Oh was vooral gericht op het thema in t algemeen. Ding is: je hebt altijd een groep leerlingen die beduidend minder goed kan leren en een groep die dat opvallend goed kan. Die zijn vrij robuust. De rest (en dat zijn er heel veel) is de middenmoot die in de sjoelbak van het onderwijs afhankelijk van hulpbronnen en de ontwikkeling tot op dat moment toevallig omhoog of omlaag valt en het verbaast me soms dat mensen daar tientallen jaren later nog zoveel mee bezig zijn.
Mijn vader had deze ook! Heette Wilma. Stond idd op het lab op de uni omdat mijn moeder het niet trok in huis
Maar nu komt de belangrijkste vraag… wat was jullie Cito score???
Heel triest maar ik was echt wel trots op mijn score. Maar dat was meer omdat mijn juf het heel laag inschatte en het precies het tegenovergestelde was.
Op je vraag waarom mensen daar tientallen jaren later nog mee bezig zijn (zal retorisch zijn misschien): omdat 9 van de 10 organisatiea zo standvastig zijn dat je alleen met diploma A of B ergens voor in aanmerking komt. Maakt niet uit dat je beter bent dan Jan-Dirk, als je HBO in plaats van WO hebt gedaan heb je pech. Dus men wordt nu ineens geconfronteerd met die beslissing van 10 jaar geleden
Echt kappen nu anders verwijder ik iedere gelli baff post die jij nog plaatst!
Ik kreeg een keer iets en het prijsje zat er nog op maar ook het doorgekraste deel. Van 5 Euro naar 0,75 of zo. Toen dacht ik wel ok sicke korting lekker gewerkt, maar ook: had er even extra op gelet dat de prijs er niet meer op stond. Kwam toch beetje skeer over. En vind mezelf ook stom dat ik dat vind.
Hebben jullie door alle heisa rondom het Songfestival meer zin om te kijken?
- Ja, ik hou van leedvermaak
- Ja, maar ik kijk sowieso altijd
- Misschien, ik wacht op nog meer nieuws
- Nee, ik kijk sws niet
- Nee, ik hoef deze afgang niet te zien
- Ik ben Belg en smul van jullie ellende
0 stemmers
Voor degene die een spalkje achter de tanden heeft. Is die bij jou wel eens geknapt?
- Ja 1 keer
- Ja meerdere malen
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Ik heb dat hier best vaak gelezen en ook een aantal vriendinnen die dat hebben gehad maar die van mij is echt niet te barsten volgens mij. Denk dat ik met dat ding ga sterven. Ik heb ook een hele harde, mn zus heeft dacht ik zo’n zachtere.
Ik heb hem daarom ook niet meer. Was 3 of 4 keer kapot gegaan en bij de laatste keer dacht ik, laat maar.
Had je een beetje zo’n buigzame? Volgens mij zijn er best veel varianten. Wel heel irritant lijkt me!
Nee je bent het songfestival vergeten
Ik heb echt geen idee meer, is alweer zo’n 10 jaar geleden.
Sorry, ik ga toch een handdoekenvraag stellen. Hebben jouw handdoeken die je gebruikt in de badkamer allemaal dezelfde kleur?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb zin om alle handdoeken weg te flikkeren en het allemaal nieuw te kopen in 1 kleur.
In het begin is hij denk ik een keer of 4 losgeschoten. Wilde hem er toen uit hebben maar uiteindelijk is hij bij een andere tandarts vastgezet. Nu zit hij al een jaar of 10 op z’n plek. Ben dus blij dat ik destijds naar een andere tandarts gegaan ben!
Japan heeft een park compleet nagebouwd wat op Nederland lijkt
Ik vind dit zo lief
Ken jij iemand die daar is geweest?
- Nee
- Ja ikzelf
- Ja meerdere
0 stemmers
Zou jij naar Japan op vakantie willen?
- nee
- Ja
0 stemmers
Ik ken één persoon die er is geweest maar dat was ikzelf niet