Stel je persoonlijke vraag #43

Wat vind jij lekkerder witte druiven of rode druiven?

• Witte
  • Rode
  • Allebei niet
  • Vind ze bijna hetzelfde smaken

0 stemmers

Al vind ik ze eerder groen en paars maargoed

5 likes

Waar maak jij het vaakst een tosti in?

• De pan
  • Tosti apparaat
  • Contactgrill
  • Oven

0 stemmers

Ik heb laatst zo’n typisch cheapass tostiapparaat gekocht. Leek me handig tijdens het verhuizen als er verder nog niks echt staat/ is gedaan aan de keuken. En echt 10/10 vind het beter dan een pantosti. Ik ga niet meer terug naar de pantosti

7 likes

Heb jij wel eens wat gekocht bij h&m home?

• Ja beviel goed
  • Nee
  • Ja beviel niet goed

0 stemmers

Kijk deze knuffel, omg zo lief.

10 likes

Ik hou echt van de h&m home. Heb veel accesoires & tegenwoordig ook heel graag hun beddengoed.

3 likes

Ik ben een trotse bezitter hiervan :heart_eyes:

5 likes

Ik zat eigenlijk naar compleet andere dingen te zoeken maar awhhh, is ie ook zacht?

4 likes

Ja hij is echt vrij fantastisch! Vooral ook met die bocht erin kun je m zo lekker onder je hoofd leggen haha

2 likes

Dit ziet eruit als een platgereden kat :rofl:

20 likes

Helemaal niet! Een kitten die heel blij is en het soort dat over zn buik geaaid wil worden. Zo cute.

6 likes

Ik vind hem er meer uit zien als zo’n overdramatische kat die is “flauwgevallen” hahaha!

7 likes

Ik zit even op de site te kijken. Waarom ben je niet voor deze gegaan @Jumpsuit

37 likes

Waarom wil iemand dit kopen, kutmeeuwen. Iig dit moet een meeuw voorstellen toch? Welk kind of wie dan ook wil een meeuw als knuffel. Heb nog liever een kraai.

2 likes

Sgat, dan ga jij toch lekker op die dooie kat liggen. Ieder zo zijn ding!

7 likes

Wat zou je liever hebben, altijd 10 meeuwen om je heen of altijd 10 kraaien?

• 10 kraaien
  • 10 meeuwen

0 stemmers

@Lula dankjewel lieverd op het vorige.

Ik had laatst een heel gesprek met m’n vader in de auto, dat is altijd ons favo gesprek moment. Over kraaien haha, en hoe geweldig slim ze waren (volgens m’n vader dan).

3 likes

Ga jij ergens koningsnacht vieren? :orange_heart::netherlands:

• Ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

1 like

In mijn bed

15 likes

Ik ga voor het eerst koningsnacht vieren ipv Koningsdag! Ben benieuwd want het klinkt eigenlijk veel chiller om op Koningsdag lekker rustig uit te brakken en ergens op een terrasje of in de tuin te gaan chillen ipv op zo’n gaar festival te staan wat altijd tegenvalt.

8 likes

Precies wat jij zegt, ik ben dit jaar op koningsdag niet in Nederland en ook niet op koningsnacht maar ik vond koningsnacht vieren altijd veel leuker! Zou dat zo weer doen. De volgende dag kan je dan nog gerust brak een rommelmarktje af ofzo.

2 likes

Deze borden staan hier in de buurt, geloof niet dat ik er daarvan 10 achter me aan zou willen hebben

6 likes

https://www.hln.be/video/productie/gulzige-zeemeeuw-slikt-rat-in-een-keer-naar-binnen-311094

I rest my case…

5 likes