Stel je persoonlijke vraag #43

Ik las dit eerder vandaag en toen dacht ik: weet ik veel, geen idee. Maar heb nu net in het donker een onverlichte berg op moeten rijden in onze huurauto op vakantie, middels haarspeldbochten en spiegels om tegenliggers te zien en ik moet hier denk ik een paar dagen van bijkomen. :smiling_face_with_tear:

1 like

Adam uit Only Lovers Left Alive!!!

tumblr_inline_p7fxobJ5rx1qlr65v_500

7 likes

De Salvatore broers boeiden me dan minder, the originals daarentegen

image

image

13 likes

@Nysmn Verwijder je nu je post met je reactie dat je nog steeds verliefd bent op Damon? :broken_heart: Hoef je je niet voor te schamen hoor.

3 likes

Ik ken al deze vampieren / types niet maar je had me bij de hele dag keramieken en hete graaf. :joy:

En met mijn bleke huid ben ik al praktisch een vampier.

Edit: als die man van @ufo Tom Hiddleston is kies ik ook voor die!

3 likes

Ik ook soms! Alleen had het nooit gelinkt aan ovulatie, maar zal het eens in de gaten houden.

2 likes

Ja, dat heb ik ook! Moet echt zorgen dat ik mijn buik aangespannen heb voordat ik moet niezen, want bij ontspanning doet het superveel pijn.

1 like

Nette open schoenen aan bij een begrafenis/crematie

• Kan wel
  • Kan niet

0 stemmers

2 likes

Roze zilver en goud? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Mayfair Witches is matig, heb na paar afleveringen opgegeven. Maar Interview is echt heel erg goed!

1 like

Hoe vaak eet jij tosti’s?

• Regelmatig
  • Nooit
  • Af en toe

0 stemmers

En welke saus hoort daarbij?

• Mayo
  • Mosterd
  • Curry
  • Currykruidenketchup van Hela :white_check_mark:
  • Ketchup
  • Pindasaus (?)
  • Chilli saus
  • Siracha
  • Geen saus
  • Een ander saussie

0 stemmers

2 likes

Elke zondag een vlamtosti :star_struck:

Ik laat de robostofzuiger elke dag beneden rijden, en om de dag boven. Zelf de bank en stoelen stofzuigen doe ik wekelijks. Maar echt wat een rommel creeert onze kat.

1 like

Maarja hoe belangrijk is een stofvrij huis ook als je een beetje stofwolkjes zonder lampje niet eens ziet.

1 like

De 5 min dat de katten nog boven zijn als ik net gedweild heb is echt genieten, daarna is het bijna zonde van je werk. :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ja inderdaad zeg en als het geen plukken haar of kattenbakvulling is dat rondslingert, is het de zoveelste hengel/bal/muis/tunnel wel.

2 likes

Er is niks lekkerder dan pestomayo bij je hamkaas tosti! Gratis tip zo op de dinsdag!!

6 likes

Ik stofzuig m’n katten niet maar was een van de twee wel af en toe omdat het een zwijn is. En ze worden beide gekamd. Maar elke ochtend rijdt de robotsrofzuiger een rondje en in de avond stofzuig ik zelf.

1 like

Vind jij keuzes maken moeilijk?

• Ja
  • Nee
  • Ik kan niet kiezen

0 stemmers

Het nadeel van alleen zijn is wel dat je alle keuzes zelf moet maken :roll_eyes:.

Oh en:

Als je keuzes maken moeilijk vindt: ben je een maximizer?
En voordat jullie denken dat het om de bh gaat:
Wat ben jij? Een 'satisficer' of een 'maximizer'? - 365 Dagen Succesvol.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Tip voor liefhebbers van de Sugababes: Ghosts (SiobhƔn Donaghy album) - Wikipedia deze plaat is heel goed.

Stel er zijn twee partijen die jouw keuzes mogen bepalen: je (laatste) partner en/of het forum (op basis van een algemene stemming). Wie zou dan de beste keuze maken?

De aanschaf van een kledingstuk

• (voormalig) partner
  • Het forum

0 stemmers

Een verandering m.b.t. je interieur

• (voormalig) partner
  • forum

0 stemmers

Een dure/uitgebreide vakantie boeken

• (voormalig) partner
  • forum

0 stemmers