Stel je persoonlijke vraag #43

Deze krijgt mijn moeder zoooo vaak naar haar hoofd. Ze doet een paar uurtjes per week vrijwilligerswerk. Echt teveel mensen die janken dat ze dan ook gewoon weer aan het werk kan. Terwijl ze Parkinson heeft en daardoor de baan die ze met zoveel liefde deed heeft moeten opgeven.

12 likes

Ja achtervolgd met de auto, ik weet niet meer exact wat de situatie was maar volgens mij verleende hij geen voorrang oid. Naja kansloos, maar ik was boos en stak dus mijn middelvinger op en daarna ree die me achterna afwisselend met af en toe inhalen en op de rem trappen en ik had huilend een vriendinnetje aan de lijn dat ik zo stom was geweest en bladiebla en toen die me weer ingehaald had sloeg ik snel naar rechts toen hij daar niet meer heen kon en heb ik hem af weten te schudden.

1 like

Goh echt?

Ik vind dit een lastige… Want ik heb een mening over alledrie de situaties, zowel positief als negatief. Ik kan bijvoorbeeld over iemand die full time werkt denken dat deze persoon er goed aan zou doen om parttime te werken en als iemand parttime werkt denk ik vaak good for you of zou ook wel minder willen werken, lekker hoor dat dit kan.

Ik heb nu gestemd op ‘‘ja als ze niet werken’’, omdat daar in sommige gevallen mijn mening het sterkste over is. En dan heb ik het voornamelijk over de gevallen in mijn eigen omgeving waarbij degene die niet werkt zegt geen zin te hebben om te werken of zich te goed te voelt om in een winkel te werken. Over mensen die ik verder niet ken heb ik geen mening.

Wat geef jij maximaal uit aan leuke zomerschoenen?

• €0 - €50
  • €50 - €100
  • €100 - €150
  • €150 - €200
  • Meer dan €200

0 stemmers

Bij mij is de mening voor mensen die ervoor kiezen. Ergens ben ik jaloers maar tegelijkertijd heb ik de mening dat vrouwen onafhankelijk moeten zijn.
Tegelijkertijd zou ik volledig gebruik maken van de ww als het ooit nodig is.
Maar vooral dat mijn doel is om in 2025 een aantal maanden onbetaald verlof te nemen.

1 like

Ik werk niet en daar word echt wel veel over geluld, ook door vriendinnen. Je zou haast denken dat zij mijn vaste lasten moeten betalen.

7 likes

Haha ja, dan denken ze ‘t stiekem te doen in een aparte app etc, maar dan is er altijd wel een mvp die voor mij de screenshots bewaart :nail_care:

Ach, als zij dat nodig hebben om gelukkig te zijn met hun leventje (daar komt-ie) you do you.

12 likes

Weet je, het interesseert mij helemaal niks of iemand wel/niet kan werken of wel/niet bewust een uitkering trekt. Mijn eigen leven wordt er echt niet beter door afgunstig te gaan lopen doen.

@Bunnyslippers sowieso no judgement van mij. Want ik zou alleen maar denken: chill, een vriendin die mee naar de film kan op maandag en dinsdag als ik vrij ben! :rofl:

24 likes

Huh :sob:, hoe noem je dat nog vriendinnen dan?

8 likes

Ik heb verschillende gradaties vrienden haha. M’n ekte besties doen t niet. En denk dat het vaak ook afgunst is, dus dan zegt het meer over hen dan over mij.

Edit: @Lula ik typ dit ook vanuit de bios :popcorn: :joy:

45 likes

Oh ja hoor ik heb een goed beeld van de bijstand, zoals ik zei maak ik het van dichtbij mee binnen mijn familie

2 likes

Elke keer zin om me in dit soort discussies te gaan mengen om vervolgens te bedenken dat de mensen die er een mening over hebben niet per se de mensen zijn die ook iets dieper nadenken/zich informeren/lezen over waarom we tegenwoordig meningen willen hebben over hoeveel een ander wel/niet werkt.

13 likes

Ja deze doe ik ook vaak. Liefst bij kleine kale mannen met te grote auto’s die met hun vrouw/vriendin in de auto zitten.

1 like

Hoop zo dat je achterin zit. Echt een reden waarom ik de bios niet leuk meer vind. Mijn focus gaat dan richting jouw scherm Ipv de film waarvoor ik ben gekomen.

3 likes

Het is dinsdagmiddag. De kans is groot dat @Bunnyslippers daar in haar eentje zit. Heb ik ook al een paar keer gehad.

13 likes

Hoezo?
Jij zit nu toch niet in de bios, lekker boeiend wat Bunny aan het doen is.

7 likes

Zou wat zijn, dat ik iets irritant vind en dan zelf mijn telefoon pak om dat ergens te posten.

2 likes

True, niet stil gestaan dat het dinsdagmiddag is.

zijn jullie ook paar dagen ongesteld, dan 1 dag niet, en dan 2 dagen wel weer?

• ja (soms/altijd)
  • zelden
  • nee
  • nvt/anders

0 stemmers

1 like