Ik heb alle seizoenen svu gekeken (meerdere keren) en als ik mariska hargitay zie dan voel ik me helemaal warm?! Jou ken ik, jij bent lief
Ik ga echt teveel op in series
Ook nog wel eens semantle (woord raden op basis van hoe vergelijbaar het is met andere woorden) maar die raad ik bijna nooit
Ja zo kom ik er ook een beetje op, zap er 's avonds steeds langs en ga dan te laat naar bed omdat ik toch weer zoân aflevering wil afkijken
@Hippe_kikker In the criminal justice system, sexually based offenses are considered especially heinous. In New York City, the dedicated detectives who investigate these vicious felonies are members of an elite squad known as the Special Victims Unit. These are their stories. DUN DUN
Seks met het raam open (anoniem)
- Ja, spannend
- Ja, vergeet hem altijd dicht te doen
- Gebeurt wel eens
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Eigenlijk âgewoon jaâ. Ik vergeet m niet dicht te doen want ik weet dat hij open staat, dus gebeurt praktisch altijd haha
Mijn moeder keer op keer. Ik was vrij panisch met tanden eruit trekken dus deed het nooit zelf en wilde afwachten. Zij wilde dan altijd âalleen even voelenâ en dan trok ze âm eruit. Tot op het punt dat ze moest beloven ECHT alleen te voelen en dan trok ze hem ALSNOG eruit. Was ik altijd heel boos om (en terecht vind ik nog steeds). Weet dat mijn ouders hierover ook weleens ruzie hebben gehad omdat mân vader het echt niet okĂ© vond dat ze telkens dus beloofde/zweeeerde het niet te doen en dan toch die tand eruit trok. (Ik kwam dan over de zeik naar beneden gerend âPapaaaaa mijn taahaaaand is er uihuiiit en mama heeft het weer gedaaahaaan maar ze had beloofd van nieeehieet). Dit is serieus denk ik minimaal 10 keer gebeurd. Vind het ook echt sad dat je als kind toch keer op keer je ouder weer vertrouwen geeft.
Wonder dat ik mensen alsnog vrij makkelijk vertrouw
Ze was in ieder geval consistent
Hahaha ja dat wel. Weet wel nog dat ik dan echt teleurgesteld was omdat ik echt stond te onderhandelen met haar. Echt beloven hĂš, ja Musa ik ga alleen voelen. Deed ik mân mond open en kwam ze dichterbij, nee mam wacht, echt zweren dat je niet trekt en alleen voelt hĂš?? Ja Musa ik beloof het. OkĂ© mam, zweer je het op naam hond?? Ja!! En dan voorzichtig mond open en jenkte ze m er alsnog uit.
Ja die is dus wel echt 16 geworden (was destijds een puppy haha) dus ik denk dat ze haar vingers gekruist had achter haar rug
Mijn vader trok mijn tanden er vaak met een theedoek (voor extra grip) uit, omdat ik liever wilde dat hij het deed i.p.v. dat ik het zelf deed.
Ik kan nog het nare gevoel van die theedoek op mijn tanden en in mijn mond voelen, brrrr.
Als jij een tas crossbody draagt, dan draag je deze
- Links, hengsel leunt op je rechterschouder en ik ben rechtshandig
- Links, hengsel leunt op je rechterschouder en ik ben linkshandig
- Rechts, hengsel leunt op je linkerschouder en ik ben rechtshandig
- Rechts, hengsel leunt op je linkerschouder en ik ben linkshandig
0 stemmers
Ik ook! Draag m dus altijd links en had gisteren last van mijn schouder, moest een uur lopen en mijn vriend wilde m niet dragen (echt onaardig van hem) dus ik draaide m om en dat voelde zooooo achterlijk.
Ik probeer het wel eens andersom maar dat lukt gewoon niet? Dan blijf je je tas enorm voelen beetje hetzelfde als wanneer je iemands hand verkeerd om vasthoudt. Dan wissel je en denk je âja dit is veel beterâ.
Hebben jullie dat ook met je hoofd onder de kraan houden met tanden poetsen bijvoorbeeld? Dat de ene kant wel goed lukt en goed voelt en als je het andersom doet je helemaal nat bent van de kraan?
- Ja dat heb ik ook, 1 kant gaat beter
- Geen idee
- Ik wissel het af en gaat allebei goed
0 stemmers
Ik kan alleen normaal uit de kraan drinken als de kraan echt aan raak met mijn mond en iel daar pas ik voor, dus gebruik altijd een glas.
Wow ik vergeet soms dat er mensen zijn die hun tas over hun linker schouder dragen. Dat zou voor mij zo onnatuurlijk voelen dat ik er eigenlijk vanuit ben gegaan dat niemand dat doet hahaha. Zal er eens op letten bij mensen om me heen
Edit: overigens draag ik een gewoon schoudertasje wel links, maar een crossbody zou echt te raar voelen???
En welke CSI?
- Gewoon
- Miami
- New York
- Cyber
0 stemmers
Linkerschouder lijkt me voor rechtshandigen het meest fijn zitten toch. Ik ben zelf linkshandig en daarom vind ik rechterschouder fijner want ik kan dan aan mân linkerzijde iets uit de tas pakken. Overigens al jaren geen crossbody schouder geval gedragen maar dat is wat ik me herinner.
Ik ben rechts maar wissel hoe ik mijn tas draag af. Soms links, soms rechts.
En als je een tas over 1 schouder draagt hoe draag je die dan?
- Over mân linkerschouder en ik ben linkshandig
- Over mân rechterschouder en ik ben rechtshandig
- Over mân linkerschouder en ik ben rechtshandig
- Over mân rechterschouder en ik ben linkshandig
- Weetikveel
0 stemmers