Stel je persoonlijke vraag #43

John Lennon!!! (En Bella Hadid lol)

3 likes

Hahaha mijn oma ook!

1 like

Ik woonde super dichtbij een kebabzaak die altijd verse baklava had (gemaakt door de oma van de eigenaar geloof ik) Heb dat toen echt regelmatig als late night snack gehaald. Opgewarmd, met ijs en koffie, love it.

14 likes

Britney Spears, hoop niet dat dat iets zegt over mijn leven. Hoop wel zo te kronkelen op mijn volgende verjaardagsfeestje. Woke up this morning and my skin is so dry !!! After visiting a couple... | TikTok

@grace echt onaardig, misschien moet je er wat van zeggen

3 likes

Je kan toch niet zomaar na al die jaren om zijn adres vragen?

31 likes

Ja Jezus

4 likes

Pablo Picasso :sunglasses:
O en Patrick Lodiers hahaha
Ook een nieuw leuk feitje om te weten!

2 likes

Nahhh, ik zou jullie wel allebei een cadeau doen. Zowel jij als Obama lijken me wel boekenmensen dus hup, allebei een boekenbon. Klaar.
Heel attent toch? Babyshowers, kraamvisite, vrijgezellenfeesten en bruiloften etc. allemaal skip skip skip.

7 likes

Ik twijfel wie ik leuker vind om mijn verjaardag mee te delen. Moeder Theresa of Chiel Montagne.

3 likes

Even iedereen die op nee heeft geklikt op negeer zetten.

3 likes

Maar dan wel Syrische. Minder zoet en vaak grotere (en betere) nootjes.

4 likes

Dankzij jouw bericht kreeg ik zin in Syrische baklava dus heb nu m’n partner op pad gestuurd om dat aan de andere kant van de stad te halen. Hoop dat hij niet de halve avond in de rij staat want morgen is Eid. :joy_cat:

8 likes

In Istanbul heb ik soguk baklava gegeten (cold baklava). Dat was pas lekker :heart_eyes:. Wordt gemaakt met melk en is een stuk lichter dan normale baklava.

Toen zag ik dat het ook bij de Serifoglu hier in Nl op het menu stond, maar lang niet zo lekker helaas.

23 likes

Oh wauw, dit ziet er zo lekker uit :heart_eyes:

Ik heb nu zin in de libaneze pistach halva die ik in gent heb gegeten.

1 like

In Amsterdam hebben ze ook goeie halva bij SumSum!

Ozzy Osbourne :bat::bat::bat:

6 likes

Jaaa dit is echt een van de lekkerste dingen die ik ooit gegeten heb

2 likes

Ik heb vandaag de naam Trudelies ontdekt.
Ken jij iemand die zo heet?

• Ja, ik ken meerdere Trudelies
  • Ja, ik ken een Trudelies
  • Nee
  • Ik heet Trudelies

0 stemmers

3 likes

Jaa, ik ook! Als pretentieuze gymnasiast zei ik altijd ‘de idus van maart’ als iemand vroeg wanneer ik jarig was

2 likes