor gaat. Maar ik heb dat dus niet zo en ik doe maar wat haha.

26 likes

Haha same, ik heb tot halverwege seizoen 5 gekeken en toen besloten dat het me ook eigenlijk helemaal niet kon schelen hoe het afliep.

1 like

Ik weet wie ik ben en wat ik leuk vind. Maar wat ik wil… ja rond reizen en een groot duur huis en een leuke vent hebben mja.

16 likes

Ja vooral na logeren

3 likes

Wow zon beetje all of the above? :joy: Ik weet op zich wel wie ik ben en wat ik leuk vind. Ik weet dat ik graag creatief bezig ben, en heb daardoor allemaal half assed skills haha, maar helaas ben ik nergens echt supergoed in, alles is maar een beetje halfbakken, waardoor ik nooit echt veel vertrouwen erin heb dat het goed genoeg is voor een carrière pad ofzo. Voor de rest van mijn leven doe ik eigenlijk maar een beetje wat iedereen van me verwacht maar daar probeer ik aan te werken en ben ik ook wel in vooruit gegaan door therapie :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik voel me dan juist heel droog/uitgedroogd haha

haha adhd meldt zich, dit heb ik ook elke week :joy: de ene week doktersassistent, dan denk ik weer oh verloskundige ik ook een mooi beroep, de week erna denk ik aan het openen van een m’n eigen hotel. terwijl ik een superleuke baan heb, maar toch lijkt iets nieuws altijd beter he

12 likes

Ik heb dit idd ook en ben dan heeel beinvloedbaar door series (ik keek house en wilde dokter worden, keek suits en wilde advocaat worden, etc etc) en hobby’s (lijkt me nu echt super om een escape room te bouwen) :joy:

6 likes

Hahaha ja zo herkenbaar. Ik heb ook bij alles wat ik doe dat ik ineens interesse heb ergens in. Vanmiddag zat ik een bril te bestellen bij Charlie Temple. Dan denk ik ineens weer ‘‘Oeh, opticiën zijn lijkt me ook echt vet’’. Echt vermoeiend ook eigenlijk.

8 likes

ja ik keek twee weken geleden die nieuwe serie over verloskunde, ooooh ja dit is het helemaal!
nu is m’n zusje net bevallen en ze had zo’n leuke kraamhulp, ohhh ja kraamzorg lijkt me ook fantastisch! op vakantie in italië: ohh ja een seizoen op een camping, geweldig! vergeet ook vaak dat ik geen 18 meer ben en zomaar een seizoen ergens wat kan gaan doen of niet meer zomaar een opleiding van 4 jaar kan gaan doen :joy:
inderdaad wat @lisaanna zegt, ik word zo moe van mezelf.

10 likes

Qua carrière ben ik ook overal gewoon een beetje ingerold en heb ik ook regelmatig het gevoel dat ik maar wat doe (en ik doe ook zeker niet iets wat ‘mijn passie’ is). Maar ik weet inmiddels wel heel goed wat ik wil qua soort organisatie waar ik voor wil werken, en met (en vooral ook voor) wat voor soort mensen ik wel en niet wil werken, en ook wat wel en niet bij me past.
En aangezien ik werk om te leven en niet andersom heb ik daar ook gewoon vrede mee, ik hoef echt geen passie te hebben voor wat ik op kantoor doe, zolang het me genoeg oplevert om leuk van te kunnen leven.

7 likes