Met een paar hoge Nike sokken, toffe Nike schoenen of hoge leren laarzen en een leuke tas en veel sieraden zou ik dit zo dragen ja maar vind ook dat zo’n T-shirtjurk ook snel een hoog pabo gehalte kan krijgen
Ik denk dat we dit allemaal wel doen, misschien dan niet recht in iemand zijn gezicht maar wel op een roddelachtige manier met andere.
Dan hebben wij echt heel andere definities van een pabo outfit denk ik
Wat is dat überhaupt dan? En pabo van de opleiding? Vraag me af wat @Eddie er dan onder verstaat want jij woont toch in België?
Nou ja, wat ik hierboven postte oa. Gewoon zo’n typische outfit bij van die Vero Moda/Only achtige meisjes/vrouwen. Ik moet dan gewoon gelijk denken aan de pabo lerarenopleiding ja (slaat nergens op natuurlijk haha). Vraag me ook af wat zij er dan onder verstaat.
Nee, natuurlijk weet je dat! Je bent altijd goed op de hoogte. Had ook niet getwijfeld eigenlijk.
Maar Pabo was vroeger ook zo’n postorder voor sexy lingerie en speeltjes, dus ik dacht dat dat misschien in België ook een ding was, haha.
Pff het enige wat ik mij herinner is dat de juf die ik in groep 7 en 8 had altijd kleding van esprit aanhad. Dat vind ik dus daarom nog steeds een ontzettend pabo merk.
Heb jij kleding van esprit?
- Ja 1 ding
- Ja meerdere items
- Nee
0 stemmers
Zij had dan bijvoorbeeld een bloesje aan met een t shirt eronder waar esprit op stond. Je zou bijna denken dat ze het gesponsord kreeg. Mexx ja haha, volgens mij heb ik daar ooit sandalen van gehad.
Ik vind het wel ironisch dat mijn schoonzus altijd heel betweterig deed over de opvoeding van zo’n beetje iedereen in haar omgeving omdat ze op een kinderdagverblijf werkte, maar zelf heeft ze een grenzeloze tornado op de wereld gezet en daar wordt ze door diezelfde mensen regelmatig aan herinnerd. Dus de les die ik daarvan geleerd heb: lekker in stilte oordelen want je krijgt ‘m terug in je gezicht.
En zelf blijk ik nu al minder ruggengraat te hebben dan gedacht want slaap bleek toch belangrijker dan m’n baby consequent elke keer in z’n eigen bedje te leggen ‘s nachts om ‘m geen verkeerde slaapassociaties aan te leren en hij is ook al zeer geïnteresseerd in m’n telefoon terwijl ik zo min mogelijk schermen wilde dus ik houd m’n hart vast voor als het opvoeden begint.
Bij mij op school kon je aan de leerlingen zien wanneer esprit een nieuwe collectie had.
(Zo’n 18-20 jaar geleden )
Hun hoofdkantoor zit nu wel in DE, geen idee dat het Amerikaans van oorsprong is.
Mis jij wel eens kleding die je vroeger had maar in de loop van de jaren hebt weggedaan?
Door die vraag over Esprit, moest ik aan een paar bruine hoge laarzen met stompe neuzen denken die ik ergens in 2003 van Esprit had. Die zou ik nu echt heel graag weer willen hebben.
- Nee, ik heb geen spijt van de kleding die ik weg heb gedaan
- Ja, namelijk dit kledingstuk…
0 stemmers
Misschien alleen iets als kind, maar daar pas ik nu nooit meer in natuurlijk. Een roze rokje van zachte stof met oranje rondjes erop. En dan een exact zelfde t shirtje erbij. Ik vind het nu zo cute mocht ik ooit een dochter krijgen ga ik dat laten maken haha. Maar nu kan ik niks bedenken.
Moet je bij jouw tandarts voor je behandeling/controle spoelen met waterstofperoxide om te ontsmetten?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Hoe vaak koop jij gemiddeld een nieuw kledingstuk? Sokken/Lingerie telt niet mee
- Wekelijks
- Maandelijks
- Eens in de paar maanden
- Eens per half jaar
- Minder dan 1 keer per jaar
- Ik heb werkelijk geen idee
0 stemmers
Ik heb wel dingen weggedaan die echt versleten of kapot waren (en niet meer te herstellen) die ik echt nog mis(te).
En ik heb al meerdere van die dingen inmiddels weer terug, zo goed als nieuw Leve Vinted
Paardrijden:
- Is simpelweg dierenmishandeling
- Leuk
- Ik heb hier geen mening over
- Anders namelijk?
0 stemmers
Low rise broeken. Esprit heeft die zo af en toe in het assortiment.
Ik vind het héél erg per situatie verschillen. In het geval van manege’s wel vrijwel altijd mishandeling.
Heb er te weinig zicht op over hoe dat gaat op een manege, maar ik vind de mensen die paardrijden vaak irritant. Die kunnen niet gewoon op paardrijden zitten, dat wordt meteen hun hele identiteit en dan gaat alles over die niet boeiende beesten. En dan gaan ook nog alle presentaties over paarden en ruikt vervolgens je hele klas naar paard. Ik heb veel paardenmeisjes in mijn klas, dus ik heb ze dit jaar uitgenodigd om hun presentatie te doen over iets waar ze nog niet zo veel over weten.