@LizzyBennet ik werd helemaal ongemakkelijk toen ze random voor dat huis stond te poseren met pruik op?? En op het einde die pruik op het dashboard? ![]()
Gaat dit specifiek over die docu?
Nee sorry ik bedoelde het meer algemeen, ik moet de docu nog kijken
Oke bijzondere blik op studentenverenigingen heb je
of bedoel je specifiek het corps (of het wannabe corps?)
Heb je de film ‘fall’ gezien op Netflix?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen Netflix
0 stemmers
Zo ja, had je zweet handjes?
- Nee
- Af en toe
- Permanent
0 stemmers
Ik heb sinds nu geen netflix meer, deed hem aan en kreeg de melding dat mijn tv niet tot het huishouden van het account hoort ![]()
Back to pirating it is.
Ik zit diep in Bama Rush tiktok dus zou wel kunnen zeggen dat ik een expert ben ![]()
Weet niet of ik het een extreme versie zou noemen van studentenverenigingen, het is zooo anders en die rush is vast allemaal heel zwaar enzo maar het is totaal anders dan een ontgroening en zou denk ik een ontgroening echt veel zwaarder zou vinden. In plaats van vernederen en kleineren is het juist een recruitment van ‘kijk hoe leuk we zijn kies ons!’ En ze zijn juist allemaal helemaal op en top netjes gekleed met haar en make up done en outfit on fleek anders kom je sowieso niet binnen. En dan gaan ze met 2000 meiden in een week tijd bij alle huizen kijken en socializen en dan moet je je dus zien te onderscheiden maar vooral ook niet te anders zijn. Lijkt me vrij ingewikkeld.
Het meest fascinerende concept vind ik nog de ‘door songs’, echt een bizarre gewaarwording. Dat zie ik het corps dan weer niet doen.
Vind het iig fucking fascinerend allemaal en ga wel goed op de tiktoks van diegene die eruit zijn getrapt omdat ze op een tafel dansten enzo ![]()
Edit: kijk dan, dit soort dingen:
https://youtube.com/shorts/03vs6-hUEwQ?feature=share
Echt een soort andere dimensie ofzo
Nee, maar dat komt door de spoilers via YouTube Shorts ![]()
Ik vond Fall wel beter! Voor zo’n type film vond ik m echt wel prima.
Je moet logica even uit de deur zetten, maar het is echt heel vet gemaakt. Ze beklimmen dus een roestige oude zendmast en hoe dat kraakt en deint is echt heel mooi neergezet. En hij blijft ook wel echt entertaining en de karakters zijn ook redelijk cool.
Ja bijzondere film vond ik dat! In het begin dacht ik steeds dat ik al kon inschatten hoe het zou gaan, maar het einde was echt verrassend.
En anders: gaat een (groot) deel wss naar de kinderopvangtoeslag die dan terugbetaald moet worden
…
- Ja, duh.
- Ja, mezelf aangeleerd
- Ja, van m’n ouder(s) geleerd
- Nee, ik koop geen strijk waar
- Nee, iemand anders in m’n huishouden doet dat
- Nee, ik breng het weg
- Anders
0 stemmers
Kan ik het, ja. Koop ik dingen die gestreken moeten worden of heb ik überhaupt een strijkijzer + strijkplank? Absoluut niet.
Hahaha met zo’n rare voice over
Toen ik op mn 15e voor een bijbaantje in de thuiszorg solliciteerde werd gevraagd of ik een overhemd kon strijken. Heel enthousiast ja gezegd en daarna thuis aan m’n moeder gevraagd of ze me kon leren hoe ik een overhemd moest strijken :’). Ik vond het wel echt het kutste klusje altijd en later toen ik als schoonmaakster werkte ook dus ik heb zelf niet eens een strijkbout in huis
Hoe vond je de docu? Zag er op tiktok niet veel positiefs over maar vind dit wel echt een fascinerend onderwerp.
Nee als het net gewassen is klop ik het heel goed uit en dan hang ik het netjes op. Dan hoef ik vaak niet te strijken.
Oh dat was de vraag helemaal niet. Tuurlijk kan ik strijken. Maar dat doe ik niet want ik haat het.
Haha ja ik kan wel een thee doek strijken bij wijzen van. En dus ook m’n wikkeljurk wel (wat basically een grote lap is). Maar een overhemd/blouse goed strijken?! Dat is wel wat anders en dat kan ik echt niet ![]()
Ik ben in zo’n loophole op Tiktok beland en heb 20 filmpjes hiervan gezien dus eigenlijk heb ik de film dan wel gezien ![]()