Hoe vaak eet jij tosti’s?
- Regelmatig
- Nooit
- Af en toe
0 stemmers
En welke saus hoort daarbij?
- Mayo
- Mosterd
- Curry
- Currykruidenketchup van Hela
- Ketchup
- Pindasaus (?)
- Chilli saus
- Siracha
- Geen saus
- Een ander saussie
0 stemmers
Hoe vaak eet jij tosti’s?
0 stemmers
En welke saus hoort daarbij?
0 stemmers
Elke zondag een vlamtosti
Ik laat de robostofzuiger elke dag beneden rijden, en om de dag boven. Zelf de bank en stoelen stofzuigen doe ik wekelijks. Maar echt wat een rommel creeert onze kat.
Maarja hoe belangrijk is een stofvrij huis ook als je een beetje stofwolkjes zonder lampje niet eens ziet.
De 5 min dat de katten nog boven zijn als ik net gedweild heb is echt genieten, daarna is het bijna zonde van je werk.
Ja inderdaad zeg en als het geen plukken haar of kattenbakvulling is dat rondslingert, is het de zoveelste hengel/bal/muis/tunnel wel.
Er is niks lekkerder dan pestomayo bij je hamkaas tosti! Gratis tip zo op de dinsdag!!
Ik stofzuig m’n katten niet maar was een van de twee wel af en toe omdat het een zwijn is. En ze worden beide gekamd. Maar elke ochtend rijdt de robotsrofzuiger een rondje en in de avond stofzuig ik zelf.
Vind jij keuzes maken moeilijk?
0 stemmers
Het nadeel van alleen zijn is wel dat je alle keuzes zelf moet maken .
Oh en:
Als je keuzes maken moeilijk vindt: ben je een maximizer?
En voordat jullie denken dat het om de bh gaat:
Wat ben jij? Een 'satisficer' of een 'maximizer'? - 365 Dagen Succesvol.
0 stemmers
Tip voor liefhebbers van de Sugababes: Ghosts (Siobhán Donaghy album) - Wikipedia deze plaat is heel goed.
Stel er zijn twee partijen die jouw keuzes mogen bepalen: je (laatste) partner en/of het forum (op basis van een algemene stemming). Wie zou dan de beste keuze maken?
De aanschaf van een kledingstuk
0 stemmers
Een verandering m.b.t. je interieur
0 stemmers
Een dure/uitgebreide vakantie boeken
0 stemmers
Wat je vanavond eet…
0 stemmers
Politieke partij
0 stemmers
voor belangrijke dingen een maximizer, voor onbenullige dingen (die kop koffie in het voorbeeld) een satisficer
Truffelmayonaise
Ik hou van die jongen hoor, maar ik vergeet nooit dat hij dit eens als inspiratieplaatje stuurde:
En daarnet trof ik hem in de action wat sip aan bij de ijsblokjeshouders. Hij vond de kleuren allemaal te vrolijk, waarom was er niet een grijze variant?
Een vriend van mij had dus een woonkamer die bestond uit knalrode muren, grote, massieve banken van zwart leer en een zwarte hoogglans salontafel. Toen ik daar de eerste keer kwam, vroeg ik mij af waar de zweepjes lagen. En ik houd echt wel van kleur en opvallende dingen, maar dit was mij zelfs te veel.
Samba saus van Calvé👌
Hahaha ik zou zeggen, vooruit jongen leef je uit met je monochrome ijsblokjeshouders die 90% van de tijd in een donkere vriesla liggen en niemand dus veel hoeft te zien als dat belangrijk voor je is, doe jij iets vrolijks met een ander voorwerp
precies mijn gedachte. Tot nu toe heeft hij moeilijk gedaan over:
de rest van het interieur ging vrij moeiteloos (ok, een knalroze hal of roze eetkamerstoelen gaan hem helaas niet meer worden, maar voor de rest vrij content)
Mango chutney
Stofzuig 1x per week uitgebreid met de gewone stofzuiger en dan nog 2/3x met de steelstofzuiger zonder stoelen te verschuiven e.d., zodra ik een van beiden tevoorschijn haal is hij nergens meer te bekennen, dus (helaas) is hemzelf stofzuigen geen optie…
@Xiomara Saus ligt heel erg aan wat voor soort tosti. Bij mijn fave camembert-tomaattosti hoeft geen saus, maar bij een gewone ham-kaas/salami-kaastosti wel curry of ketchup
@monkeyslut All Saints!
Knoflooksaus op allesssssss!!!