Stel je persoonlijke vraag #43

Was puur interesse, het doet mij geen pijn

1 like

Het is wel pijnlijk dat ik dan soms een beetje in m’n broek plas :sweat_smile:

10 likes

Op sommige subreddits heb je ook bots voor veel gemaakte spellingsfouten, zou wel een uitkomst zijn :sweat_smile:

2 likes

Alleen als ik verkouden ben doet het pijn, maar normaalgesproken niet

2 likes

Ik gebruik het allebei

3 likes

Ik krijg dan een steek ergens rechts onderin mijn buik.

Ik heb duidelijk nog wat te leren over vampierfilms/-series, want ik heb alleen The Vampire Diaries hiervan gezien.

2 likes

Ja eigenlijk Laszlo

6 likes

Sorry :grimacing: en geraden uiteindelijk?

1 like

Gvd ik was 12 jaar geleden echt helemaal verliefd op hem.

IMG_6037

8 likes

Ik las dit eerder vandaag en toen dacht ik: weet ik veel, geen idee. Maar heb nu net in het donker een onverlichte berg op moeten rijden in onze huurauto op vakantie, middels haarspeldbochten en spiegels om tegenliggers te zien en ik moet hier denk ik een paar dagen van bijkomen. :smiling_face_with_tear:

1 like

Adam uit Only Lovers Left Alive!!!

tumblr_inline_p7fxobJ5rx1qlr65v_500

7 likes

De Salvatore broers boeiden me dan minder, the originals daarentegen

image

image

13 likes

@Nysmn Verwijder je nu je post met je reactie dat je nog steeds verliefd bent op Damon? :broken_heart: Hoef je je niet voor te schamen hoor.

3 likes

Ik ken al deze vampieren / types niet maar je had me bij de hele dag keramieken en hete graaf. :joy:

En met mijn bleke huid ben ik al praktisch een vampier.

Edit: als die man van @ufo Tom Hiddleston is kies ik ook voor die!

3 likes

Ik ook soms! Alleen had het nooit gelinkt aan ovulatie, maar zal het eens in de gaten houden.

2 likes

Ja, dat heb ik ook! Moet echt zorgen dat ik mijn buik aangespannen heb voordat ik moet niezen, want bij ontspanning doet het superveel pijn.

1 like

Nette open schoenen aan bij een begrafenis/crematie

• Kan wel
  • Kan niet

0 stemmers

2 likes

Roze zilver en goud? :smiling_face_with_tear:

4 likes

Mayfair Witches is matig, heb na paar afleveringen opgegeven. Maar Interview is echt heel erg goed!

1 like