Stel je persoonlijke vraag #43

Ik ben geen ouder, dus heb me nooit in opvoeding verdiept :joy: ik zie zo’n jengelend kind voor me nu wat de hele tijd roept ‘waarom jij dan wel?’

1 like

Nou mijn badlakens zijn gewoon van handdoekmateriaal hoor haha, geen idee wat jij bedoelt. En hier mogen ze in de textielbak!

5 likes

3 likes

Ik ga voor haai, maar als er walvis tussen had gestaan dan zeker de walvis (en nee orka’s zijn familie van dolfijnen).
Stel je voor dat je die voor je op ziet doemen. Steeds groter en groter tot en een GIGANTISCH wezen op je af komt :cry:

4 likes

Er zijn dus mensen die vrijwillig met die beesten zwemmen he…

1 like

Ja maar dit is een mini.
Als je een joekel van een haai hebt, twee happen en je bent weg hoor
Trouwens onwijs domme mensen om met die haai zo om te gaan :person_facepalming:

1 like

Er zijn ook mensen die babyshowers leuk vinden

3 likes

Jaa vind ik ook heel eng.

6 likes

Ah ok! Nouja bij mij gebeurt dat gelukkig niet. Denk dat kinderen heel goed mogen leren dat niet alles voor hun is.

3 likes

Haha ja daar ging het mij ook om, kijk hoe snel die pink weg is. Eigen schuld ja, wat een sukkels.

2 likes

Hoe vaak ik wel niet een collega niet kan bereiken omdat diegene met kind naar speeltuin is of kind wegbrengt ergens naartoe. Niet tijdens lunchtijd of na werk. Allemaal lui die tijdens corona de BSO hebben opgezegd en nu tijdens thuiswerken die kinderen moeten helpen en vermaken. Tijdens een cursusdag (waar werkgever voor betaalt, dus in jou investeert) weggaan is echt next level.

11 likes

Maar een walvis is denk ik minder gevaarlijk dan een haai of orka, wel beetje intimiderend alleen haha

3 likes

Bij haaien en orka’s kan ik tenminste nog geluk hebben. Misschien hebben ze na een lekkere zeehond geen behoefte aan mij. Bij het zien van een walvis ga ik sowieso dood

Play stupid games, win dumb prices

1 like

Ja maar m’n insta feed is dan zooo saai :sob:

1 like

ja true maar orka’s zijn echt mega slim en agressief. die ene beroemde orka in zo’n sea world park had toch drie of vier verschillende trainers vermoord (as he should king)

3 likes

Juist niet toch? Er stond me bij dat dat in het wild juist nooit gebeurd zou zijn en ze dit gedrag vertoonde omdat ze in gevangenschap leefde.

5 likes

Mja herkenbaar. Ik werkte een tijd gezamenlijk aan een project en als er iemand moest doorwerken, was ik dat want zij hadden verplichtingen tov kinderen en ik niet. Dus vaak zat ik vanaf dat de school uitging alleen.
Eerst dacht ik: ja begrijpelijk, want ik hoef idd niemand van school te halen oid. En je wilt ook flexibel zijn naar je collega’s.
Maar na een paar maanden dacht ik ja wtf zit ik hier eigenlijk iedere keer ons gezamenlijk werk te doen/over te werken, terwijl zij hetzelfde aantal uur hiervoor hebben staan.
Dat heb ik toen aangekaart en zij hadden er nooit zo naar gekeken. Werd gelukkig wel aangepast.
Edit: Dit is bij mijn organisatie gelukkig wel een klein gedeelte

Daarom zou ik bij zo’n cursusdag ook hebben: je wordt hiervoor betaald, dus of je neemt vrij om je kind te zien of je neemt deel aan de cursus. En als de cursus niet nuttig is, dan ga je aan het werk lijkt mij?

11 likes

Hele persoonlijke situatie maar wel heel nieuwsgierig naar jullie antwoorden.

Jij en je partner gaan trouwen. Niet mega groot maar alle familie en vrienden komen. In de avond ook collega’s etc. 1 van je beste vriendinnen heeft al langer dan een jaar een relatie met iemand. Deze persoon heb je max 3x gezien in dit jaar omdat jullie gewoon altijd samen afspreken zonder partners. Jouw partner heeft beste vriendin haar partner hiervan 1x gezien. Is de partner van je beste vriendin welkom op jouw bruiloft of nodig je je beste vriendin alleen uit?

• Ja de partner is welkom
  • Nee niet welkom
  • Anders/twijfel

0 stemmers

2 likes

Wow dit zou voor mij niet eens een twijfelgeval zijn: 100% ja. Het is je beste vriendin en wat maakt die ene persoon nu uit.

58 likes