Stel je persoonlijke vraag #43

Ja. Mijn moeder zei mega vaak dat ik precies mijn vader ben, terwijl ik echt een kopie van haar ben. Veel zelfreflectie heeft ze niet. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja, kan me niet boos maken want het Ă­s ook zo. De kant die mijn ma niet kan uitstaan is precies mijn vader

1 like

Weet jij uit je hoofd dat vandaag (20 april) de geboortedag van Hitler is?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Als tweede gedachte wel, maar eerste gedachte is wel wiet op 4/20.

14 likes

Blaze it!

Mijn collega’s vonden het allemaal heel raar dat ik zei ‘oh net als Hitler’ toen mijn Oostenrijkse (!) collega zei dat ze op 20 april jarig was haha. Maar ik denk dat ik het ook vooral onthoud vanwege 4/20.

11 likes

Ik weet het uit mijn hoofd sinds ik las van Paulien Cornelisse dat het in haar familie een dwangcliché is om te zeggen wanneer iemand de datum 20 april noemt.

5 likes

Is er een belangrijk persoon op jouw geboortedag geboren?

Ik bedoel dan uiteraard geen bn’er lol.

• Ja
  • Nee niet dat ik weet
  • Misschien?

0 stemmers

Ik ben op dezelfde dag als martin luther king geboren, toch wat leuker dan hitler.

Caesar is gestorven :joy:

2 likes

De koningin van Denemarken, en Charlie chaplin!

2 likes

Ik, uiteraard :nail_care:

O, en Dries Roelvink komt naar boven in mijn Google rondje. Wat een gezelschap.

16 likes

Haha het is sowieso wel leuk om een keer te googlen wat er op jouw verjaardag allemaal is gebeurd. Heb dat een keer met vrienden gedaan en er kwamen echt hele bizarre feiten naarboven :laughing:. Op mijn verjaardag is ook dat vliegtuig in de hudson rivier geland.

3 likes

Mijn moeder, oom, en 2 tantes. :joy: Populaire datum in onze familie en dan zijn er ook nog eens 2 mensen overleden op die datum.

14 likes

Oh ja bijzonder eigenlijk, of toevallig. Mijn opa is een dag voor mijn verjaardag overleden en mijn oma een dag na mijn verjaardag. En het klinkt een beetje cruel maar dat is een beetje bewust zo gedaan omdat de familie niet wilde dat ze op mijn verjaardag zouden overlijden (terwijl het mij niks had uitgemaakt).

1 like

Nee want ze zeiden letterlijk ‘hoe weet je dat uit je hoofd?’.

Anne Frank :tipping_hand_woman:

2 likes

mijn ouders doen/deden het juist andersom, als ze een discussie hebben ofzo altijd “je lijkt net je dochter” terwijl ik er dan totaal niks mee te maken heb. echt irritant haha

2 likes

Geen crisis waar Dries is.

6 likes

Koningin van denemarken? Who cares! Charlie Chaplin is wel heel leuk vind ik :smiling_face_with_three_hearts: en nog meer als je leest uit wat voor vreselijke situatie hij kwam. Zo zielig.

1 like

Ja wat een leven hĂš! Ik vind hem ook mijn leukste verjaardagsgenoot. Heb ook veel geoefend op zijn heel klick sprongetje.

2 likes

Miley Cyrus en Freddie Mercury kondigde aan dat hij aids had.

3 likes