Was puur interesse, het doet mij geen pijn
Het is wel pijnlijk dat ik dan soms een beetje in m’n broek plas
Op sommige subreddits heb je ook bots voor veel gemaakte spellingsfouten, zou wel een uitkomst zijn
Alleen als ik verkouden ben doet het pijn, maar normaalgesproken niet
Ik gebruik het allebei
Ik krijg dan een steek ergens rechts onderin mijn buik.
Ik heb duidelijk nog wat te leren over vampierfilms/-series, want ik heb alleen The Vampire Diaries hiervan gezien.
Ja eigenlijk Laszlo
Sorry en geraden uiteindelijk?
Gvd ik was 12 jaar geleden echt helemaal verliefd op hem.
Ik las dit eerder vandaag en toen dacht ik: weet ik veel, geen idee. Maar heb nu net in het donker een onverlichte berg op moeten rijden in onze huurauto op vakantie, middels haarspeldbochten en spiegels om tegenliggers te zien en ik moet hier denk ik een paar dagen van bijkomen.
Adam uit Only Lovers Left Alive!!!
De Salvatore broers boeiden me dan minder, the originals daarentegen
@Nysmn Verwijder je nu je post met je reactie dat je nog steeds verliefd bent op Damon? Hoef je je niet voor te schamen hoor.
Ik ken al deze vampieren / types niet maar je had me bij de hele dag keramieken en hete graaf.
En met mijn bleke huid ben ik al praktisch een vampier.
Edit: als die man van @ufo Tom Hiddleston is kies ik ook voor die!
Ik ook soms! Alleen had het nooit gelinkt aan ovulatie, maar zal het eens in de gaten houden.
Ja, dat heb ik ook! Moet echt zorgen dat ik mijn buik aangespannen heb voordat ik moet niezen, want bij ontspanning doet het superveel pijn.
Nette open schoenen aan bij een begrafenis/crematie
- Kan wel
- Kan niet
0 stemmers
Roze zilver en goud?
Mayfair Witches is matig, heb na paar afleveringen opgegeven. Maar Interview is echt heel erg goed!