Stel je persoonlijke vraag #43

Staat letterlijk allemaal in dr post. Kind zat te los in de stoel en voorwaarts. Iets van zeggen of niet. Nou moeilijk hoor om te begrijpen.

12 likes

Sommige mensen zijn bang voor afwijzing, voor conflict. Zij weet uit zichzelf blijkbaar niet zo goed hoe dit te communiceren met de minste kans op conflict ofzo? Inderdaad irrelevant om in deze context te benoemen dat de moeder een beperking heeft, maar toch niet geheel onbegrijpelijk dat er mensen zijn die moeite hebben met communicatie.

20 likes

Ja en ik denk dat @anon4775214 juist niet veroordelend over wil komen juist ri de moeder.

2 likes

@anon4775214 ik vind je vraag echt niet gek hoor, als je je er zorgen over maakt kan je het gewoon vragend benoemen idd zoiets als ‘goh ik dacht dat dat anders moet’. Lijkt me heel sterk dat iemand daar boos om zou worden en je hebt ook wel een beetje een fragiel ego als dat wel zo is

23 likes

Oh thanks die eerste kende ik nog niet!
Gebruik jij een app? Ik weet van allyoucanface dat ze een programma heeft, maar dat vind ik best prijzig

1 like

Hmm ik vind je bemoeien met opvoeding ook iets wat je niet doet, maar als het om veiligheid gaat zou ik wel blij zijn als iemand me vertelde dat ik iets niet goed doe. Ligt er ook aan op wat voor manier het gezegd wordt.
Op de voorstoel is ook een stuk gevaarlijker dan achterin en dan moet je ook wel de airbags uitschakelen anders stikt het kind toch echt gelijk.

7 likes

Wat is de beste Nederlands-Belgische samenwerking uit de hele geschiedenis?

• Jody Bernal ft Belle Perez
  • Diggy Dex en zo’n Belgische vrouw
  • Die dikke van BlĂžf en een andere Belgische vrouw

0 stemmers

2 likes
74 likes

Wow hoe wist ik niet van het bestaan hiervan?!

10 likes

Nee ik wil graag dat je me uit deze discourse laat.

7 likes

HEY!!! is wat ik zei tegen haar :notes:

8 likes

Mocht jij vroeger thuisblijven van school als je ziek was? Mijn broertje was altijd nepziek en mocht thuisblijven maar als ik echt ziek was geloofden mijn ouders me nooit (heb wel eens overgegeven over mijn klasgenoot heen)

• Ja, heel makkelijk
  • Mwah, ik moest wel echt doorzeuren
  • Nee, ik moest altijd gewoon naar school

0 stemmers

1 like

Oh wow gelukkig weet je het nu

Mijn favo moment, naast de muzikale intermezzo’s door 3 mensen en een handpop die niet kunnen zingen en/of dansen, is denk ik als Bassie een mop vertelt en ze spontaan allemaal beginnen te lachen

21 likes

Mocht jij spijbelen van je ouders als je geen zin had (middelbare school)?

• Nee absoluut niet
  • Een heel enkele keer misschien
  • Ja hoor vonden ze mijn eigen probleem

0 stemmers

Mijn ma deed daar nooit zo moeilijk over en mijn pa wist het niet echt. Totdat leerplichtambtenaar er bij kwam, toen waren ze opeens wel boos.

1 like

Mn moeder zei toevallig laatst dat ze het zo eerlijk van me vond dat als ik niet naar school wilde ik het gewoon vroeg en dan meldde ze me ziek.
Deed ik trouwens niet heel vaak.

7 likes

Mijn school was er misschien ook wel een beetje laks in want ik kwam gewoon niet opdagen (of een halve dag te laat) en niet dat ik me liet ziekmelden ofzo. Dan moest ik nablijven en dat deed ik dan niet en dan kreeg ik een vierkant rooster en dan kwam ik niet en toén pas werd mijn moeder ingelicht geloof ik.

4 likes

Alleen elke sportdag haha, dan meldde m’n vader me ziek

7 likes

Mijn moeder maakte zich in m’n studententijd zelfs nog druk om colleges waar ik niet naartoe ging (ging om 1 vak). Ze moest volgens mij op haar handen zitten omdat ze voor zichzelf als regel had dat ze zich na de middelbare niet meer met school mocht bemoeien.

1 like

Ga weg met die clown en acrobaat!

3 likes

Buccal fat removal:

IMG_1749

• Yikes waarom
  • Neutraal
  • Een verbetering voor sommigen
  • Een verbetering voor allemaal
  • Love it

0 stemmers

1 like