Stel je persoonlijke vraag #43

Meeste cursussen waar ik heen ga moet je bij het begin en als het klaar is een presentielijst tekenen om het certificaat te krijgen. Collega zou dan een probleem hebben (eigen schuld dikke bult)

2 likes

Zou jij je 15-jarige puber een alcoholvrij biertje laten drinken?

• Ja hoor
  • Nee, maar ook geen frisdrank
  • Nee, maar wel frisdrank

0 stemmers

En je 12-jarige kind?

• Ja hoor
  • Nee, maar ook geen frisdrank
  • Nee, maar wel frisdrank

0 stemmers

1 like

Maar met een badlaken kan je je toch niet goed afdrogen? Die hebben alleen een print en aan de andere kant niet? Andere materiaal. Sowieso geen handdoeken om je mee af te drogen dacht ik. In die textielbak is voor kleding wat wordt herbruikt (toch?)

Iig, ik heb ijsblauwe handdoeken, beige, groen, lichtroze, en het lelijkste, een soort van gestreept. Bleh

Beetje lullig om frisdrank te ontzeggen als ‘mama leeft op cola’ :joy:

6 likes

Waarom? Sommige dingen (niet per se frisdrank hoor) zijn nou eenmaal voor volwassenen en niet voor kinderen :woman_shrugging:t2:

6 likes

Waarom is iedereen het meest bang voor orka’s!! Die vallen in het wild geen mensen aan (volgens mij)

3 likes

Dolfijnen schijnen echt genadeloos te zijn

Zo groot!!! Lijkt me best intimiderend. En dan ook nog 3

3 likes

Orka’s zijn best wel fucked up toch? Ze slingeren toch zeehonden heen en weer alsof het pizzadeeg is voordat ze ze opeten Haha.

16 likes

Hahahaha ‘altijd met een groepje iemand het leven zuur maken’ love it :joy:

7 likes

Yep, en jagen ze achterna tot ze moe zijn en ze zo kunnen opvreten.

1 like

Ja maar haaien

7 likes

Die vreten je nog in een keer op.

3 likes

Ik ben geen ouder, dus heb me nooit in opvoeding verdiept :joy: ik zie zo’n jengelend kind voor me nu wat de hele tijd roept ‘waarom jij dan wel?’

1 like

Nou mijn badlakens zijn gewoon van handdoekmateriaal hoor haha, geen idee wat jij bedoelt. En hier mogen ze in de textielbak!

5 likes

3 likes

Ik ga voor haai, maar als er walvis tussen had gestaan dan zeker de walvis (en nee orka’s zijn familie van dolfijnen).
Stel je voor dat je die voor je op ziet doemen. Steeds groter en groter tot en een GIGANTISCH wezen op je af komt :cry:

4 likes

Er zijn dus mensen die vrijwillig met die beesten zwemmen he…

1 like

Ja maar dit is een mini.
Als je een joekel van een haai hebt, twee happen en je bent weg hoor
Trouwens onwijs domme mensen om met die haai zo om te gaan :person_facepalming:

1 like

Er zijn ook mensen die babyshowers leuk vinden

3 likes