Hhahahaha omg
Heb ik ook niet gedaan.
Het staat me eveneens vrij om alle polls te maken die ik wil want we leven niet in China 🫶🏼
Gebruik jij maandverband?
Misschien heb ik dit al eens eender gevraagd maar die dingen zijn dus echt zo enorm dat ik me altijd af vraag hoe dat past. En strings maken ze vervolgens eeeeenorm klein (dat stuk waar je kut dus in/op moet) wtf gewoon.
Anoniem:
- Nee gebruik ik nooit
- Soms
- Ja ik gebruik maandverbrand tijdens elke menstruatie
0 stemmers
Hierop inhakend, wat gebruik je wel? (Ik wist niet dat wasbare tampons bestonden thanks Google)
- Maandverband
- Tampons
- Inlegkruisjes
- Menstruatieondergoed
- Menstruatiecup
- Wasbaar maandverband
- Wasbare tampons
- Menstruatiespons
- Free bleeding
- Ik word niet ongesteld maar ik wil stemmen
0 stemmers
@tessel jij had ooit iets gepost over hoe een man iets ging uitleggen over menstruatie en het maakt mij nog steeds zo boos heb je dat bericht misschien nog? Ik vind ook dat mn vriend zich teveel bemoeit met mijn cyclus. Rot op.
Haha ja die man heeft die keutel ingetrokken door zijn tweet te verwijderen! Echt jammer als je even wat haat mentaal wil projecteren. Hij vond dat gedoe over menstruatiearmoede maar onzin en had even gerekend dat je met zo’n pakje tampons heel lang vooruit kan. 1-2 tampons per dag en ‘s nachts bloed je niet.
Luister jij graag naar verhalen van mannen in de leeftijd 45-60 jaar?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Niet leuk omdat ik het zo boeiend vind, maar ik vind het leuk om een beetje te stoken en de draak met ze te steken.
Nee nee nee
Geen conversatie met een mannen in die leeftijdscategorie, ze praten enkel tegen elkaar en jij luistert.
Dan pas ik mijn stem aan.
Op mijn werk zijn drie van dit soort mannen en als zij samen zijn kun je net zo goed niet naar een vergadering komen. Het is per definitie een luistersessie
???
ja als we allemaal overlijden aan TSS hebben we er geen last meer van
Volgens mij is maandverband ook niet gemaakt om in strings te dragen haha! Gewoon in een lekkere comfortabele onderbroek gooien en voila. Ik gebruik alleen maandverband op de dagen dat ik denk dat ik ongesteld ga worden en de laatste dag van mn menstruatie als het bijna voorbij is. Dan vind ik het niet prettig om tampons te dragen. Gebruik het puur voor de zekerheid dus.
Het allerliefst gebruik ik die sponsjes (kun je langer laten zitten dan een tampon, werken goed en voel ik écht niet zitten) maar die zijn te duur om altijd te gebruiken helaas
hoe lang doe je daar dan mee? en is het echt zo kut met inbrengen en eruit halen? ik heb zo veel vragen want google is allemaal zo marketing
Je kunt ze ongeveer 8 uren laten zitten. Ik vind dit ideaal want dan doe ik er één in voor ik de deur uit ga en hoef je je pas weer te verschonen als je thuiskomt.
Het is helemaal niet kut om in en uit te doen. Ik kom er heel makkelijk bij als ik hurk. Er zit een soort gaatje in waar je je vinger door kunt doen om er makkelijk uit te halen, om eerlijk te zijn vind ik dat niet goed werken. Dat sponsje zit zo opgepropt dat je dat gaatje moeilijk kunt vinden.
Maar ik klem het sponsje tussen m’n middelvinger en wijsvinger, pers een klein beetje en dan trek ik hem er zo uit.
En je kunt er echt makkelijk seks mee hebben ook. In mijn ervaring voelt een man het wel zitten, maar het is mega zacht dus niet op een vervelende manier.
Welke merk vind jij het fijnst?
Ik bestel ze via EasyToys, Soft-Tampons is t merk geloof ik. Iets goedkoper dan Beppy en ik merk verder weinig verschil in kwaliteit.
Maar kost alsnog meer dan een euro per stuk echt om te janken
Late reactie maar ik las dit alsof je je eigen oma mee moest brengen
Hahahaha, ‘oma neem je koffer met al je spullen mee, maar ik ga niet vertellen wat we gaan doen’.