Stel je persoonlijke vraag #43

Met atletiekdagen enzo. Ik had een aantal jaren geen leuke klas en dan waren zulke dagen verschrikkelijk.

3 likes

Echt sad

75 likes

Afspraak was heel simpel: je zorgt dat je met een diploma van school komt.

Nav het break up topic,

Een man die na een redelijk lange relatie direct of erg snel erna ineens een relatie heeft met iemand (“zij”) die hij daarvoor al kende

• Zo’n man ken ik (mijn ex)
  • Zo’n man ken ik (uit mijn omgeving)
  • Zo’n man ken ik helemaal niet
  • “Zij” was een stuk jonger dan man en vorige partner
  • “Zij” was een collega
  • De man zei van te voren dat er heus niks speelde tussen hen
  • Hij vind het oké omdat hij niet fysiek is vreemdgegaan tijdens de relatie of zo iets.

0 stemmers

Was jouw moeder tijdens je tienerjaren kritisch op jouw gewicht / een almond mom?

• Ja, en daar heb ik last van (gehad)
  • Ja, maar geen last van
  • Nee
  • Nee, maar wel een ander close persoon (oma / tante etc.)
  • Niet kritisch op mijn gewicht, maar wel kritisch op haar eigen gewicht, of het gewicht van anderen en dat heeft alsnog veel invloed op me gehad
  • Niet kritisch op mijn gewicht, maar wel kritisch op haar eigen gewicht, of het gewicht van anderen maar dat heeft geen of weinig invloed op me gehad
  • N.v.t.

0 stemmers

3 likes

Moh seg hé?!

6 likes

Mijn moeder is diëtiste.
Ze zei wel vaker wat over mijn gewicht, merk dat ik daar nog wel moeite mee heb.

1 like

Kruis aan welke leeftijdsverschillen jij NIET oke vindt in een relatie

• 14-16
  • 16-20
  • 18-24
  • 21-27
  • 24-30
  • 24-32
  • 25-35
  • allemaal acceptabel

0 stemmers

1 like

Dit is voor mij echt heel erg contextgebonden.

15 likes

Ja wat @Bunnyslippers al zegt inderdaad. Ik vind 18 - 24 niet persé fout als je elkaar hebt ontmoet tijdens het uitgaan ofzo, maar bijvoorbeeld wel als degene van 18 een stagiaire is en degene van 24 haar stagebegeleider.

7 likes

nee ik heb een paar filmpjes van haar instagram opgeslagen! dat vind ik wel even genoeg haha. op tiktok staat ook veel maar heb geen tiktok haha.

1 like

Ben zowel de jonge als de oudere geweest.

1 like

Tussen mij en de jonge en mij en de oude zat hetzelfde leeftijdsverschil!

1 like

Gedeeld door 2 plus 7 :clown_face:

Maar doe lekker wat je zelf wilt joh, consenting adults and stuf

1 like

Ik heb dus een vriendin van mijn leeftijd, net 24, die met een man van 35 gaat en ik vond dat zó schrikken toen ik dat hoorde voor het eerst. Hij werkt full time, eigen huis, zij studeert net aan het hbo. Maar het is wel de meest gezonde relatie die ze tot nu toe gehad heeft vergeleken met haar exen dus ik kan alleen maar blij zijn met die progressie, ook al vind ik hem wel echt oud.

Oh en ik en mijn nu man waren 16 en 20 toen we elkaar ontmoetten dus velen van jullie vinden dat ook wen te groot verschil, maar wij zaten wel ongeveer in dezelfde levensfase. Ik ging net naar het hbo en hij deed ook net een opleiding. Vond dat zelf geen heftig verschil.

3 likes

Ja haha ik heb daar van 16 tot 20 gezeten, ging er gewoon na mijn havo eindexamen heen. Kan dat in belgie niet?

1 like

Ik vind kaken zoals die van Chrissy op de eerste foto net heel mooi, ik snap niet waarom je dat zou doen.

6 likes

Ik ben heel lang samen geweest met een veel ouder iemand en pas toen het net uit was - en ik ongeveer zijn leeftijd was waarop wij iets kregen - zag ik pas hoe ranzig en problematisch het was. Het is al een aantal jaar uit maar ik heb er soms nog weleens last en ben vooral boos om bepaalde dingen die toch echt wel grotendeels door het leeftijds- en levensfaseverschil kwamen.

13 likes

De man in deze kwestie was samen met een vrouw die veel ouder was dan hij en ruilde haar in voor iemand die de leeftijd had van haar dochter. Verrassend genoeg hield de nieuwe relatie geen stand.

2 likes

Als je een epistel zou moeten schrijven op FF van 2500 woorden, welk onderwerp gaat je dan het makkelijkst af?

• Waarom je wel naar Soldaat van Oranje moet gaan
  • Dat de muziek van Freek & Susan eigenlijk heel leuk en vernieuwend is.
  • Dat veel mannen een voorbeeld kunnen nemen Sander Schimmelpenninck die verder totaal niet bevoorrecht is.
  • Sywert van Lienden is gewoon een slimme zakenman en je kan hem het niet kwalijk nemen dat de mondkapjesdeal uitloep tot een fiasco

0 stemmers

3 likes