Haha ja, dan denken ze ‘t stiekem te doen in een aparte app etc, maar dan is er altijd wel een mvp die voor mij de screenshots bewaart
Ach, als zij dat nodig hebben om gelukkig te zijn met hun leventje (daar komt-ie) you do you.
Haha ja, dan denken ze ‘t stiekem te doen in een aparte app etc, maar dan is er altijd wel een mvp die voor mij de screenshots bewaart
Ach, als zij dat nodig hebben om gelukkig te zijn met hun leventje (daar komt-ie) you do you.
Huh , hoe noem je dat nog vriendinnen dan?
Ik heb verschillende gradaties vrienden haha. M’n ekte besties doen t niet. En denk dat het vaak ook afgunst is, dus dan zegt het meer over hen dan over mij.
Edit: @Lula ik typ dit ook vanuit de bios
Oh ja hoor ik heb een goed beeld van de bijstand, zoals ik zei maak ik het van dichtbij mee binnen mijn familie
Elke keer zin om me in dit soort discussies te gaan mengen om vervolgens te bedenken dat de mensen die er een mening over hebben niet per se de mensen zijn die ook iets dieper nadenken/zich informeren/lezen over waarom we tegenwoordig meningen willen hebben over hoeveel een ander wel/niet werkt.
Ja deze doe ik ook vaak. Liefst bij kleine kale mannen met te grote auto’s die met hun vrouw/vriendin in de auto zitten.
Hoop zo dat je achterin zit. Echt een reden waarom ik de bios niet leuk meer vind. Mijn focus gaat dan richting jouw scherm Ipv de film waarvoor ik ben gekomen.
Hoezo?
Jij zit nu toch niet in de bios, lekker boeiend wat Bunny aan het doen is.
Zou wat zijn, dat ik iets irritant vind en dan zelf mijn telefoon pak om dat ergens te posten.
True, niet stil gestaan dat het dinsdagmiddag is.
zijn jullie ook paar dagen ongesteld, dan 1 dag niet, en dan 2 dagen wel weer?
0 stemmers
Sowieso rare ongesteldheid sinds ik m’n koperspiraal heb (4 jaar). Altijd dag 1, 2 en 3 licht, dan dag 4 en 5 extreem, dag 6 helemaal niks en dag 7 en 8 weer een beetje.
Nee, je weet wat ze zeggen van people that assume. Denk dat die ene andere persoon in de zaal het niet zo storend vond dat ik tijdens de reclame voor de film op mijn telefoon zat.
Naar welke film ben je? Ik was dus net naar maybe I do en echt de saaiste en stomste film ever dus heb de hele tijd zitten appen. Ik denk niet dat de bejaarden achter me er last van hadden aangezien die al lagen te snurken voordat de film begonnen was.
En ik doe het ook puur en alleen omdat ik anders financieel niet kan leven hoe ik leef. Zodra dat anders is, wil ik het z.s.m. aanpassen.
Ik las dit weekend nog over een onderzoek van bedrijven in de UK (dacht ik?) waar ze mensen 4 dagen per week laten werken met behoud van salaris. Resultaat was dat er minder burn-outs hadden, meer energie, beter werk/thuis verhouding. En ze konden dat bereiken door mensen aan te moedigen weg te gaan bij vergaderingen wanneer het niet meer nuttig was voor hen en niet iedereen meer steeds mee te CC’en. Dus ik heb het idee dat de column van Japke ingehaald gaat worden door de tijd.
Kan jij een beetje klussen? Excuus ik weet eigenlijk niet wat precies er nou allemaal bij hoort en wordt onder verstaan maar vul het maar in wat je zelf vindt.
0 stemmers
In principe is 32 uur parttime toch? Ik vergeet dat altijd want ik werk dus eigenlijk parttime terwijl bij mijn werk 36 uur de max is.
Stom genoeg denk ik bij parttime altijd aan 2 dagen.
Nee het lukt mij ook gewoon letterlijk niet. Ik kan niet naar de huisarts of tandarts bijvoorbeeld want ik woon best ver van mijn werk dus dan moet ik meteen een hele ochtend vrijvragen en met mijn beperkte vakantiedagen is dat lastig want dan kan ik dus geen vakantie meer nemen (dit is slightly dramatic natuurlijk maar ik ben door de kaakchirurg alweer een hele dag kwijt van de karige 13). Ik denk dat het makkelijker is als je 5 min van je werk af woont maar voor mij is het echt heel lastig en ik zie ook niet echt voor me hoe je dit moet doen als je ook nog kinderen hebt die af en toe ziek zijn of ergens heen moeten ofzo. Ik ben nu elke week een middag vrij en dat geeft mij wel ruimte en tijd.