Wat heb jij hiervan gehad?
- Walkman
- MP3 speler (met MP3 cd’s)
- MP3 speler (de USB versie)
- Minidisc
- Discman
- iPod (classic, nano, mini)
- iPod touch
0 stemmers
Wat heb jij hiervan gehad?
0 stemmers
damn google
ik weet niet, ik had een normale discman voor normale cd’s en ik had later zoiets:
waar je dan 1000 nummers op kon luisteren maar dan wel alleen met pijltjes verder en terug kon bedienen, wat achteraf gezien echt een hel was
en daar konden natuurlijk ook normale cd’s in, maar m’n eerdere oude discman kon alleen normale cd’s afspelen en geen MP3 cd’s
moet zeggen dat dit 100% m’n leven van 2000 tot 2010 opsomt hoor
Haha een periode later downloadde ik veel losse nummers via een youtube naar mp3 converter. In een nummer van John Mayer werd ergens “johnmayer.com” gezegd, nog steeds als ik dat nummer ergens hoor praat ik in mijn hoofd die website mee.
Hahaha veel van die downloads via Limewire hadden ook zo’n gekke stem die dan iets riep
Ik vond het zoooo cool dat je vroeger via bluetooth gedownloadde nummers gewoon door de lucht kon toesturen naar elkaar!! Dan hadden we gymles en zei iemand oh chill nummer mag ik die hebben en dan stuurde je die gewoon direct naar iemands telefoon toe.
Geposeerd en mogelijk slecht, of gegarandeerd slecht
Heel geposeerd. First world en problem maar ik zou zo graag willen dat vriendinnen spontaan foto’s van mij maken. Vind ik echt leuk, maar doen ze nooit. Dus vraag ik er er dan maar om waardoor ze mij weer uitlachen (heb je haar weer) maar ik vind het gewoon leuk om leuk foto’s van mezelf te hebben! Als ik met een vriendin zit te kletsen of ze loopt ergens dan denk ik vaak “oh wat ben je mooi zo” en dan maak ik een foto van haar.
Ik heb ook de mooiste (spontane) foto’s gemaakt van m’n ex en onze dochter. Dan zie ik een ‘frame’ en maak ik een foto. Is hij dan heel blij mee. En die van mij met m’n dochter zijn dan voornamelijk selfies of geposeerde foto’s met een zuchtende man achter de camera
Ik vind het vooral een heel saai iets om te doen. Ik word dan liever gefilmd dan dat ik weer op een foto moet pff.
Ik ben boos geworden op mn vriend die een foto had gemaakt van mij en ik daar niks van wist en dat als whatsappprofielfoto deed (vind ik nog steeds echt heel raar).
Vind jij het leuk om foto’s te maken? Maakt niet uit van wat.
0 stemmers
Foto’s maken doe ik vaak van anderen zodat ik zelf niet op de foto hoeft te staan. Ik ben trouwens geen goede uitdrager van de pabolook, want ik werd vandaag weer gezien als student.
Bij ons precies zo! En mijn vriend is nog wel fotograaf nota bene. Maar hij wil echt alleen maar foto’s maken met z’n camera want met zijn telefoon zijn ze dan niet mooi/goed genoeg. Maak gewoon een keer een foto van me op een terrasje of in de achtertuin ofzo, ik hoef niet gelijk een hele fotoshoot
Heb nu wel met hem afgesproken dat hij meer spontane huis tuin en keuken foto’s moet gaat maken als ons kind dalijk geboren is. Hoop dat hij zich daaraan houdt haha
Mijn partner maakt altijd mega veel foto’s uit allemaal verschillende hoeken maar ik heb daar echt geen geduld voor dus je ziet mijn gezicht steeds zo gaan in elke fotoreeks:
Ik zie dus onderstaande typetjes wel eens voorbij komen op tiktok, met welke kun jij jezelf het meest identificeren?
0 stemmers
0 stemmers
Jij bent sws de mean girl
Ik ben de persoon wiens biometrische gegevens China niet gratis heeft gekregen.
Ik heb op een azc gewerkt waar ook redelijk veel kinderen waren. Ik had heel leuk contact met de kinderen maar in mijn functie hoefde ik godzijdank niets met de kiddos te doen. Heb een aantal keer vrijwillig geholpen met wat activiteiten voor de kiddos en was daarna echt bekaf.
Je hoeft niet te stemmen he
Mijn vriend maakt foto’s altijd van beneden en vind dat ik me aanstel als ik er wat van zeg
Ik dacht echt even dat dit om dickpics ging hahaha