Stel je persoonlijke vraag #43

• Ook Pabo-schoen
  • Niet Pabo

0 stemmers

• pabo pleasure
  • niet basisschoolstyle

0 stemmers

2 likes

Ik ben ook wel vrij pabo dan hoor ik draag altijd lange vesten/kimono’s over mijn outfit, vooral op werk (dus; broek, shirt/trui en dan een vest). Maar achja kan ook niet in een hip jurkje de tbs-kliniek binnenlopen dus so be it.

7 likes

Vind jij dating-apps/lijkt jou op een dating-app zitten leuk?

• Ja en ben single
  • Nee en ben single
  • Ja en ben in een relatie
  • Nee en ben in een relatie

0 stemmers

2 likes

Dit is @Clarity

No offense want love costes

11 likes

Love costes inderdaad, maar deze outfits van de foto’s zou ik dan weer niet dragen haha

2 likes

De onderste trui ook niet? :crazy_face:

1 like

Ja die nog wel :joy:

3 likes

Wtf julie beelden van pabo klopt echt niet :sweat_smile: laatst zag ik iemands puni omdat haar leren shortje zo kort was en ze bukte. Wel een leuke outfit verder maar heel anders dan de lange vesten enz. En de helft loopt op designer schoenen en met tassen van coach, marc jacobs enz.

4 likes

Ik vind wat hier pabo genoemd wordt ook meer juffie dan pabo. Ik vind ook dat ze (huidige pabo studenten) veel pastel dragen met matchende oorbellen en oversized cropped truien met lichte wassing broek.

5 likes

Ik snap wel dat de pabo stijl zich heeft doorontwikkeld maar ik ben zeg maar Oud en een rasechte Millennial en in mijn tijd was het toch echt lang vest spijkerbroek en een ketting met een uiltje eraan

30 likes

Ja agreeed.
Voor de klas draag ik ook veel simpelere kleding: moet comfy zijn met bukken, schoenen plat want je staat en loopt de hele dag, shirt niet met inkijk of te strak, laagjes want in de ochtend is het ijskoud en als die kids er zijn bloedheet. En dan als je met jonge kinderen werkt kom je in aanraking met plakkerige handjes, verf, stiften enz elke dag

3 likes

De evolutie van pabo naar juffie duurt dan ook hooguit een jaar

11 likes

Zou jij overwegen te werken in een baan waar je dagelijks contact hebt met kinderen?

• Ja doe ik al/ja vind ik aantrekkelijk klinken
  • Mwah liever niet maar goed
  • Mwah als het echt moet
  • Nee, dat is een dealbreaker

0 stemmers

Een vriendin van mij werkte bij een uitzendbureau en zij zou een zomerbaan voor mij zoeken. Ze vroeg wat ik niet wilde. Dus ik zei: kinderen, bejaarden en mensen met een beperking. Toen zei ze: lijkt me inderdaad beter van niet :rofl:

28 likes

Hahaha awh ik vind bejaarden dan wel weer oké, maar kinderen vind ik gewoon zo intens.

1 like

Ik heb telkens max 15-20 minuten contact met over het algemeen één kind tegelijk, en het kind is mijn lijdend voorwerp, dat vind ik over het algemeen prima. Kinderen moeten vermaken of iets leren lijkt me echt de hel; heb echt veel respect voor docenten in alle soorten en maten.

10 likes

Jij denkt aan lieve oma’s en opa’s. Een beetje dementerende groep bejaarden zuigt echt alle levensvreugde uit je. Moest altijd echt even bijkomen na een bezoek aan de gesloten afdeling. En ik werkte er geeneens, at alleen een tompouce met mijn oma die ik zelf moest meebrengen.

21 likes

Hahahaha

2 likes

Oh dit is echt een hele typische kledingstijl ja. Beetje only en Vero moda maar dan doorontwikkeld @Hihalarisch

3 likes

Nou, vooral dat er ook ouders aan kleven zou bij mij echt een dealbreaker zijn

6 likes