Het lekkerste is als het randje nog knapperig is. En dan idd wat roomboter er op.
Ik heb ze wel eens aan de kust in Zuid Holland gehad, daar waren ze best ok.
Edit: Lekker Brood (?) in Den Haag heeft ze wel en die zijn ook wel ok (en duuuuuur).
Doen jullie aan gezichtsyoga of gezichtsmassage?
- Nee
- Ja, en ik zie verschil
- Ja, en ik zie geen verschil
0 stemmers
Ik zie er zo veel over op insta, maar ben lui.
Welke dieet/programma/manier om af te vallen heb jij wel eens gevolgd?
- Sonja Bakker
- Weight Watchers
- Atkins
- Cambridge / 1 op 1 dieet
- Keto
- Personal Body Plan
- Schema van een diƫtist
- Schema van een PT
- Plan/boek van een influencer (o.a. Killerbody of Gymjunkies)
- Zelf calorieƫn geteld met een app
- Je vergeet er nog een
- Ik heb nog nooit een dieet gevolgd of geprobeerd af te vallen
0 stemmers
Ooit een blauwe maandag sonja bakker. Maar ik lustte de helft niet en vond t veel te weinig. Dus was er na een week ofzo wel weer klaar mee
Paar dingen geprobeerd maar het enige wat bij mij echt helpt is zelf calorieƫn bijhouden. Afvallen is altijd een calorietekort. Meer is het niet. En gezond afvallen is echt maar een klein calorietekort, dus als je 2000 nodig hebt voor onderhoud, dan daar maar 200 ofzo onder gaan zitten. Ja, duurt lang, maar zoveel duurzamer dan al die andere onzin.
O ja, ik vind dat ook vallen onder diƫten. Ik heb zelf inderdaad nooit een naamdieet gevolgd.
@unglaublich Ik zie dat jij de enige bent die ja zegt en verschil ziet.
Welk account/oefeningen volg jij en wat heb je gemerkt qua verandering?
Niet altijd waar, is echt persoonsafhankelijk. Na Sonja Bakker gedaan te hebben, leefde ik altijd op een calorietekort. Maar ik viel niet af, mijn lijf sloeg juist alles op. Dietist geweest, ook meer moeten eten (maar alsnog calorieen tellen), werkte ook niet. Door de zwangerschap koolhydraatbeperkt moeten gaan eten en sindsdien val ik af. Bij mij helpt juist om de koolhydraten denken, suikerspiegel stabiel houden en juist de vettere producten kiezen.
Ja dit!!!
Ik laat wel mān vegan dieet meer los op reis! Afhankelijk van de bestemming, als het daar ook makkelijk kan dan eet ik wel vegan, maar als ik ergens ben waar vegan eten lastig is vanwege bv taalbarriĆØre, of er is enkel rijst zonder meer beschikbaar is, dan laat ik het wat meer los.
haha ja ik zag ook dat ik de enige was
ik volg bijvoorbeeld carolinehannibal en allyoucanface. er zijn ook apps die de massagelijnen op je gezicht laten zien en dan kan je dat precies nadoen zeg maar.
wat ik merk is een frissere blik ofzo? of hoe zeg je dat zie er wat uitgeruster uit. en een gladdere huid, meer glowy. maar misschien komt dat wel gewoon omdat ik het met arganolie doe, dat verzorgt natuurlijk ook lekker.
Je hoort regelmatig dat mannen over het algemeen veel kleinzeriger zijn dan vrouwen, bv aandacht vragen als ze zich niet goed voelen/pijn hebben, manflu hebben, bij een verkoudheid doen alsof ze half dood gaan etc.
Herken jij dit over het algemeen genomen bij de mannen in jouw omgeving?
- Ja absoluut
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
- Ik heb geen mannen in mijn omgeving
0 stemmers
Mijn fysieke pijntolerantie is echt 0.0 dus ik loop ook lekker te zeuren bij elke griep/ongesteldheid.
Maar weet je zeker dat ze de riempjes niet losser doet als ze het kindje eruit haalt? Dat doen wij altijd, ook met de fietsriempjes bijvoorbeeld. Dan trekken we het strakker als hij er weer in gaat.
Over dat voorwaarts/achterwaarts zou ik dan weer niet zo snel iets zeggen, tenzij je denkt dat ze het echt niet weet. Maar voor sommigen is het een keuze, bijvoorbeeld omdat het kind niet achteruit meer wil zitten of ze zijn de maxi cosi ontgroeid en het volgende autostoeltje kan alleen voorwaarts (beiden is vaak duurder). En als het niet kan bij dit stoeltje zou ik het lekker laten, want ik zou voor een paar maanden geen nieuwe stoel kopen.
Idd, 15 maanden is een aanbeveling geen wet. En het kindje is al 1 dus ook geen mini baby meer ofzo. Mijn kind ging ook voor de 15 maanden al naar een vooruit stoeltje omdat de Maxicosi te klein was en we deze stoel tweedehands konden krijgen. Zou ook niet op commentaar zitten te wachten daarover.
Je zegt dat ze het moeilijk vindt hoe de maatschappij haar ziet als moeder. Maar jij doet nu toch precies hetzelfde. Je vult al voor haar in dat je haar anders moet benaderen omdat ze een beperking heeft. En ja het stoeltje achterwaarts vervoeren is inderdaad veiliger. Maar dat betekent niet dat voorwaarts direct onveilig is.
Ja duh, maar dan hoef je nog niet hier te benoemen dat ze een lichte beperking heeft. Ook die mensen zijn allemaal anders en reageren niet op een ātypisch beperkte manierā.
Sowieso snap ik het probleem niet. Als ik zeg van: joh, ik dacht altijd dat dat stoeltje andersom moest, hoe zie jij dat? Kan ik me niet voorstellen dat iemand beledigd is. Vooral omdat ik geen kinderen heb en het ook gewoon een open, niet oordelende vraag kan zijn.
Ik vind dit wel lastig hoor. Ik zie mijn zus ook wel eens fouten maken uit onwetendheid en ik weet gewoon niet of ik het moet zeggen. Bijvoorbeeld het plankje van de kinderstoel staat te laag (risico op stikken) en ze deed haar kind in de maxi cosi met een dikke winterjas aan. Dat zijn toch best gevaarlijke dingen waarvan niemand je ooit verteld wat het juiste is, je moet die informatie maar net tegenkomen.
Maar mijn knee jerk reactie is ook altijd āwaar bemoei je je mee??ā.
Ik vind de reacties echt heel overdreven hier.
Vind ook dat je veel invult nu @eddie
Ik snap het probleem niet hoor.