Ik zou het meeste wel durven doen, maar ik vind het helemaal niet prettig om geen beha oid te dragen.
Kun jij goed tegen veranderingen?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Een T-shirt vind ik dan wel weer wat ongemakkelijker? Doe met een jurkje of bepaald soort bloesje alles zonder bh gewoon. Maar met een T-shirt dus alles behalve buiten afspreken
Als je uit een standaard plastic flesje water/frisdrank drinkt, doe je dan je hele mond om het flesje of alleen je onderlip?
- Hele mond
- Alleen onderlip
- Ik drink nooit uit flesjes
- Ik doe het op een andere manier namelijk
0 stemmers
Mijn vader doet dat een daarom mocht hij nooit uit mijn flesjes drinken maar mn moeder wel
Ik doe eerst m’n hele mond over het flesje en dan m’n bovenlip eraf zodat het alleen nog m’n onderlip is. Geen idee waarom en ik word er vrij vaak om uitgelachen omdat het er zo stom uit ziet maar het lukt me niet om het af te leren
Ik vind het alleen verschrikkelijk dat mn tepels dan zichtbaar zijn. Ik weetniet waarom maar daar ben ik me dan hyperbewust over en voel ik constant schaamte. Ik heb helaas niet het soort tieten dat je zonder zichtbare tepels in een kledingstuk kan proppen. Ik druk er dan wattenschijfjes en alles achter. Maarja ik heb sowieso meer een haat dan een liefdesrelatie met mn tieten. Kan ze echt soms zo zo haten.
Anoniem, heb jij een lichaamsdeel wat jij echt soms haat van jezelf?
- Nee
- Ja 1 enkele
- Ja meedere lichaamsdelen
0 stemmers
Oh ik haat mn tenen ook, echt wat een lelijke kleine gedrochten, half krom en alles blegh. En nog nooit heeft iemand er iets over gezegd maar ik vind het zo lelijk
Ben jij tevreden met je tenen? Die van mij zijn ook lichterlijke hamertenen echt ik haaaaat ze gvd.
- Ja hoor
- Nouja het kan beter maar wel oke
- Nee
0 stemmers
Jaa dit klopt wat jij zegt, ik ben links en voel me ook veel meer in contact met het linkerdeel van mijn lichaam haha maar dans al sinds ik kan lopen en mijn dominante dansbeen is rechts! Dat komt omdat je meestal de oefening met je rechterbeen begint
Oh ik heb het geliket maar niet omdat ik dat dan leuk vind voor jou uiteraard. Mijn kleine teennagel is bijna niet bestaand en die valt er ook geregeld af. Dat ding is ook bijna niet bestaand. En die daarnaast zit is nog erger eigenlijk, een soort van gekanteld. Zo’n gedrocht. En als die een gezicht zou hebben zou die constant janken denk ik en idd 1 mini laagje nagellak en die teennagel is al vol pff. Ik heb dan wel redelijk kleine voeten (maat 35/36) maar alsnog geef me wat betere tenen man.
Ja dit moet misschien in het TMI topic. Ik weet het niet. Het valt eraf en dan zit er vervolgens al wel een klein laagje nagel onder. Dus het doet niet eens pijn. Ik draag ook geen te kleine schoenen, eerder te groot vaak. Ik heb dus geen idee. Maar ja ook fuck it, ik draag op dit moment ipanema maat 34 lellike slippers, zit wel fijn iig thuis.
Draag jij graag open schoenen in de zomer (als in als het warm weer is)?
- Nee liever niet
- Ja heerlijk
- Mwah soms onder een bepaalde outfit ofzo
0 stemmers
Ook niet content van mijn teennagels, ze zijn verkleurd en broos door mijn medicatie en ik schaam mij voor mijn naakte nagels. Nu ook grote teennagel volledig verneukt en kan geen open schoenen aan.
Dit heb ik ook!! Hahahaha. Hij groeit ook heel raar die van mij. TMI maar soms merk ik dat die nagel los zit en kan ik hem er zelf aftrekken. Dat voel ik dan ook niet. Als ik hem wil lakken zit mn hele teen ook onder. Verder heb ik gewoon hele smalle lange hamertenen. Mn 2e teen is iets groter dan mijn grote teen, en mn derde (middelteen) (bijna) net zo groot als de tweede. En dan ineens loopt het schuin af😂
Ik heb deze nu een jaar en ben er echt heel enthousiast over. By far de beste ‘goedkope’, niet op maat gemaakte oordopjes die ik heb geprobeerd in de afgelopen 10 jaar. Kan de artiest met deze oordopjes bijna altijd goed horen en ik vind het ook chill dat je dus die filters kan wisselen, afhankelijk van de zaal of naar wat voor artiest je gaat.
niks hiervan
Hahaha ik wou net reageren dat het zo vreemd was om die reacties te lezen zonder enige context. Ook haar poll van daarvoor over bhs ofzo is verwijderd.
De poll is weg, waarom ik wilde ook stemmen
Het valt me op dat @Amphitrite bijna altijd haar posts verwijdert. Ik weet ook niet waarom, misschien iets met privacy?
Nee, ik ook niet, maar ik kan ook niet echt een andere reden bedenken.