Als je vroeger een losse tand had, hoe kwam die tand over het algemeen uit je mond?
- Een van je ouders trok hem er uit
- Je trok hem er zelf uit
- Je wachtte geduldig tot hij er zelf uit viel
0 stemmers
Als je vroeger een losse tand had, hoe kwam die tand over het algemeen uit je mond?
0 stemmers
Net zolang wiebelen tot de tand eruit viel
Ik kan dit nu nog voelen
Je maakt zoān uitgebreide poll en dan stem je zelf op anders ![]()
Ik reed net nog langs een villawijk met mooie rieten daken en zwembaden in de achtertuin en dan ben ik wel vrij jaloers ja
Zou het jou leuk lijken om een huis te strippen?
0 stemmers
En zou je hier goed in zijn?
0 stemmers
Ik raakte in de stress van deze poll want bedacht me dat ik pas had gemerkt een losse tand te hebben. Alleen droom ik nogal realistisch en blijkt dit ook een droom te zijn na een gebitscontrole ![]()
Het enige waar ik echt jaloers op ben zijn mensen met een mooi huis op een plek waar ik zou willen wonen maar niet kan betalen, wat zij hebben gekocht toen de markt nog niet ontploft was.
Ik doe de kruiswoordraadsels van The Guardian (quick, de cryptische zijn te moeilijk
) en wordiply.
En ik doe van quordle ook the daily sequence (is ook quordle maar dan krijg je telkens maar een woord) en blossom (zo lang mogelijke woorden maken met 7 letters).
Ik doe alleen nog Octordle eigenlijk, maar heel soms nog gewoon Wordle.
Earthle! Landen raden obv de vorm
Een paar met vlaggen soms, alhoewel ik https://flagle-game.com/ het beste vind, de standaard vlaggen raden is net wat te makkelijk.
Wafflegame, yeardle, wherdle, globle en geordle vind ik ook wel leuk. Speel t allemaal niet dagelijks ofzo, pak als ik me verveel de lijst er eens bij.
Nou, net iets anders, je ziet de omtrek van een land en moet het dan raden.
Countryle!
Dit is toch precies worldle, daar zie je ook de omtrek en hoe ver je er vandaan zit?
Ooh ik las iets met word ipv world! Oepsie
Op anderen die uit een stabiel gezin komen / waarvan de ouders en siblings niet ziek zijnā¦
Mijn vader mag geen autorijden, en ik kon vroeger echt stikjaloers zijn op vriendinnetjes die door hun vader werden opgepikt met de auto.
Wat is je favoriete Law & Order? DUN DUN!
0 stemmers
Ik hoor dit echt zo in mān hoofd nu ![]()
Ik praat ook altijd dat voorstukje mee, haha