Stel je persoonlijke vraag #43

‘Hoi ik kom voor de tompouce-middag, is het goed dat ik ook mijn oma heb meegenomen?’

12 likes
Dieet jij op vakantie?
  • Ja
  • Nee wtf
  • Gewoon nee
  • Ik ben nooit op dieet

0 stemmers

1 like

Ik doe op vakantie juist het volledig tegenovergestelde. Alleen maar uit eten, alle chips en snacks die ik niet ken proberen, constant snaaien. Love it.

2 likes

Vroeger wel en dan voelde ik extra soort van goed over mezelf omdat ik het vol hield. Ik weet nu nog de ijsjes die ik niet heb gegeten terwijl de rest van de familie dat wel lekker nam. (Nogal verstoorde relatie met eten zeg maar.)

1 like

Op vakantie geniet ik, en als ik zou willen diëten is dat echt niets voor mij tijdens welke vakantie dan ook

Hoe zou je een vrouw omschrijven zonder respectloos te zijn?

• Damn, she’s a sexy bitch
  • Ja, ik zou toch andere woorden gebruiken

0 stemmers

3 likes

She’s nothing like a girl you’ve ever seen before natuurlijk

34 likes

Dit liedje :heart:

2 likes

Als ik in een verdwaalde bui weer een zak in mijn mandje pleur.
Er dan eentje eet en weer teleurgesteld ben.
En toch dat riedeltje eens in het jaar weer herhalen

10 likes

Heerlijk met jam of hagelslag

5 likes

Haha echt precies dit. Met een laag roomboter. En daarna ben ik vaak kotsmisselijk.

4 likes

Regelmatig, echt mn guilty pleasure met een dikke laag mascarpone, suiker en verse aardbeien of frambozen. Eventueel de eierkoek eerst nog even in tosti/grill apparaat zodat ie wat knapperiger wordt :drooling_face:

7 likes

Ik ga dit morgen maken

4 likes

Wel alleen goede, Brabantse eierkoeken.

1 like

Vroeger had je eierkoeken met chocolate chips bij de Appie. Zo stom dat die uit het assortiment zijn (al jaren trouwens) en er nu alleen neutrale of met rozijnen zijn :broken_heart:

2 likes

Ik heb dan denk ik altijd de verkeerde eierkoeken gegeten want ik vind het zo’n droge meuk.

Ja en als je een beetje pech hebt ruiken ze nog ammoniak ook :worried:

5 likes

Nooit maar ik had deze laatst weer eens en die zijn :drooling_face:
image

3 likes

Ik vind alleen eierkoeken van de bakker lekker. Ze horen niet zo zacht en sponzig te zijn als die voorverpakte in de supermarkt. Daar zit ook een rare bijsmaak aan. Dan snap ik wel dat veel mensen ze niet lekker vinden.

5 likes

Ik word inderdaad vaak misselijk van die bijsmaak/ geur. Ik heb dus nog nooit een eierkoek op van de bakker. Misschien ga ik dat toch eens doen, ik let daar dus nooit op. Als er croissants, boterkoek etc is dan kijk ik geeneens voor eierkoeken. Weet niet eens of bakkers hier dat hebben?

2 likes