Stel je persoonlijke vraag #43

Zijn dat Nederlandse accounts? Heb het idee dat dat hier een stuk minder is allemaal

1 like

Huh ik dacht altijd dat zo’n kleur inderdaad niet kon. Maar volgens mij doen mensen in Nederland niet zo moeilijk met dat soort dingen

Ik had van de week een massage en ik heb geen fooi gegeven, maar twijfel of ik dat nite toch wel had moeten doen. Maar ik geef de kapper ook geen fooi bijvoorbeeld, dus waarom de masseur wel. Dus vandaar deze poll

• Ja, altijd
  • Ja, maar alleen als ik tevreden ben
  • Nee

0 stemmers

Als je fooi geeft, hoeveel geef je dan?

Ik kan geen fooi meer lezen.

31 likes

Deze is echt nice. Ik weet dat hij bekend is geworden als rockster uiteraard. Maar ik kan alleen maar aan hun realityshow denken, ge-wel-dig. Denk 1 van de weinige reality shows zonder script. Totale chaos.

1 like

Heb jij wel eens “the osbournes” gekeken?

• Nee nooit
  • Ja
  • Wat ?

0 stemmers

3 likes

Ja fantastisch was dat haha! Inderdaad zoveel chaos. Soms hadden ze zo’n weekend waarin ze het hele weekend The Osbournes uitzonden en dan hield ik een marathon met mn zus op haar slaapkamer. Good times.

9 likes

Ik hield echt van die marathons vroeger op MTV. Good old times.

15 likes

Tegenwoordig kan je voor alles een expert zijn op TikTok. Gewoon laten gaan en desnoods aan de bruid vragen of zij het oke vindt. Heb ik ook gedaan, want zwart kon volgens het internet eeeeeeecht niet (en zij had zoiets van: meid wtf, waar maak je je druk om).

2 likes

Omdat ze zei dat ze expert was :sob::sob::sob:
Dus dan moet het wel waar zijn

1 like

300620210016_199985FLS-1_360x360_2

vloeibare bakboter

• dit heb ik standaard in huis
  • dit heb ik soms in huis
  • dit gebruik ik nooit

0 stemmers

Ik koop het vaak bij weekendjes weg omdat zo’n fles minder snel lekt dan een fles olie. En daarna heb ik het in huis.

3 likes

Voor gourmetten :sunglasses:

6 likes

Boter zou een beschermde titel moeten zijn. Walgelijk

13 likes

Wow ik dacht dat bakboter iets was voor de generatie van mijn ouders. En zelfs mijn ouders zijn over op olie of boter. Ik vind het zo’n typisch smaakje geven aan alles wat je er in bakt.

5 likes

Mijn man is is dan dus we hebben het standaard in huis, maar ik gebruik meestal olijfolie (bakboter alleen bij pannenkoeken denk ik)

1 like

Terecht. Wel grappig, wist ik helemaal niet

2 likes

Ik bak groenten etc standaard in olijfolie, als basis voor pasta enzo. Maar vleesvervangers altijd in flowerfarm bak boter.

2 likes

Als je een collega hebt die over het algemeen een vreemd geurtje om zich heen heeft hangen, maar je weet dat dit bijv een geur is waar hij/zij niks aan kan doen (gewoon persoonlijke ‘huid’geur, een ziekte, normale maar ruime afscheiding?), zou je daar dan eens iets over zeggen (goed bedoeld zodat hij/zij dit weet)?

• Ja, sowieso
  • Nee, want hij/zij kan er niks aan doen dus lullig
  • Gewoon nee

0 stemmers

En als jij zelf die persoon in kwestie zou zijn? Zou je dan willen dat iemand er eens wat over zegt tegen je (als je t bijv niet zo zou beseffen, of dacht dat je dit alleen zelf kon ruiken), ondanks dat je er dus niks aan kunt doen?

• Ja, zou ik willen
  • Nee, laat me

0 stemmers

Zou jij je directe zorgverlener op date vragen als je vrijgezel bent en je je aangetrokken voelt tot hem/haar?

• Ja moet kunnen
  • Ja moet kunnen maar zou ik niet durven
  • Nee mega ongepast
  • Gewoon nee

0 stemmers

1 like

Dus het is iets waar diegene niks aan kan doen, het niet kan veranderen kennelijk want het zit ‘in’ die persoon. Hoe kan het dan goedbedoeld zijn om er iets over te zeggen?

Want je zegt dan alleen maar “ik ruik je” terwijl die persoon dat óf al weet maar er niks aan kan doen óf het niet weet en er niks aan kan doen. In beide gevallen maak je alleen maar diegene (extra) bewust van iets negatiefs dat niet op te lossen is. Hoe is dat goedbedoelend?

22 likes