In het begin is hij denk ik een keer of 4 losgeschoten. Wilde hem er toen uit hebben maar uiteindelijk is hij bij een andere tandarts vastgezet. Nu zit hij al een jaar of 10 op z’n plek. Ben dus blij dat ik destijds naar een andere tandarts gegaan ben!
Japan heeft een park compleet nagebouwd wat op Nederland lijkt
Ik vind dit zo lief
Ken jij iemand die daar is geweest?
- Nee
- Ja ikzelf
- Ja meerdere
0 stemmers
Zou jij naar Japan op vakantie willen?
- nee
- Ja
0 stemmers
Ik ken één persoon die er is geweest maar dat was ikzelf niet
Ja Tom waes daar
Ik als Nederlander ook niet hoor
Houden zo. Het is intens vals gekraai.
Sssht, jij moet aan je scriptie
@Eddie Wat heerlijk moet dat zijn om gewoon niks hiervan te weten xD
Maar wat is er voor heisa dan? Dat die twee vals zingen?
Is er nog meer dan?
Gelukkig willen Frans Bauer en Sieneke Sjalalie in de toekomst als duo meedoen.
1 voordeel: Frans heeft een brandschoon imago
Je bent samen met een collega naar een 2 daagse cursus voor het werk. Cursusdagen zijn van 09:00 tot 16:00. De tweede dag deelt ze spontaan mede dat ze om 12:00 weg gaat omdat ze bij haar kind gaat kijken die mee doet aan de koningsspelen. Ze heeft hier geen vrij voor gevraagd.
Jij…
- Vindt dit raar, maar zegt er niets van
- Vindt dit raar, en zegt dit tegen haar
- Vindt dit raar, en zegt dit tegen een leidinggevende
- Vindt dit niet raar
- Geen mening
0 stemmers
Tom Waes
Mijn handdoeken zijn mijn allergrootste irritatie. Ik heb allemaal badlakens die ik heb gespaard door de jaren heen, maar de kleuren en maten zijn zo verschillend. Ik ben ze nu langzaam aan het vervangen en doe de oude dan in de textielbak
Waarom is dit raar? Is dit niet besproken met haar baas? Haalt ze haar uren niet in?
Nee ze bedenkt dit ter plekke, baas gaat er vanuit dat ze gewoon haar werkuren maakt die dag.
Ah ok, dan verander ik mijn stem ff
Mijn baas is in staat dit zelf te doen (en terecht) dus zou er niet van opkijken. Als je vooruitkijkt naar de rest van die cursus en er niks boeiends meer opstaat snap ik helemaal dat je lekker naar je kind gaat kijken.
Je bent aan het duiken en je ziet dit, waar ben je het meest bang voor:
- 3 orka’s
- 1 witte haai
- Een school dolfijnen
- Een school barracuda’s
0 stemmers
Allemaal eng
Eh allemaal. Ik heb totaal geen behoefte om tussen vissen te zwemmen die dikker zijn dan ik.