Stel je persoonlijke vraag #43

Misschien dat het bij jou heel ergens anders door komt hoor maar ik heb zelf het idee dat dit min of meer samenhangt met m’n cyclus

9 likes

Ik heb al een gevoelige neus, maar nu in hooikoortsseizoen is het helemaal erg. Vlak voordat mijn neus dicht gaat zitten dan haha. Vooral mensen die (veel) parfum dragen of te veel wasmiddel/ verzachter gebruiken stinken dan zo erg.

4 likes

Sowieso een goede neus maar net rond mijn menstruatie is het helemaal erg. Dan ruikt alles zo sterk.
Oh wat @Dazed zegt dus haha.

4 likes

Ik krijg gewoon serieus kokhalsneigingen als ik denk dat ik seks moet hebben met zo’n oude man. :nauseated_face:

28 likes

Een zeer platonische relatie misschien

1 like

Ja meer als opa en kleindochter ofzo…

2 likes

Enkel als ik echt heel erg aan de grond zit (bv geen geld en geen uitzicht op werk, dakloos en een gezin te onderhouden ofzo) zou ik het kunnen overwegen.

2 likes

Ik heb twee dagen geleden in Den Haag met zo’n lieve vrouw staan praten. Ze vertelde dat ze modeontwerper was geweest en sinds corona dakloos was. En toen ze hoorde dat ik in de culturele sector werk gaf ze me een tekening die ze gemaakt had. Het was zo’n leuk en lief mens dat ik me eigenlijk best wel rot voelde dat ik niet meer voor haar kon doen dan geld geven. Dus ik hoop dat ik haar de volgende keer weer tegenkom en dat ik dan in ieder geval wat langer met haar kan praten.

16 likes

Sameee rond mijn menstruatie voel ik me echt een hond qua reuk

1 like

Mijn man is daar vooral heel goed in, ik ben in het algemeen gewoon niet zo goed in smalltalk. Maar hij was laatst boodschappen aan het doen met onze dochter toen hij werd aangesproken door een man uit Oekraïne en heeft toen uitgebreid boodschappen met/voor hem gedaan en dat helpen tillen naar z’n huis. Eenmaal daar wilde zn vrouw hem en ons kind eigenlijk binnen hebben voor thee, maar dat ging tijdtechnisch niet, maar het had me ook niet verbaasd als ie dat wel had gedaan.

7 likes

Kwam net deze advertentie tegen op insta, wat vind je van dit product?

• Ja, lijkt me wel wat
  • Nee, claustrofobisch
  • Twijfel

0 stemmers

1 like

Dwangbuis much

7 likes

Wajo stel je wordt ‘s nachts ziek en moet met volle vaart naar de wc. Ik zou in totale paniek raken :sweat_smile:

11 likes

Lijkt het je leuk om burgemeester te zijn?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Alleen in Samson & Gert

0 stemmers

Bij ja van een ___

• klein dorpje
  • middelgrote stad
  • een van de grootste steden van NL (Rotterdam, Utrecht, Amsterdam, Den Haag)

0 stemmers

Ik schrijf eerder

• burgemeester
  • burgeRmeester

0 stemmers

@kleinmaargroot ik vind het net een panty voor je lichaam. :stuck_out_tongue:

ik wil eigenlijk alleen maar burgemeester als het in zo’n typisch ik vertrek dorpje in italie/frankrijk kan waar ik domme nederlanders keihard bureaucratisch kan tegenwerken

maar uiteraard ze wel eerst vriendelijk op bezoek laten komen en welkom heten en bedanken voor hun inzet

11 likes

Lijkt me een hele toffe baan, maar ik ben super ongeschikt want ik kan de belachelijkheid waar je mee te maken krijgt precies 24 uur aan.

8 likes

Ik zie parttimeprinses echt als het grootst mogelijke compliment.

4 likes

Wat voor slaapzak heb je liever?

5 likes

Ik wil niet dood gevonden worden in zon zak.

9 likes

Hahah @Alicent @Calypso ik dacht dat jullie dezelfde persoon waren door de avatars, maar ik zie nu onder elkaar dat het totaal verschillende plaatjes zijn

3 likes