Play stupid games, win dumb prices
Ja maar m’n insta feed is dan zooo saai
ja true maar orka’s zijn echt mega slim en agressief. die ene beroemde orka in zo’n sea world park had toch drie of vier verschillende trainers vermoord (as he should king)
Juist niet toch? Er stond me bij dat dat in het wild juist nooit gebeurd zou zijn en ze dit gedrag vertoonde omdat ze in gevangenschap leefde.
Mja herkenbaar. Ik werkte een tijd gezamenlijk aan een project en als er iemand moest doorwerken, was ik dat want zij hadden verplichtingen tov kinderen en ik niet. Dus vaak zat ik vanaf dat de school uitging alleen.
Eerst dacht ik: ja begrijpelijk, want ik hoef idd niemand van school te halen oid. En je wilt ook flexibel zijn naar je collega’s.
Maar na een paar maanden dacht ik ja wtf zit ik hier eigenlijk iedere keer ons gezamenlijk werk te doen/over te werken, terwijl zij hetzelfde aantal uur hiervoor hebben staan.
Dat heb ik toen aangekaart en zij hadden er nooit zo naar gekeken. Werd gelukkig wel aangepast.
Edit: Dit is bij mijn organisatie gelukkig wel een klein gedeelte
Daarom zou ik bij zo’n cursusdag ook hebben: je wordt hiervoor betaald, dus of je neemt vrij om je kind te zien of je neemt deel aan de cursus. En als de cursus niet nuttig is, dan ga je aan het werk lijkt mij?
Hele persoonlijke situatie maar wel heel nieuwsgierig naar jullie antwoorden.
Jij en je partner gaan trouwen. Niet mega groot maar alle familie en vrienden komen. In de avond ook collega’s etc. 1 van je beste vriendinnen heeft al langer dan een jaar een relatie met iemand. Deze persoon heb je max 3x gezien in dit jaar omdat jullie gewoon altijd samen afspreken zonder partners. Jouw partner heeft beste vriendin haar partner hiervan 1x gezien. Is de partner van je beste vriendin welkom op jouw bruiloft of nodig je je beste vriendin alleen uit?
- Ja de partner is welkom
- Nee niet welkom
- Anders/twijfel
0 stemmers
Wow dit zou voor mij niet eens een twijfelgeval zijn: 100% ja. Het is je beste vriendin en wat maakt die ene persoon nu uit.
Ja natuurlijk is de partner ook welkom!
Maar dan ook echt om te gaan kijken bij de Koningsspelen… 1) Die datum was vast al even bekend, dus had ze in kunnen plannen en 2) dat is toch niet meer dan een sport-/speldag op school in oranje kleren? Het is toch geen afzwemmen ofzo of iets wat je als ouder niet wilt missen van je kind?
Oke duidelijke uitslag haha!
Ik heb de situatie dus een beetje aangepast, ook voor makkelijkere vraagstelling, maar -weg-
Hoe is jouw zicht?
- Ik ben heel erg bijziend (-)
- Ik ben best wel bijziend (-)
- Ik ben God’s chosen one en heb gewoon goed zicht
- Ik ben best wel verziend (+)
- Ik ben heel erg verziend (+)
- Ik ben een mix van bijziend en verziend
0 stemmers
Met dank aan een laser, ik was wel behoorlijk bijziend.
Lijkt me zo heerlijk om dat te laten doen maar vind het ook heel spannend. Hoe was dat voor jou?
Het leven zonder bril is heerlijk, maar ik ben een van de ongelukkigen die er wel droge ogen aan heeft overgehouden. Goede oplossing daarvoor heb ik nog niet gevonden. Durf er ook bijna niet meer mee naar de opticien omdat ik dit mezelf heb aangedaan.
Het moment zelf is wel wat spannend, maar je krijgt daar wat om je zenuwen minder te laten worden en dat werkte bij mij heel goed haha. En de ingreep zelf is zo voorbij.
-1,5 aan beide ogen.
is het op het forum wel eens over jou gegaan zonder dat je getagd werd
- ja
- nee
- weet het niet zeker
0 stemmers
Een beetje bijziend en 3 jaar geleden was ik een beetje verziend. Ogen zijn rare dingen.
Als jij heel veel stress ervaart eet je dan meer of minder?
- Minder
- Meer
- Geen verschil
- Ik ben een wondermens en ik heb nooit stress
0 stemmers
Ik kan echt wel kotsen dan.
Zou jij het erg vinden als iemand iets weggeeft wat jij cadeau hebt gedaan?
Ik heb een keer een douchegel gekregen van een vriendin maar ik gebruik hem niet en vind hem ook niet lekker dus ik wilde hem op de Facebook groep van de flat zetten. Maar zij zit daar in. En nu weet ik het niet zeker…
- Zou ik ok vinden
- Zou ik niet leuk vinden
0 stemmers
Ik zou eerst aan die vriendin vragen of zij m niet terug wil hebben, gewoon zeggen dat je de geur niet lekker vind en of zij m dan wel lekker vind. Als zij m niet hoeft zou ik zeggen dat ik m dan aan iemand anders geef die er wel blij van wordt.