Sssht, jij moet aan je scriptie
@Eddie Wat heerlijk moet dat zijn om gewoon niks hiervan te weten xD
Sssht, jij moet aan je scriptie
@Eddie Wat heerlijk moet dat zijn om gewoon niks hiervan te weten xD
Maar wat is er voor heisa dan? Dat die twee vals zingen?
Is er nog meer dan?
Gelukkig willen Frans Bauer en Sieneke Sjalalie in de toekomst als duo meedoen.
1 voordeel: Frans heeft een brandschoon imago
Je bent samen met een collega naar een 2 daagse cursus voor het werk. Cursusdagen zijn van 09:00 tot 16:00. De tweede dag deelt ze spontaan mede dat ze om 12:00 weg gaat omdat ze bij haar kind gaat kijken die mee doet aan de koningsspelen. Ze heeft hier geen vrij voor gevraagd.
Jij…
0 stemmers
Tom Waes
Mijn handdoeken zijn mijn allergrootste irritatie. Ik heb allemaal badlakens die ik heb gespaard door de jaren heen, maar de kleuren en maten zijn zo verschillend. Ik ben ze nu langzaam aan het vervangen en doe de oude dan in de textielbak
Waarom is dit raar? Is dit niet besproken met haar baas? Haalt ze haar uren niet in?
Nee ze bedenkt dit ter plekke, baas gaat er vanuit dat ze gewoon haar werkuren maakt die dag.
Ah ok, dan verander ik mijn stem ff
Mijn baas is in staat dit zelf te doen (en terecht) dus zou er niet van opkijken. Als je vooruitkijkt naar de rest van die cursus en er niks boeiends meer opstaat snap ik helemaal dat je lekker naar je kind gaat kijken.
Je bent aan het duiken en je ziet dit, waar ben je het meest bang voor:
0 stemmers
Allemaal eng
Eh allemaal. Ik heb totaal geen behoefte om tussen vissen te zwemmen die dikker zijn dan ik.
Meeste cursussen waar ik heen ga moet je bij het begin en als het klaar is een presentielijst tekenen om het certificaat te krijgen. Collega zou dan een probleem hebben (eigen schuld dikke bult)
Zou jij je 15-jarige puber een alcoholvrij biertje laten drinken?
0 stemmers
En je 12-jarige kind?
0 stemmers
Maar met een badlaken kan je je toch niet goed afdrogen? Die hebben alleen een print en aan de andere kant niet? Andere materiaal. Sowieso geen handdoeken om je mee af te drogen dacht ik. In die textielbak is voor kleding wat wordt herbruikt (toch?)
Iig, ik heb ijsblauwe handdoeken, beige, groen, lichtroze, en het lelijkste, een soort van gestreept. Bleh
Beetje lullig om frisdrank te ontzeggen als ‘mama leeft op cola’
Waarom? Sommige dingen (niet per se frisdrank hoor) zijn nou eenmaal voor volwassenen en niet voor kinderen
Waarom is iedereen het meest bang voor orka’s!! Die vallen in het wild geen mensen aan (volgens mij)