Ja. Mijn moeder zei mega vaak dat ik precies mijn vader ben, terwijl ik echt een kopie van haar ben. Veel zelfreflectie heeft ze niet.
Ja, kan me niet boos maken want het Ăs ook zo. De kant die mijn ma niet kan uitstaan is precies mijn vader
Weet jij uit je hoofd dat vandaag (20 april) de geboortedag van Hitler is?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Als tweede gedachte wel, maar eerste gedachte is wel wiet op 4/20.
Blaze it!
Mijn collegaâs vonden het allemaal heel raar dat ik zei âoh net als Hitlerâ toen mijn Oostenrijkse (!) collega zei dat ze op 20 april jarig was haha. Maar ik denk dat ik het ook vooral onthoud vanwege 4/20.
Ik weet het uit mijn hoofd sinds ik las van Paulien Cornelisse dat het in haar familie een dwangcliché is om te zeggen wanneer iemand de datum 20 april noemt.
Is er een belangrijk persoon op jouw geboortedag geboren?
Ik bedoel dan uiteraard geen bnâer lol.
- Ja
- Nee niet dat ik weet
- Misschien?
0 stemmers
Ik ben op dezelfde dag als martin luther king geboren, toch wat leuker dan hitler.
Caesar is gestorven
De koningin van Denemarken, en Charlie chaplin!
Ik, uiteraard
O, en Dries Roelvink komt naar boven in mijn Google rondje. Wat een gezelschap.
Haha het is sowieso wel leuk om een keer te googlen wat er op jouw verjaardag allemaal is gebeurd. Heb dat een keer met vrienden gedaan en er kwamen echt hele bizarre feiten naarboven . Op mijn verjaardag is ook dat vliegtuig in de hudson rivier geland.
Mijn moeder, oom, en 2 tantes. Populaire datum in onze familie en dan zijn er ook nog eens 2 mensen overleden op die datum.
Oh ja bijzonder eigenlijk, of toevallig. Mijn opa is een dag voor mijn verjaardag overleden en mijn oma een dag na mijn verjaardag. En het klinkt een beetje cruel maar dat is een beetje bewust zo gedaan omdat de familie niet wilde dat ze op mijn verjaardag zouden overlijden (terwijl het mij niks had uitgemaakt).
Nee want ze zeiden letterlijk âhoe weet je dat uit je hoofd?â.
Anne Frank
mijn ouders doen/deden het juist andersom, als ze een discussie hebben ofzo altijd âje lijkt net je dochterâ terwijl ik er dan totaal niks mee te maken heb. echt irritant haha
Geen crisis waar Dries is.
Koningin van denemarken? Who cares! Charlie Chaplin is wel heel leuk vind ik en nog meer als je leest uit wat voor vreselijke situatie hij kwam. Zo zielig.
Ja wat een leven hĂš! Ik vind hem ook mijn leukste verjaardagsgenoot. Heb ook veel geoefend op zijn heel klick sprongetje.
Miley Cyrus en Freddie Mercury kondigde aan dat hij aids had.