En moest je dan in bed blijven?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet meer/ n.v.t.
0 stemmers
Mn buurmeisje moest dan de hele dag in bed blijven want anders was je niet ziek genoeg. Ik mocht nog wel met een dekentje op de bank liggen.
En moest je dan in bed blijven?
0 stemmers
Mn buurmeisje moest dan de hele dag in bed blijven want anders was je niet ziek genoeg. Ik mocht nog wel met een dekentje op de bank liggen.
als ik in bed bleef: JE STELT JE AAN!!!
als ik niet in bed bleef: JE BENT HELEMAAL NIET ZIEK!!!
het was nooit goed hahaha
Zou een open relatie wat voor jou zijn?
0 stemmers
Ik vraag me altijd af of mensen met een open relatie dan er ook over gaan vertellen tegen hun partner als ze bijvoorbeeld een ONS hebben gehad. Maar dat zal natuurlijk per stel verschillen.
Ik ken echt niemand in mijn privéleven waar een open relatie op langer termijn nog een succes was. Vaak was het dat de een het eigenlijk niet wilde, maar er toch mee instemde, bang dat de ander dan weg zou gaan en dan gebeurde dat alsnog.
Mede daarom zou ik er niet voor open staan.
Ja ik heb het idee dat een groot deel van de open relaties toch een soort poging is om de huidige relatie nog te redden of instemmen om de ander bij je te houden.
Maar dan doe je jezelf toch echt tekort in dat geval. Graag of niet hoor.
Ik heb geen partner atm maar ben niet monogaam / poly! Open relatie klinkt voor mij alsof er 1 relatie is en daarnaast enkel casual seks âmagâ. Dat is niet per se iets voor mij. Alles is mogelijk.
Ik vind het fijn om mân partners te vertellen over dates / seks die ik met anderen had en vice versa ja. Niet in details over die ander natuurlijk, tenzij die dat ok vindt. Maar wel over mezelf.
Ik zou het net raar vinden om het niet te kunnen delen met een partner. Dat die vraagt wat je gisteren gedaan hebt en je dates / seks weglaat. Zou voor mij niet chill voelen, alsof ik het moet verbergen.
Heb 2 keer een open situatie/relatie gehad. En nee nooit meer. Ik had meer het gevoel dat het iets was van ik wil niet helemaal binden en zo kan ik rustig kijken of er wat beters rondloopt zonder dat de ander jaloers word. Het waren ook mijn eerste echte relaties waardoor ik ook zoiets had van ohnee nu kan ik niet meer rond flirten. Maar inmiddels weet ik wel dat als ik iemand vind die ik leuk vind dat het dan alleen ik en die persoon is en niet nog allemaal personen erbij haha.
Dit vind ik wel een interessant principe om op in te haken.
Mag jouw (potentiele) partner jou alles vertellen over eerdere relaties / dates / sekservaringen of wil je daar niets van weten?
0 stemmers
Ben jij jaloers aangelegd?
0 stemmers
Gedetailleerd mag wel, maar ik heb nooit zo de behoefte om gedetailleerde beschrijvingen van iemands seksleven te horen. Van niemand, dus ook niet van mijn partner. Maar als hij het kwijt wil, vind ik het prima.
Ik vind het wel een lastige vraag, beide. Omdat ik 1 relatie heb gehad, maar daarin had ik ook echt wel redenen om jaloers te zijn. Ik hoop echt dat ik het minder ben in een gezondere relatie.
Oh volgens mij begrijp je me verkeerd! Ik bedoel dat ik met niemand in detail ga delen wat voor seks ik met een partner heb gehad, tenzij said partner het ok vindt dat ik het deel.
Kan wel delen over mezelf, maar ik ga bv niet tegen mân ene partner vertellen, wat een andere partner chill vindt in bed. Dat is heel intieme informatie. Ik vind het ook ongemakkelijk als mensen dit soort zaken delen met vriendinnen, zeker als iedereen de persoon kent waar het over gaat. Anoniem kan misschien nog wel?
Oja, ik begrijp het nu. Ik vond het wel een interessante vraag kwestie. Vooral omdat dit ook wel iets is waar ik het vaker met mijn partner over heb waar ik het met mijn voorgaande partner écht niet over hoefde te hebben.
In mn eerste lange relatie was mn ex echt wel ziekelijk jaloers. Tot op het punt dat hij mij verbood om nog met mannen te praten. Alleen mn bff mocht nog. De rest moest weg. Hij vertelde ook o.a. dat hij gedroomd had dat hij een goede vriend van mij uit het raam had gegooid. Echt zo stressvol en ongezond was dat. Ik ben zelf niet zo jaloers aanlegd geloof ik. Hij begreep gewoon niet dat je ook prima vriendschappen met mannen kunt hebben.
Mn huidige vriend verteld niet echt over vorige sekspartijen
maar wel dat zn ex een cute asshole had. Nou, oke
nooit geweten dat een anus schattig kon zijn.
Wie zijn beter
0 stemmers
Uiteraard bereiken ze allemaal pas supermegagoed niveau als ze hun krachten bundelen, zoals jullie in de video hebben kunnen zien
Anoniem want dit is echt zo random. Maar ik bedenk me nu dat ik nog nooit de anus van mn partner heb gezien.
Heb jij wel eens de anus van je partner gezien?
0 stemmers
Ja, dat onderbuikgevoel laat je nooit in de steek. Dus ik vind het wel begrijpelijk dat daar dan jaloerse gevoelens bij komen kijken. Ik ben heel vrij, mijn partner en ik hebben beide vriendschappelijke relaties van hetzelfde geslacht en hij gaat ook wel eens langs bij vrouwen waarvan ik op voorhand nog niets eens wist hoe ze eruit zagen of whatever. Daar voelde ik helemaal niks bij. Bij mijn vorige partner idem, tot ik een onderbuikgevoel kreeg bij iemand die na onze break up vrij snel een relatie met hem kreeg. Maar zelfs met die kennis, wat jij zegt, als de basis goed zit dan maak ik me daar helemaal geen zorgen over.
Wat een heerlijk polletje op het weekend mee in te luiden
Het uiteinde
Ik heb zojuist sinds maaaanden een zelftest gedaan (keelpijn, vanmiddag naar mân oma toe). Hij is eigenlijk 2 weken verlopen maar goed. Heb jij in 2023 een zelftest gedaan?
0 stemmers