Ik zit diep in Bama Rush tiktok dus zou wel kunnen zeggen dat ik een expert ben 
Weet niet of ik het een extreme versie zou noemen van studentenverenigingen, het is zooo anders en die rush is vast allemaal heel zwaar enzo maar het is totaal anders dan een ontgroening en zou denk ik een ontgroening echt veel zwaarder zou vinden. In plaats van vernederen en kleineren is het juist een recruitment van ‘kijk hoe leuk we zijn kies ons!’ En ze zijn juist allemaal helemaal op en top netjes gekleed met haar en make up done en outfit on fleek anders kom je sowieso niet binnen. En dan gaan ze met 2000 meiden in een week tijd bij alle huizen kijken en socializen en dan moet je je dus zien te onderscheiden maar vooral ook niet te anders zijn. Lijkt me vrij ingewikkeld.
Het meest fascinerende concept vind ik nog de ‘door songs’, echt een bizarre gewaarwording. Dat zie ik het corps dan weer niet doen.
Vind het iig fucking fascinerend allemaal en ga wel goed op de tiktoks van diegene die eruit zijn getrapt omdat ze op een tafel dansten enzo 
Edit: kijk dan, dit soort dingen:
https://youtube.com/shorts/03vs6-hUEwQ?feature=share
Echt een soort andere dimensie ofzo