Dolfijnen schijnen echt genadeloos te zijn
Zo groot!!! Lijkt me best intimiderend. En dan ook nog 3
Orka’s zijn best wel fucked up toch? Ze slingeren toch zeehonden heen en weer alsof het pizzadeeg is voordat ze ze opeten Haha.
Hahahaha ‘altijd met een groepje iemand het leven zuur maken’ love it
Yep, en jagen ze achterna tot ze moe zijn en ze zo kunnen opvreten.
Ja maar haaien
Die vreten je nog in een keer op.
Ik ben geen ouder, dus heb me nooit in opvoeding verdiept ik zie zo’n jengelend kind voor me nu wat de hele tijd roept ‘waarom jij dan wel?’
Nou mijn badlakens zijn gewoon van handdoekmateriaal hoor haha, geen idee wat jij bedoelt. En hier mogen ze in de textielbak!
Ik ga voor haai, maar als er walvis tussen had gestaan dan zeker de walvis (en nee orka’s zijn familie van dolfijnen).
Stel je voor dat je die voor je op ziet doemen. Steeds groter en groter tot en een GIGANTISCH wezen op je af komt
Er zijn dus mensen die vrijwillig met die beesten zwemmen he…
Ja maar dit is een mini.
Als je een joekel van een haai hebt, twee happen en je bent weg hoor
Trouwens onwijs domme mensen om met die haai zo om te gaan
Er zijn ook mensen die babyshowers leuk vinden
Jaa vind ik ook heel eng.
Ah ok! Nouja bij mij gebeurt dat gelukkig niet. Denk dat kinderen heel goed mogen leren dat niet alles voor hun is.
Haha ja daar ging het mij ook om, kijk hoe snel die pink weg is. Eigen schuld ja, wat een sukkels.
Hoe vaak ik wel niet een collega niet kan bereiken omdat diegene met kind naar speeltuin is of kind wegbrengt ergens naartoe. Niet tijdens lunchtijd of na werk. Allemaal lui die tijdens corona de BSO hebben opgezegd en nu tijdens thuiswerken die kinderen moeten helpen en vermaken. Tijdens een cursusdag (waar werkgever voor betaalt, dus in jou investeert) weggaan is echt next level.
Maar een walvis is denk ik minder gevaarlijk dan een haai of orka, wel beetje intimiderend alleen haha
Bij haaien en orka’s kan ik tenminste nog geluk hebben. Misschien hebben ze na een lekkere zeehond geen behoefte aan mij. Bij het zien van een walvis ga ik sowieso dood