Suiker en vet
Smeer me in
Is deze kleur jurk geschikt voor een bruiloft?
- Nee lijkt te veel op wit
- Twijfel
- Kan gewoon
0 stemmers
Ik doe hem vast, in de winter/koudere dagen althans, maar ik trek hem snachts zo goed als altijd los đ«
Dit is geel, hoe lijkt dat op wit?
Je hebt tegenwoordig tiktokaccounts van âbruiloft expertsâ die precies uit de doeken doen welke kleuren en jurken wel en niet kunnen naar een bruiloft en vergelijkbare kleuren worden heel vaak afgekraakt! Dus ik wilde even checken hoe men er hier over denkt.
Nou dat klinkt als onzin haha. Leuke jurk en een fleurige kleur, ik zou het doen!
Als je over een trouwjurk heen piest lijkt het er eenbeetje op.
Zijn dat Nederlandse accounts? Heb het idee dat dat hier een stuk minder is allemaal
Huh ik dacht altijd dat zoân kleur inderdaad niet kon. Maar volgens mij doen mensen in Nederland niet zo moeilijk met dat soort dingen
Ik had van de week een massage en ik heb geen fooi gegeven, maar twijfel of ik dat nite toch wel had moeten doen. Maar ik geef de kapper ook geen fooi bijvoorbeeld, dus waarom de masseur wel. Dus vandaar deze poll
- Ja, altijd
- Ja, maar alleen als ik tevreden ben
- Nee
0 stemmers
Als je fooi geeft, hoeveel geef je dan?
Ik kan geen fooi meer lezen.
Deze is echt nice. Ik weet dat hij bekend is geworden als rockster uiteraard. Maar ik kan alleen maar aan hun realityshow denken, ge-wel-dig. Denk 1 van de weinige reality shows zonder script. Totale chaos.
Ja fantastisch was dat haha! Inderdaad zoveel chaos. Soms hadden ze zoân weekend waarin ze het hele weekend The Osbournes uitzonden en dan hield ik een marathon met mn zus op haar slaapkamer. Good times.
Ik hield echt van die marathons vroeger op MTV. Good old times.
Tegenwoordig kan je voor alles een expert zijn op TikTok. Gewoon laten gaan en desnoods aan de bruid vragen of zij het oke vindt. Heb ik ook gedaan, want zwart kon volgens het internet eeeeeeecht niet (en zij had zoiets van: meid wtf, waar maak je je druk om).
We zijn allemaal volwassen vrouwen. Hoezo zoeken we onze toevlucht tot Tiktok voor informatie.
Omdat ze zei dat ze expert was
Dus dan moet het wel waar zijn
vloeibare bakboter
- dit heb ik standaard in huis
- dit heb ik soms in huis
- dit gebruik ik nooit
0 stemmers
Ik koop het vaak bij weekendjes weg omdat zoân fles minder snel lekt dan een fles olie. En daarna heb ik het in huis.