Deze zin eindigt in een punt maar heeft geen punt.
Ik ga nog liever dood dan dat ik kant en klare pindasaus eet.
Ja dat eet ik zelfs niet
en eet je daar dan wel een oranje tompouce bij?
Jaaa mijn oma had een kraai die haar altijd kwam opzoeken en die ze ook een naam gegeven had.
Tompouce kan altijd en overal!
Hoe ziet jouw mailbox eruit? Privemail!
- ik houd het goed bij, relatief weinig ongelezen mails
- is een beetje rommelig, veel ongelezen mails
- is een slagveld met duizenden ongelezen mails
0 stemmers
Werk: super georganiseerd
Privé: 2275 ongeopende mails
Ja bij mij ook! Ik kan nieteens 1 ongelezen mail laten staan
Hahaha echt he. Op werk is het echt mega gestructureerd en privé echt een chaos.
Als ik maar 1/5e van de structuur die ik op werk heb, privé zou benutten. Wereld van verschil
Kan dat bij gmail zonder al teveel moeite?
Ik heb 55.726 maar ik heb die teller bij de app uitgezet dus meestal zie ik het gelukkig niet. Verder ben ik echt mega gestructureerd en georganiseerd, maar couldnât care less om mijn privĂ©mail.
Deze is echt pas net uit maar vet lekker! Hij is tatta pittig. Eet 'm heel de tijd op mân boterham en komkommer.
Alleen jammer dat het niet voor iedereen beschikbaar/betaalbaar is.
als jij een cadeautje geeft
- Let ik er echt goed op dat de prijs nergens terug te vinden is (geen bon, geen sticker, niet op de verpakking) ik kras alles weg
- Kras ik weg als ik duidelijk een prijsje zie
- Let ik niet op
0 stemmers
Als jij een cadeautje krijgt en er staat nog een prijs op
- Kan echt niet
- beetje gek
- boeit me 0.0
0 stemmers
Ik vind het dus eig echt niet erg als er een prijsje op staat, wat maakt het uit als iemand weet wat het kost? Kras het weg omdat het âhoortâ, maar waarom eigenlijk?
Het boeit mij niet als er een prijs opstaat op wat ik krijg, maar het wordt vaak zoân ongemakkelijk moment als degene die het geeft het ziet
Er kunnen ook andere redenen zijn waarom een kind niet tot zijn recht komt in het regulier onderwijs. Speciaal onderwijs is helaas ook niet alles en altijd passend.
Oh ik ben echt tegen thuisonderwijs, voornamelijk om wat @Erato zegt.
Maar het komt in Nederland volgens mij niet zoveel voor?
Heb jij zelf thuisonderwijs gehad?
- Ja beviel goed
- Nee
- Ja beviel niet goed
0 stemmers
en het zou me niet verbazen als die groei door xenofobie/conspiracy/moederhart figuren komt