Stel je persoonlijke vraag #43

Welke van deze keukenhulpjes heb jij?

• Eierprikker
  • Eierscheider
  • Eiersnijder
  • Eierbreker
  • Eiertimer (die je in de pan doet)
  • Eierpocheerder
  • Uienkam
  • Aardbeiontkroner
  • Olijvenontpitter
  • Meloenbolletjeslepel
  • Appelboor
  • Ananasboor
  • Champignonborstel
  • Honinglepel
  • Maïsprikkers
  • Frietsnijder
  • Notenkraker
  • Avocadosnijder
  • Aspergeschiller
  • Citroensnijder

0 stemmers

Er was geen plek meer voor ‘niets’ in de poll :thumbsup:

1 like

Eierprikker is een life saver

3 likes

En deze, als iemand enig idee heeft wat het is??

12 likes

Een zesteur

9 likes

Ja die maakt hele dunne reepjes citroenschil

4 likes

Ik denk een citroentrekker want die zag ik net een staan in een lijst keukenhulpjes :stuck_out_tongue:
om de schil te raspen, wist niet dat het zo heette (een zesteur is volgens mij anders)

En de uitkeping is misschien voor pitjes?

2 likes

Ohhhh Malcolm in the middle, wow die serie was ik helemaal vergeten weer. Heel leuk

Edit staat op Disney+ :heart_eyes:

3 likes

Van de meeste dingen wist ik niet eens het bestaan. Ik heb hier dus ook niets van.

6 likes

Dit is hem geloof ik dus wel een zesteur dan toch

3 likes

oh ja blijkbaar dan. Ik dacht dat een zesteur echt zo’n soort lange smalle rasp was en dit dan anders heette omdat ik het net ook zo zag staan, maar dat klopt dan niet/was dan toeval

edit: ik had dat trouwens ook al getypt voordat ik andere mensen ‘zesteur’ had zien antwoorden, wilde niet bijdehand doen of zo :stuck_out_tongue:

2 likes

Die rasp wordt wel verkocht als citrusrasp, dus ik snap de verwarring! Maar het ding van @littlenumbers is een zesteur inderdaad.

1 like

Maar dat ding wordt dus ook verkocht als ‘citroentrekker’. Daar had ik nog nooit van gehoord.

1 like

Ja zo herkenbaar! Ik heb nu bijna mijn medisch secretaresse studie af die me leuk leek door grey’s en ik had laatst bijna gesolliciteerd bij de politie na 3 seizoenen van Ewout Genemans zijn programma te hebben gezien :joy: Echt gevaarlijk want het boeit me beiden ook gewoon 0 meer

11 likes

Oei wat een lelijk woord. Terwijl er al zesteur is!

4 likes

Ben jij tevreden met hoe jij je nagels nu hebt? Van je handen.

• Ja
  • Nee het ziet er niet uit
  • Naja het kan er mee door /het is oke

0 stemmers

Het is een en al zesteur. Het klinkt zo dramatisch. :joy:

7 likes

Ik knip m’n nagels om de dag zodat ze zo kort mogelijk zijn en ik m’n huid niet open kan krabben :upside_down_face: niet bepaald mooi maar in elk geval ook nooit meer vieze nagels haha

4 likes

Ziet eruit om in te slapen….maar ik zou zoiets dus ook aantrekken als in de hele dag thuis blijf chillen en gewoon iets comfortabels in de hitte aan wil. Zou er alleen niet mee naar buiten gaan bijvoorbeeld.

1 like

‘alsof je je broek vergat’ made me smile :heart:

2 likes

Het gaat weer de verkeerde kant uit nu er getuinierd wordt…