Maar ze doen je eigenlijk nooit wat aan en laten je altijd met rust tenzij ze denken dat jij ze wat hebt aangedaan en dat is dan meestal in een groep. Naast het geluid wat meeuwen produceren zijn zo ook zo onbeschoft. Na 5 dagen terschelling ben ik voor eeuwig meeuwenhater geworden.
Ja precies, bij mān ouders in de buurt werden mensen aangevallen door kraaien
Dit kan toch niet goed gaan? ik ben heel benieuwd of die meeuw dat gewoon overleefd
Hahaha geweldig. Ik heb als kutpuber een keer een blok kaas naar de buren op de camping gegooid (was daar alleen met vriendinnen en 16 jaar). Ze waren ineens allemaal verdwenen bij onze tent
Ik heb laatste geleerd dat ratten letterlijk door mensen heen kunnen eten? Dus ook wel door een meeuw heen denk ik dan
Ik denk dat je bedoelt als ze geen uitweg zien, dat doen ze idd bij marteling. De rat wordt dan op de buik gelegd en als de rat geen uitweg heeft vreet hij zich naar binnen. Dat een meeuw zo een rat opvreet ja dan heeft ie weinig keuze meer.
Wat zou jij liever als huisdier hebben
- Een rat
- Een spin
- Ik ga liever nu direct dood dan zoiets bewust in huis te nemen
0 stemmers
Hoe groot is de spin tho?
Nouja ik weetniet wat voor eisen er aan een huisdierspin zitten. Ik heb enorme angst gehad voor spinnen. Dus veel info weet er niet van. Ik denk dan al wel direct aan zoān enge harige grote. Dat dat als huisdier mag is ook eigenlijk compleet bizar.
Ohhh okƩ een grote niet nee haha. Dat verandert mijn keuze haha
Jaaaa ik ben dus op weg naar mān werk waar ook zoān bord staat een keer aangevallen door een kraai terwijl ik aan het fietsen was. Ik dacht eerst dat iemand me van achter in mijn haar greep maar het was dus de kraai
Ik volg een vrouw op tiktok die kleine jumping spiders als huisdier heeft en 1 ervan heet Rose en is echt superschattig
Ja dat zijn mestkevers ook, maar die mot ik ook niet in huis
Kan ik ze nog wel Cornelia noemen, maar dat maakt ze niet opeens fancy
Maar kraaien zijn wel vet intelligent, je kan serieus ābevriendā met ze raken als je ze af en toe wat eten geeft, dan brengen ze je ācadeautjesā, vaak glimmende dingen etc. Soms jatten ze dat bij iemand anders uit de tuin en dan komen ze op vaste momenten langs. Ze kunnen ook gereedschap gebruiken en gebruiken bijvoorbeeld autoās om noten te kraken. Dat is toch fucking cool?
Meeuwen daarentegen zijn heel dom en heel luid. Dus de keuze lijkt me duidelijk.
Ben jij eerder een meeuw of een kraai?
- Meeuw
- Kraai
- Precies 50/50
0 stemmers
Vind die blauwe Sable druiven echt het allerlekkerst
Ik heb zelfs fimpjes gezien waarin een hongerige hond/pup/ de kraai hem eten gaf.
- Wijko
- Remia
- Verstegen
- Conimex
- CalvƩ
- Sum&Sam
- Huismerk Lidl
- Huismerk Jumbo
- Huismerk Albert Heijn
- Huismerk van een andere supermarkt(keten)
- Je vergeet de allerlekkerste en dat isā¦
0 stemmers