En maak al helemaal geen polls aan
Oooh wat ontzettend irritant dat iemand dan ook gewoon geen antwoord geeft, haha waarom zit je dan hier ook.
Irritainment. Ik kijk Mascha’s vlogs nooit meer, maar inderdaad wel nieuwsgierig.
Onder de douche dus het wordt sowieso een natte bende
Wanneer heb jij je voor het laatst heel erg gestresst gevoeld?
- Ergens in de afgelopen dagen
- Ergens in de afgelopen weken
- Ergens in de afgrlopen maanden
- Langer dan dit geleden
0 stemmers
Ik dacht vanochtend dat ik bijna over mn nek ging, heeeeele hoge hartslag, bijna overgeven, trillen. Pure paniek. Echt ik gun niemand dat gevoel, het is zo alles overheersend en naar.
En heb jij wel eens overgegeven van pure paniek/angst/stress? Anoniem:
- Ja wel eens
- Nog nooit
- Regelmatig
0 stemmers
Als we hier kunstmatige intelligentie zouden inzetten wat zou je dan het liefste zien?
- Een bot die taalergernissen/fouten aanpakt en uitleg verschaft over de gemaakte fout
- Een medische chatbot die correcte informatie gebaseerd op feiten
- Dat bij het stellen van een veelgestelde vraag er direct een automatische reply komt naar posts die antwoord geven op die vraag
- Je dagboekposts automatisch kunnen laten schrijven met commando’s
- Anders…
0 stemmers
Voordat ik een elektrische tandenborstel had deed ik wel altijd a. Maar bij deze flikkert dan de pasta eraf
Zonder twijfel de taalergernissen/-fouten. Stiekeme ergernis van mij dat ik zo vaak posts lees met zinnen die incompleet zijn of woorden met typfouten waardoor het woord onleesbaar is en ik een error krijg bij het lezen en niet snap hoe de poster dat over het hoofd kan zien (ik lees zelf mijn posts altijd na voordat ik ze plaats, en ja ik snap eigenlijk ook best dat niet iedereen dat doet).
Zoals jouw antwoordoptie over de medische chatbot 🫣
Wat zeg jij?
- Verhemelte
- Gehemelte
0 stemmers
Ik heb heel lang verhemelte gezegd en moet nu altijd heel goed nadenken om gehemelte te zeggen
Waarom? Het is allebei goed.
Oh serieus? Er is mij altijd verteld dat verhemelte fout is dus vandaar
Ja serieus kan ook gewoon.
En in het modetopic op welk witte t-shirt het beste is
Is niezen bij jou naarmate je ouder werd pijn gaan doen?
- Nee, ik nies pijnloos
- Ja, inmiddels doet niezen soms pijn
- Ja, inmiddels doet niezen vrijwel altijd pijn
- Niezen heeft bij mij altijd al pijn gedaan
- Ik nies nooit
0 stemmers
Ik nies pijnloos maar krijg tegenwoordig wel direct na het niezen kippenvel en kan mij niet herinneren dat ik dat altijd al heb gehad.
Ja het is beide goed inderdaad!
Maar wow, wat weinig mensen zeggen verhemelte!!
Waar doet het pijn? In je neus of krijg je hoofdpijn ofzo