Stel je persoonlijke vraag #43

Tijdens corona moest dat bij mijn tandarts, maar nu niet meer.

7 likes

Haha ja vooral die eerste! Ik vind zo’n lang vest ook typisch pabo.

27 likes

Laatst gesprek met collega’s waar uiteindelijk vraag kwam ‘wat zou je doen als je in een totaal andere sector zou moeten werken’ (aka niet de zorg). Ja hoor, paardencoach :clown_face:

Mijn moeder ging altijd naar de manege en dan moest ik in de kantine blijven zitten :sob: echt vreselijke tijden haha. En dan idd ellenlange gesprekken met de mensen daar over de paarden enzo :joy:

1 like

Deze hakken van betsy johnson :sob::sob: gisteren nog gezocht op vinted. Maar helaas alleen een maat te klein te vinden

10 likes

Maneges zijn vaak zo schrijnend. Ik ben blij dat ik altijd bij een manege gereden heb waar veel aandacht voor het welzijn van de paarden was.
Daar waren iig ruime boxen, dagelijks (en 's zomers ook 's nachts) weidegang met voldoende schaduw, maximum van 80 kg voor manege klanten, veel bitloos rijden, etc. Maar dan nog is het natuurlijk te betwisten hoe diervriendelijk dit allemaal is.

4 likes

Ik had een hele leuke trui maar er zaten van die bolletjes op. En week na het weg doen kwam ik er via het forum achter dat er zo’n scheerapparaatje bestaat. Ik ben nog teruggegaan naar de tweedehandswinkel maar hij was al weg

3 likes

Esprit was zowat het enige merk dat nog een fijne grijze skinny jeans in de collectie had (buiten Only/Vero Moda). :smile:

Esprit heeft daarnaast wel fijne longsleeves en met sale vaak een tientje/twaalf euro.

2 likes

Welk van deze outfits zie je jezelf het snelst dragen (ongeacht het weer van nu)?
  • A
  • B
  • C

0 stemmers

Welke outfit is het meest pabo?

• A
  • B
  • C

0 stemmers

Wie heeft dé pabo BEC outfit?

• A
  • B
  • C

0 stemmers

1 like

Hahaha precies dit. Ben er ook achter dat ik met m’n veel kleuren, sneakers en opvallende sieraden blijkbaar een PABO meisje ben. Soms zelfs een lang vest, maar dat is meer omdat ik geen goede zomerjas heb.

Edit: lange vest was trouwens wel een uitzondering en niet zo 1 als op de foto.

2 likes
  • Altijd gekleed zijn in Pabo-basisschoolleraressenstyle
  • In je vrije tijd altijd een setje van de sexy pabo moeten dragen onder je kleding

0 stemmers

Wilde jij ooit juf worden?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben het
  • Ik ben het geweest

0 stemmers

1 like

De laagjes zijn een beetje noodzaak, omdat het raam altijd open moet staan vanwege de (paarden/prepuber)lucht. Ik betrapte mezelf er laatst op een lang vest te willen vanwege de zakken en dus ‘handig voor werk’.

10 likes

Pennen, chocolaatjes en mijn geduld

59 likes

Lang dun blauw vest? Wit/ streepjes shirt er onder. Lichtblauwe skinnyjeans tot de enkels en all stars of vans.

Kan leuk zijn, ligt eraan hoe gestyled.

3 likes

Tevens echt pabo imo: zo’n schuine pony en licht golvend haar in muiskleur met laagjes erin. En de WE. En geen make up.

Heel onaardig i know, overigens is dit niet alleen pabo maar ook pedagogiek hehe :stuck_out_tongue:

13 likes

Ik vind Lisanneleeft wel een goed voorbeeld van een pabo meisje

43 likes

Dit met de all stars, streepjesshirt, skinny en lang vest was exact mijn look toen ik op de pabo zat in 2006 - 2010. En ben daar echt nog tot 2014 ook wel in blijven hangen.

Nu op andere manier nog steeds basic bitch overigens.

6 likes

Studie Nederlands ook hoor. :joy:

3 likes

Hahahaha nou! Ik ben orthopedagoog in het onderwijs! Jackpot :crazy_face:
Dus jullie vast gelijk hebben :rofl::ok_hand:t2:

6 likes